محصولات پیشنهادی
گردنبند سنگ طبیعی
گردنبند سنگ طبیعی
گردنبند سنگ طبیعی
گردنبند سنگ طبیعی
گردنبند سنگ طبیعی
گردنبند سنگ طبیعی
گردنبند سنگ طبیعی
توضیحات

تا حالا پیشنهاد های زیادی در رابطه با دستبند و انگشترهای سنگی رو به شما دوستان دادیم که همیشه هم با استقبال خیلی خوبی هم روبرو شد و درخواست تمدید و یا پیشنهاد سری جدید رو داشتیم .

گلدتگ امروز پیشنهاد متفاوت و جذابی نسبت به سری های گذشته هست که امیدواربم ابن سری هم با استقبال شما مواجه شیم .

گردنبند سنگ طبیعی که همونطور که از اسمشون پیداست از سنگ های طبیعی و معدنی بازیافت شدن و در کارگاه با دقت وظرافت زیادی تراش خوردن و آماده شدن که به خودی خود زیبایی خاص و متفاوتی دارن که ظاهر اونهارو نسبت به سایر گردنبندها متفاوت می کنن کما اینکه همونطور که در ویژگی ها ذکر شد هر کدوم از این سنگ هاخواص درمانی جداگانه دارن و می تونید تاثیرات عجیب و عریبی روی بدنتون داشته باشن.

در ضمن با نزدیک شدن به ولنتاین می تونید گلدتگ امروز رو به عنوان هدیه در نظر داشته باشید.

Z Bagheri
1396/11/04
با سلام
يه سوال داشتم رنگ سنگ عقيق سليماني مشكيه يا سبز تيرست. عكس اين مدل زياد واضح نيست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/04
سلام دوست خوبم ......دارای توناژ سبز و قهو ای تیره هست.
سید علی علوی اصل
1396/11/04
سلام
این سنگ ها پکیج هم دارن؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/04
سلام دوست خوبم .......همونطور که در ویژگیها درج شده، این محصول دارای پکیجینگ کادویی هست.
mahsa taha
1396/11/04
واقعا سنگ طبیعی ان؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/04
سلام دوست خوبم ......همونطور که در ویژگیها و توضیحات درج شده ،جنس سنگ : کاملا طبیعی معدنی هست .عزیزم ممنون میشم ویژگیها و توضیحات رو مطالعه کنبن.
ماندانا موسی زاده
1396/11/05
سلام
لطفا آمیتیسیت رو تمدید کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/05
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
داود مختاری فر
1396/11/08
سلام تیم خوب گلدتگ گردنبندا به دستم رسید نسبت به قیمتشون واقعا ارزش خرید دارن مرسی از تیم خوب گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/09
سلام دوست خوبم........چقدر عالی که این آفر رو پسندیدی و مرسی که بهمون گفتی.
سجاد حاتمی
1396/11/10
ببخشید من مشهد زندگی میکنم و تو گناباد دانشجوعم و میخام این کالا برام مستقیم بیاد گناباد این تو قسمت آدرس ، آدرسم تو گنابادُ بزنم کافیه یا نه؟ چون پایین ترش شهرم مشهد زدم لطفا راهنمایی کنین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/10
سلام دوست خوبم ......مرکز استانتون و یا نزدیکترین شهر رو انتخاب کنین و بعد در قسمت آدرس ،اول اسم شهر خودتون رو بنویسید و بعد بقیه آدرس رو تا کالاها براتون ارسال شه.
سجاد حاتمی
1396/11/14
سلام ببخشید من دوتا سفارش دادم و میخاستم اگه میشه یکیشُ کنسل کنم و فقط یکی برام ارسال نشده از اونجایی که هنوز دو ساعته ثبت سفارش کردم ایا امکانش هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/14
سلام دوست خوبم ......لطفا برای کنسل کردن سفارشتون با پشتیبانی تماس بگیرین.
نازنین غ
1396/11/16
با سلام
من کوارتز صورتی خرید کرده بودم، با توجه به اینکه سنگ ماهم بود...
خیلی حس خوبی گرفتم ازش، بنظرم از عکسش زیباتر و ظریف تر هست. متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/16
سلام هدی جان......خوشحالیم که این پیشنهاد تونسته حس خوبی در شما ایجاد کنه و زیبائی اون رو پسندیدی .عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
ل مولایی
1396/11/16
من آمیتیس و عقیق رو خریده بودم . هر دو رو کادو دادم خیلی قشنگ بود . یکی دیگه هم باز سفارش دادم . لطفا بازم زیورآلات رنگ ثابت با قیمت خوب بیارید ممنون .
در ضمن میخواستم از تیم گلدتگ تشکر کنم به خصوص بخش پذیرش و اون آقاهایی که وقتی برای تحویل حضوری میرم کالاها رو تحویل میدن متاسفانه اسمشون رو نمیدونم ولی واقعا ازشونم ممنونم. برخوردشون واقعا عالیه و این حس خیلی خوبی به من میده این برخورد خوب درکنار امکان مرجوع کردن کالا باعث میشه من گلدتگ رو حتی به خرید از مغازه ترجیح بدم
پاینده باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/16
دوست خوبم .....چقدر عالی که سفارشت رو پسندیدی .امیدوارم بتونیم از این محصول در مدلهای متنوع تر و با یه آفر خوب خدمت شما دوستان ارائه بدیم . عزیزم از اینکه پرسنل گلدتگ تونستن رضایت شما رو جلب کنن بینهایت خوشحالیم و ممنونیم که مثل یه دوست خوب ما رو همراهی میکنین .
سیده رقیه گلکار موسوی
1397/05/14
سلام.من ی‌ه بار این گردنبندهارو خریدم.الان باز میخوام بخرم.اما تموم شده.درخواست تمدید هم زدم اما شارژ نشد.آیا دیگ شارژ میشه این محصول باارزش و زیبا با خیر؟ممنون از سایت خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام رقیه عزیز ما نمیتونیم تاریخ مشخصی رو برای تمدید یک گلدتگ معیین کنیم، درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید