محصولات پیشنهادی
بومرنگ SOFTOY
بومرنگ SOFTOY
بومرنگ SOFTOY
بومرنگ SOFTOY
بومرنگ SOFTOY
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد بومرنگ SOFTOY رو برای کاربران عزیز داره که وسیله ای سرگرم کننده و مهیج هست و بازی با اون اصلا کار سختی نیست.

این وسیله سرگرمی سالهاست که مورد استفاده قرار می گیره و حتی رکوردهای زیادی برای پرتاپ اون ثبت شده و خیلی ها هستن که این بازی و سرگرمی رو بصورت کاملا حرفه ای دنبال می کنن.

بومرنگ امروز ما جنس پلاستیکی داره و چهار پره هست و خیلی خوشدسته ولی ما تستش نکردیم ببینیم بردش چقدره و بی صبرانه منتظریم تا از عزیزانی که این گلدتگ رو تحویل می گیرن از تجربه خودشون به ما هم اطلاع بدن.

این گلدتگ دارای پکیجینگ هست و می تونه انتخاب خوبی برای هدیه به اون دسته از دوستانتون باشه که به این دسته از سرگرمی های مهیج علاقه دارن.

حسین ملکی ریزی
1396/11/11
من یه دونه میخاستم چرا دوتاثبت شد برام بی زحمت یکیشا برام حدف کنید این محصولا باتشکرفراوان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/11
حسین عزیز......بنا بر درخواست خود شما 1 عدد از این محصول براتون کنسل شد و مبلغش در حساب کاربریتون شارژ شد.
سید محمد
1396/11/15
پلاستیکی یا ابری ؟

جنس بسیار افتضاح اصلا انتظارشو نداشتم ، انگار کاردستی بچه گونه است.
قیمت قبل از تخفیف هم که کاملاً خنده داره ، هرچند بیشتر از هزار تومان نمی ارزه.
برگشت میزنم ، در صورتی که هزینه برگشت هزینه خود این کالا میشه ولی آوردن این اجناس و دادن اطلاعات غلط توهین به شعور کاربران هست.

هر چند میدونم این نظر تایید نمیشه ، ولی خواستم بدونید که این رویه به خودتون ضربه میزنه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/16
سید محمد جان ......پلاستیک انواع مختلفی داره و این هم یک نوع از پلاستیک هست که به اینگونه از محصولات ABS گفته میشه و قیمت هزار تومان هم کمی کم لطفی هست .فقط جعبه این کالا بیشتر از 2 هزارتومان هزینه ساختش هست. کاربر عزیز متاسفیم که این کالا نظر شما رو تامین نکرده و باعث ناراحتیتون شده اما بدترین اتفاق برای ما این هست که محصولی که به دستتون میرسه دوستش نداشته باشین .دوست خوبم هر محصولی که به دستتون میرسه و مدنظرتون نیست ،در صورتیکه مثل روز اولش باشه تا 7 روز این امکان رو دارین که با هماهنگی پشتیبانی اون رو مرجوع کنین .
مهرزاد سبزی
1396/11/18
سلام ممنون از گلدتک بخاطر محصولات عالی ، جنس این محصول فوم میباشد و بیشتر از چند مرتبه نمیتوان استفاده کرد چون با برخورد به سطوح شکل خودش را از دست میدهد، باز هم ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/18
سلام مهرزاد عزیز.....استفاده این محصول برای محیط داخلی هست و جنس اون به این صورت هست تا باعث صدمه زدن و شکستن اشیاء نشه اما دوست خوبم باز هم ممنون که نظرت رو برامون نوشتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید