محصولات پیشنهادی
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
لباس زیردکمه دار Baby Crazy
توضیحات

پیش از این لباس زیردکمه دار for My Baby رو به شما دوستان دمعرفی کرده بودیم که با استقبال خوب شما دوستان مواجه شده به همین خاطر گلدتگ امروز سری جدید لباس زیردکمه دار Baby Crazy رو برای کوچولو های عزیز داره ، همونطور که میدونید لباس زیر خوب و مناسب نوزاد، باید دارای کیفیت عالی و از جنس پارچه خوبی تهیه شده باشه و از آن‌جایی‌که پوست نوزادان فوق‌العاده لطیف و حساس هست باید لباس‌هایی که برای نوزادتان تهیه می‌کنید، کتان پنبه ای باشه.

گلدتگ امروز شامل دو مدل لباس زیر دکمه ای هست که آستین کوتاه و حلقه ای هستش ،  لباس‌های پنبه‌ای برای همه فصل‌ها متناسب هستن و میتونین ازشون بصورت تکی و یا در زیر لباس های کودکتون به راحتی استفاده کنید.

این مدل از لباس ها هم مانند سری قبلی خارجی هستن و به دلیل ارتباط مستقیم با تامین کننده موفق شدیم تا تخفیف خیلی خوبی رو ازشون بگیریم و علاوه بر این کیفیت این محصول هم به نسبت قیمت پس از تخفیفش عالیه .

سایزبندی کامل موجب میشه تا امکان انتخاب بیشتری داشته باشین و برای اطمینان لطفا قبل از ثبت سفارشتون به جدول سایزبندی مراجعه فرمائید.

 

 

 

sfsdg

dfgdhgfhn

Eli R
1396/11/05
سلام. لطفا لباسهای نوزادی و کلا لوازم مربوط به بچه ها اعم از اسباب بازی های مختلف فکری و آموزشی، لباسهای زیر 2سال(خانگی و مجلسی)، و لوازم جانبی کودکان مثل کلاه محافظ حمام بچه ها و سرویس غذاخوری کودک(جنس بامبو و پلی پروپیلن) هم بیارید.
بخصوص از برند پرخواستار، معتبر و باکیفیت مایا(Maya) همه ی لوازمش مثل: شیشه شیر ضدنفخ دهانه عریض، پستونک ارتودنسی، سرشیشه، قاشق حرارتی، پستونک تغذیه، مسواک انگشتی و... اش رو بیارید تا بشه همه رو یکجا و باتخفیف خوب از شما خرید.
ممنون از تیم پرتلاشتون! و خدا قوت!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/05
سلام دوست خوبم.......درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدم .امیدوارم بتونیم محصولات مدنظر شما رو هم بر روی سایت قرار بدیم .همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
نرگس علایی
1396/11/01
لطفا زیر دکمه های طرح دار سایز یک و دو سال رو تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/01
دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
و. ب.
1396/11/02
افتضاح. 2 بار میشه بعد از خرید مراجعه میکنیم مسئولین میگن جنس رو نداریم فقط پول میگیرن . اگه ندارین چرا پول میگیرین ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/02
دوست خوبم .....اون لحظه ای که شما میخواستین ممکنه کالا تو انبار موجود نباشه .همونطور که در شرایط استفاده هم درج شده اگر در تامین موجودی کالا مشکلی به وجود بیاد بطور کامل کنسل و مبلغ اون به حسابتون بر گشت داده میشه. عزیزم یکی از علتهای این تخفیفهای زیاد این هست که بعد از فروش ،کالاها باید تامین شه و انبار ما گنجایش تمام این کالاها رو نداره و کالاها به صورت پارت پارت وارد انبار میشه و ما برای اینکه شرمنده شما عزیزان نشیم این مورد رو در شرایط استفاده تمام گلدتگها ذکر کردیم.
زهرا بذرائي
1396/11/02
سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گلدتگ
در صورت امکان رنگ سرمه ای آبی و سرمه ای زرد ۱ سال به بالا را دوباره تمدید کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/02
سلام دوست عزیز.......لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
نگار تجویدی
1396/11/03
سلام خسته نباشید
خیلی زود تموم شدن لطفا تمدید کنید برای ۲ سال
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/03
سلام نگار جان .......همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر شین goldtag_net @
Sama Rad
1396/11/05
سلام خرید من را لطفا کنسل کنید.سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/05
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
سیده طاهره راستگو
1396/12/08
سلام من از مدل طرحدار رنگ تیره برای ۲سال میخواستم ایا موجود هست یا فقط رنگ روشن دارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/08
سلام دوست خوبم ......موجودی این محصول برای 2 سال به اتمام رسیده .
هانیه بناییان
1396/12/10
سلام... من یه حلقه ای خریدم سایز نوزاد بسیار باکیفیت و خوب بود... سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/10
سلام هانیه جان......چقدر عالی که کیفیت این محصول مورد تائیدت هست. عزیزم مرسی که نظرت رو برامون ثبت کردی .
معصومه صباحي مهر
1396/12/10
سلام لطفا مدل طرحدارش رو تمديد كنيد. من فقط تونستم ساده و استين حلقه اي بخرم. جنسش براي نوزاد خيلي مناسب هست. خصوصا براي بهار و تابستون، بافت زيبايي هم داره. ممنونم از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/10
سلام معصومه جان......خوشحالیم که کیفیت این محصول مورد پسندت قرار گرفته .عزیزم ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی .امیدوارم تامین کننده موجودی این مدل رو داشته باشه و مجدد شارژش کنه تا شما دوست خوبم بتونی سفارشت رو ثبت کنی.
محبوبه فلاح
1397/01/22
سلام ممنونم از تیم گلدتگ من 4 تا از این محصول خریداری کردم جنسش عالیه و خیلی لطیفه و نکته مهم این هست که قابلیت کشسانی خیلی خوبی داره بطوری که فرم اصلی خودش از دست نمیده چون بچه موقع پوشیدن دستش خیلی اذیت میشه توی لباس و این لباس زیر با کشسانی عالی این مشکل برطرف کرده و اینکه خیلی سبک هست و بچه کلافه نمیشه . ازتون ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/22
سلام محبوبه جان......از اینکه این نظر خوب رو نسبت به این گلدتگ داری حس خوبی داریم .بهترین انرژی که به ما میدین این هست که سفارشتون رو دوست داشته باشین .مرسی که کنارمون هستین و نظرتون رو بهمون میگین چون در کنار استقبالی که از گلدتگها میشه نظر شما دوستهای عزیزمون هست که برای ما در درجه اول اهمیت قرار داره ،بازهم ممنون به خاطر همراهی خوبت.
سید محمد آقامیری
1397/01/26
باسلام و تشکر بابت تمام خدمات و زحمات تیم گلدتک که واقعا تک هستین...
لطفا لباسهای برند baby crazy رو دوباره شارژ کنید که واقعا عالی بودن ولی حیف نصیب ما نشد...
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/26
سلام دوست خوبم ......ممنون از لطفی که به مجموعه گلدتگ داری .عزیزم امیدوارم مجدد بتونیم این محصول رو بر روی سایت شارژ کنیم تا شما هم بتونی سفارشت رو ثبت کنی .لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن.
رضا کاظمی
1397/02/15
من نمیتونم رنگ و سایز رو انتخاب کنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/15
سلام رضا جان......شما در قسمت خرید میتونین تمام گزینه ها به همراه رنگ و اندازه ها رو ببینین و در صورت تمایل سفارشتون رو ثبت کنین.
رزا شاد
1397/03/20
خسته نباشید گلدتگ جان لطفا لباس و وسایل نوزادی بیشتر بیارید!
با بچه ی کوچیک نمیشه رفت بیرون و خرید کرد. چشم امیدمون به شماست! آفرهاتون همیشه عالی هستن مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/21
دوست خوبم .....خوشحالیم که از آفرها راضی هستین و مایلین که محصولات مورد نیازتون رو از گلدتگ خریداری کنین .عزیزم حتما درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدم .امیدوارم بتونیم محصولات مدنظر شما کاربر خوبمون رو هم بر روی سایت قرار بدیم.
مهسا عزتی
1397/03/23
وقتی سفارش میدیم کدوم مدلش رو میفرستین؟ من نمیتونم مدل مورد نظرمو انتخاب کنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/23
مهسا جان......شما در قسمت خرید میتونین تمام گزینه های مربوط به رنگ و طرح رو ببینین و در صورت تمایل سفارشتون رو ثبت کنین.
بهزاد قربانی
1397/04/09
خدا کنه بازم از این محصولات و لباس های بچه گانه تو سایتتون موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/09
سلام بهزاد جان...امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.ممنونم که گذاشتی و نظرت با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی،در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
سهیل ارنستو چگوارا
1397/09/07
سلام لطفا طرحهای پسرانه را تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/07
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
نیلوفر کلهر
1397/10/11
سلام.لطفا لباس بچه و وسایل نوزادی مثل شیشه شیر و اسباب بازی بیشتر بیارید.سپاسِ فراوان از همه ی گلد تگی ها
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/11
سلام دوست خوبم پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید