محصولات پیشنهادی
لیزر ELIGHT و 2017SHR مطب دکتر صفاریان
لیزر ELIGHT و 2017SHR مطب دکتر صفاریان
لیزر ELIGHT و 2017SHR مطب دکتر صفاریان
لیزر ELIGHT و 2017SHR مطب دکتر صفاریان
توضیحات

گلدتگ امروز لیزر ELIGHT و 2017SHR مطب دکتر صفاریان در مطب دکتر سالاری رو به شما عزیزان پیشنهاد میده. استفاده از شیوه لیزر درمانی یکی از معقول ترین روش های درمان موهای زائد  می باشد که نتایج خوبی هم دارد.

shr مخفف super hair removal مي باشد و تكنولوژی جديد درمان موهای زائد است كه در مقايسه با بقيه ليزر ها سرعت و تأثير بيشتری داشته و به علاوه بدون درد می باشد. در اين دستگاه شات های ليزر به طور پی در پی و پشت سر هم آزاد شده و اپراتور با تنظيم تعداد شات ها در هر ثانيه به راحتي قسمت وسيعي از بدن را با سرعت بالا ليزر ميكند به دليل طول موج بالای سيستم اس اچ آر كه در محدوده مادون قرمز ميباشد ( ۸۰۸ ) نانومتر عمق نفوذ ليزر بيشتر شده و به راحتي به عمق فوليكول مو رسيده و تأثير خود را اعمال ميكند و به دليل جذب كمتر در ملانين پوست درد كمتری ايجاد ميكند و تاثیر و ماندگاری بیشتری دارد.
 SHR با كولينگ( سرد كننده ) بسيار بسيار قوي ساخت كشور امريكا ( مراجعه كننده احساس ميكند تكه يخ بر روي پوستش كشيده ميشود) باعث بي حسي موضعي ميشود و مراجعه كننده كوچك ترين دردی احساس نميكند
تنظيم طول موج اين دستگاه برای پوست های آسيايی از ديگر خصوصيات آن می باشد.
چرا سريعترين : در تكنولوژی SHR در هر ثانيه ١٠ شات زده ميشود كه اين امر باعث سرعت عمل بسيار بالای دستگاه ميشود و اين دستگاه را به عنوان سريعترين و بهترين دستگاه روز دنيا معرفي ميكند. فیلترهای به كار رفته در اين دستگاه باعث ميشود كوچك ترين آسیبی به پوست وارد نشده و تنها فوليكول مو را به صورت رگباری هدف قرار بدهد و شما را برای همیشه از شر موهای زائدتان خلاص کند.

 

 

بانوان
ناحیهتعداد گلدتگ
صورت کامل 6
پیشانی 1
پشت لب 2
چانه 2
زیر بغل ها 8
بیکینی 8
خط بیکینی 2
ران ها 18
ساق ها 18
ساعدها 10
بازوها 12
کل دست 22
گودی کمر 5
خط زیر ناف 2
سرشانه 4
باسن 9
کل بدن 120
کل شکم 8
دو پای کامل 26
انگشتان دست 2
انگشتان پا 2

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید