محصولات پیشنهادی
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
سویشرت زنانه Wind Zero
توضیحات

گلدتگ امروز تعداد محدودی از سویشرت زنانه Wind Zero رو به شما دوستان معرفی میکنه که از نظر کیفیت ، دوخت و ظاهر عالی هستند.

از دیگر امتیازات این مدل داشتن داخل توکرکی هست که موجب میشه تا علاوه بر لطافت داخل سویشرت گرمای خوبی رو هم ایجاد کنه و برای این فصل  انتخاب خیلی خوبی هستن.

این مدل تک رنگ هست و در تعداد محدودی ارائه شده و خوبه که در نظر داشته باشید ، امکان تمدید برامون وجود نداره بنابراین مثل همیشه ازتون درخواست داریم تا قبل از خرید به جدول سایزبندی توجه فرمائید.

سایز مانکن largeبا قد 170 و وزن 54 کیلوگرم 

 

 

dsafdfsdf

 

آذر دنیایی
1396/11/01
با سلام حضور گروه گلدتک
من هنوز مفهوم قیمتهای متفاوت برای سایز ها رو درک نمیکنم خرید از بیرون هم که داشته باشیم قیمتها برای تمام سایزها یکسان است مگر سایزهای خیلی بزرگ ولی در گروه شما برای همه مدل های لباس ها هر سایزی قیمت خاصی داره ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/01
سلام آذر جان ......ما سایت تخفیف گروهی هستیم و قیمتهای یکسان برای فروشگاههای اینترنتی هست که مدت به مدت تخفیف میزارن ،نه ما که همیشه کالاهامون رو با بالاترین درصد تخفیف خدمت شما عزیزان ارائه میدیم .دوست خوبم این اتفاق هم یک تصمیم درون سازمانی هست که در سایتهای خارجی تخفیفی هم میتونید این مورد رو ببینید .
... کلاهی
1396/11/04
با عرض سلام
ممنونم از کالای خوبی که معرفی نمودید، خیلی عالی بود.
در ضمن من یک پیراهن مرجوعی داشتم ممنون خواهم شد مبلغ آن را مرجوع نمایید.
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/04
سلام بهار جان......ممنون از همراهی خوبتون .عزیزم مبلغ کنسلی در حساب کاربریتون شارژ شد.
ب فروهي
1396/11/11
يكي از بهترين خريدهاي من اين سويشرت بود فقط به نظر سايزهاش يك سايز كوچيكتر از اندازه واقعي هست. .مثلا مديوم واسه اسمال خوبه ..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/11
دوست خوبم .......همیشه از کاربرای عزیزمون خواهش کردیم که به دلیل استاندارد نبودن سایزها ،لطفا اندازه هاشون رو از روی جدول سایزبندی انتخاب کنن.عزیزم در صورتیکه سایز این محصول اندازتون نیست ممنون میشم برای تعویض و یا مرجوع کردن (قبل از اتمام 7 روز) با پشتیبانی تماس بگیرین.
سپهر ثقفی
1396/11/12
سلام، اگر ممکنه سایز xl را تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/14
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
مهناز جوشقانی
1397/01/12
سلام. من یه خرید سایز لارج داشتم. ممنون میشم اگه خرید من رو کنسل کنید. ممنون
ضمنا سال نو رو به همه ی همکارانتون تبریک میگم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/14
سلام مهناز جان......سال نو شما هم مبارک. عزیزم بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
محیا اسلامی
1397/01/13
سلام. من دوتا از این سویشرت به سبد کالا اضافه کردم و یک تابلو شنی و یک بلوز پشمی. پرداخت انجام دادم و از حسابم مبلغ کم شد ولی کالاها تایید نشدن و در سبد باقی موندن. اخرین موجودی از این کالاها بود. سفارشم چطور میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/14
سلام محیا جان.....برای شما خرید پکیج شمع وارمر و تابلو شنی و بلوز پشمی KOHLS و1 عدد سویشرت زنانه Wind Zero ثبت شده و خرید 1 عدد دیگه از این سویشرت تراکنش خطا داده و مبلغ کسر شده از حسابتون در مدت 72 ساعت برگشت داده میشه.
... کلاهی
1397/12/08
با سلام
من یک خرید از این کالا داشتم. آیا امکانش نیست با کالاهای سفارشی قبلی امروز به دستم برسد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/08
سلام دوست عزیز ممنون که اطلاع دادین همه کالاهاتون با هم ارسال میشه
سید حسین عرفان
1397/12/08
با عرض سلام و احترام، ارادتمند، حدوداً 48 ساعته که موجودی کالای فوق به اتمام رسیده، ولی همچنان کلید خرید فعال بوده و هر بار به تصور اینکه تمدید شده، (چون درخواست تمدید هم دادم) مراجعه و بررسی میکنم...!!؟ انشاءالله قصد تمدید مجدد از این کالا رو دارید؟ ضمن اینکه اخیرا سایزهای ارائه شده در خصوص اکثر پوشاک، به حدی کوچک و ریز شده که میشود مناسب کودکان و نوجوانان عنوان شود!!!! با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/11
سلام دوست عزیز امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین در تلاش هستیم تا کالاهای متنوع برای سلیقه های متفاوت روی سایت قرار بدیم و امیدوارم در پیشنهادهای بعدی سایزبندی لباس ها بزرگتر باشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید