محصولات پیشنهادی
کمپرسور باد فندکی
کمپرسور باد فندکی
کمپرسور باد فندکی
کمپرسور باد فندکی
کمپرسور باد فندکی
کمپرسور باد فندکی
کمپرسور باد فندکی
کمپرسور باد فندکی
کمپرسور باد فندکی
توضیحات

گلدتگ امروز کمپرسور باد فندکی رو به شما عزیزان پیشنهاد مید ه که ، یک محصول قابل حمل و بسیار ضروری برای هر خودرویی به خصوص در مسافرت ها هست.

این پمپ باد از طریق فندکی ماشین کار می کنه و دارای یک سیم برق با سری فندکی به طول حدود 3.5 متر می باشد.

طول کابل بلند کمپرسور این امکان رو به شما می ده که بتونید دور تا دور ماشین برای باد کردن لاستیک ها به راحتی حرکت کنید ، عملکرد دستگاه بسیار راحت بوده و کافیست ابتدا اون رو به فندکی ماشین وصل کنید ، سپس میزان فشار هوای دستگاه رو تنظیم نموده و در نهایت سری مخصوص را به دستگاه وصل کرده و شروع به کار کنید.

پمپ باد فندکی دارای پایه ای هست جعبه مانند که با فشردن دکمه روی بدنه میتونین سیم برق ، شیلنگ فشار، سری مخصوص باد توپ و سری مخصوص باد بالون، تشک و قایق بادی و ... قرار داده شده است. 

یک عدد لامپ هم در زیر نازل باد قرار داره برای ایجاد دید بهتر ،این گلدتگ مجهز به یک صفحه نمایش دیجیتال که برای استفاده از pci قابل تنظیم به شما کمک خواهد کرد.

این ابزار کاربردی سبک و کم حجم بوده و قابلیت حمل آسان را دارد و از این رو می توانید ان را در هر جایی همراه خود داشته باشید.

این نکته رو هم در نظر بگیرین که تمام توضیحات داده شده از مشخصات ظاهری این محصول بوده و خودمون تستش نکردیم و مثل همیشه از دوستانی که این گلدتگ رو تهیه و استفاده کردن میخوایم که نظراتشون رو با ما در میون بذارن.

نتیجه تست تیم فروش : 

بدلیل اینکه این گلدتگ از قیمت بالایی برخورداره و دوستان درخواست های زیادی برای تست این دستگاه داشتند ، تیم فروش ما تونست لاستیک پراید رو در حالت پنچر ، بدون جک به حالت استاندارد لاستیک برسونه .

ابوالفضل محمدخانی
1396/10/28
سلام ساخت کجاست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/28
سلام دوست خوبم ......این محصول ساخت کشور چین هست.
سعید اکبری
1396/10/28
با سلام گلدتگ عزیز, لطفاً فشار سنج باد تایر خودرو نیز بیاورید. مطمئناً استقبال خوبی خواهد شد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/28
سلام دوست خوبم .....پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
منصور پورعلی
1396/10/28
گلدتگ جان لطفا خودتون اینجور ابزارها رو تست کنید چون واقعن وسایل بدرد بخوری واسه ما آقایون هستند ولی از طرفی هم جوری نباشه که فروش محصولات به شکل آزمون و خطا انجام بشه . ینی مشتری بخره که ببینه محصول خوب هست یا نه که بیاد کامنت بذاره و از طریق کامنت فروش محصول بالا بره . لطفا خودتون تست کنید و خودتون نتیجه گیری کنید چون نظر اصلی گلدتگ و توضیحاتشه که نظر منِ مشتری و جلب میکنه. مرسی گلدتگ جان که کامنتها رو میخونید و به خواسته مشتریها اهمیت میدین .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/30
دوست خوبم ..... ما همه کامنتها رو بر روی سایت قرار میدیم و سعی میکنیم پیگیری کنیم و این محصول هم جزو کالاهای گرون قیمت هست حتما اون رو تست میکنیم و نتیجه رو در ویژگیها و توضیحات مینویسیم.عزیزم ممنون میشیم مطالعه کنین، باز هم مرسی که وقت گذاشتین و نظرتون رو ثبت کردین.
pooya noorani
1396/11/01
گلدتگ جان ویژگی اصلی دستگاه حداکثر فشاری که میتونه تولید کنه که ننوشتی.
مثل این میمونه بگی یه لامپ دارم میفروشم ولی وات ننویسی براش. مشخصه اصلیه دستگاه رو همیشه مد نظر قرار بدید
یه تست کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/01
سلام پویا جان ......همونطور که میدونید برای ما این امکان وجود نداره که در مورد تمام کالاها اطلاعات تخصصی داشته باشیم . دوست خوبم ما تمام مطالبی که بر روی پکیج محصول درج شده رو برای شما عزیزان مینویسیم .این کالا هم توسط تیم گلدتگ تست شده و نتیجه اون در قسمت توضیحات نوشته شده.
مهدی رضایی
1396/11/05
حداکثر فشار یا حجم خروجی دستگاه چقدر هست؟
امکان استفاده به جای بلور داره؟ منظورم از لحاظ توان خروجی دستگاه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/05
مهدی جان ......همونطور که میدونین این امکان برای ما وجود نداره که در مورد تمامی کالاها اطلاعات تخصصی داشته باشیم .دوست خوبم داخل دفترچه و روی پیکج این محصول هم مطلبی در این مورد نوشته نشده .خوشحال میشیم کاربران عزیزی که از این کالا استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
محمد حاج بندلو
1396/11/07
سلام بعد از 3 بار استفاده خواستم تجربه خودمو به اشتراک بذارم. دستگاه وزن کمی داره کیفیت پلاستیک خیلی بالا نیست اما قابل قبوله. نور LED خوبه و نمایشگر هم بک لایت داره که برای محیطهای تاریک کاملا مناسبه. سیم بلندیش مناسبه ولی میتونست کیفیت بهتری داشته باشه. در نهایت بگم که عملکرد کمپرسور قابل قبول بود و در عرض یک دقیقه فشار باد لاستیک رو از 2.2 psi به 3.5 رسوند که عملکرد خوبیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/07
سلام محمد جان......خوشحالیم که از عملکرد این محصول راضی هستین . عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و تجربه استفاده از این کالا رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی .دوست خوبم مرسی از همراهیت.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید