محصولات پیشنهادی
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
طی سطلی Rotary Mop
توضیحات

تا به امروز طی های مختلفی رو به شما عزیزان معرفی کردیم و تیم فروش ما از نظرات شما دوستان به تجربیات خوبی رسیدند تا به چه نکاتی در طی های دو موتوره باید دقت کنند، به همین خاطر گلدتگ امروز طی سطلی Rotary Mop رو به شما دوستان معرفی میکنه.

اول از همه دسته پیچی با قابلیت تغییر سایز  تا در مواقعی که طی رو لازم ندارید بتونه فضای کمتری بگیره و دسترسی بهتری به تمام سطوح داشته باشیدکیفیت قالب سطل چرخشی که باعث میشه روان تر و بهتر بچرخه( بعضی از مدلهای قبلی کیفیت قالب پایین تری داشتند و خیلی اوقات موقع چرخش گیر میکردند) و سری چرخشی 360 درجه با کاربرد بیشتر هست.البته توجه داشته باشید که تعریف های ما از این مدل نسبت به قیمتش هستش و با طی هایی که قیمت بعد از تخفیفشون حدود ۹۰ تومن هستش مقایسشون نکنید.مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان درمورد کیفیت این محصول هستیم!

شهلا صادقی
1396/10/25
متاسفانه کرایه پستش زیاد میشه و تلافی اون تخفیف رو درمیاره . میشه به وسیله شرکتهای باربری ارسال کنید هزینه اش کمتر میشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/25
شهلا جان.....متاسفانه امکان اینکه کالاها رو به وسیله شرکتهای باربری براتون ارسال کنیم رو نداریم .عزیزم اگر فکر میکنید هزینه ارسال ،تخفیف گلدتگ رو از بین میبره به شما پیشنهاد میکنیم که با دوستان و آشنایانتون خرید انجام بدین تا کالاها با یک هزینه پستی براتون ارسال شه که این هزینه رو با هم تقسیم کنین تا برای شما کاربران عزیز به صرفه باش. در حال حاضر هم در تلاش هستیم برنامه ویژه ای رو بر روی سایت قرار بدیم تا بتونیم ارزونترین و سریعترین سیستم ارسال رو برای شما دوستان خوبمون داشته باشیم .
نیلوفر دارابی
1396/10/27
سلام دوستان من این محصولو گرفتم ولی به نظرم کیفیتش خیلی پایین بود و به خاطر همین پس دادم و گلد تکم مثل همیشه خیلی راحت ازم پس گرفتند و و وجهم واریز کردن جا داره از کادر حرفه ای گلد تک تشکر کنم که انقدر صداقت دارند و مشتریانو همیشه راضی نگه میدارند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/27
سلام نیلوفر جان .....این محصول به نسبت قیمت از کیفیت خوبی برخورداره و مدلهای ارزونتری از این طی وجود داره که دارای کیفیت خیلی پائینی هستن . عزیزم در تلاش هستیم تا قبل از عید نمونه هائی با کیفیت بالاتر هم بر روی سایت قرار بدیم .دوست خوبم ممنون بابت لطفی که به این مجموعه دارین و بسیارخوشحالیم که تیم گلدتگ تونسته رضایت شما کاربر عزیز رو جلب کنه.
فائزه مولاپناه
1396/10/22
سلام من از اين پيشنهاد خريد كردم اما مهمه واسم رنگش بنفش باشه اخه جهيزيه س الان فهميدم رندومه ناراحت شدم نميخوام كنسل كنم?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
سلام فائزه جان.....ما هم خوشحال میشیم که برای شما عزیزان امکان انتخاب رنگ بزاریم چون هم رو تعداد فروش تاثیر مثبت داره و از همه مهمتر روی رضایت شما دوستای خوبمون ،اما همونطور که همیشه گفتیم خیلی از تامین کننده ها با انتخاب رنگ موافقت نمیکنن ولی به جای اون تخفیف بیشتری روی اون محصول میدن ضمن اینکه ما خودمون هم به صورت رندوم اونها رو دریافت میکنیم .دوست خوبم اگر انتخاب رنگ براتون مهم هست خرید این محصول رو به شما کاربر عزیز پیشنهاد نمیکنیم.
مهدی بالغ
1396/10/23
پدالیه؟ عکس از پدالش نذاشتین!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
دوست خوبم .....این محصول پدالی نیست.
پوران مرتضی پور
1396/10/23
اگر پدالی نیست پس چه جوری می چرخه با توجه به اینکه 2موتوره است لطفا سایز بسته بندیش را می دهید طول وعرض وارتفاع بسته بندی شده را می دهید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
پوران عزیز.......وقتی سری طی رو در جای مخصوص که برای چرخیدن هست قرار بدین و دسته طی رو به سمت پائین فشار بدین اون جایگاه به طور خودکار میچرخه.دوست خوبم ابعاد این محصول: 25x46x25.5cm هست.
آ گیویانی
1396/10/23
لطف می کنید بفرمایید قسمتی که سری تی برای چرخش قرار میگیره( از چه نوع فلزی هست).؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
دوست عزیزم ....قسمتی که سر طی داخل اون قرار میگیره از جنس استیل هست .
پوران مرتضی پور
1396/10/26
سلام دوستان لطفا اگر کسی خریده واستفاده کرده از ظاهرش تا کاراییش توضیح دهد مثلا سطلش نازکه یا کلفت و خوبه وموقع خشک کردن طی زیاد زور میخواد و....
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/26
سلام پوران عزیز......کامنتتون رو تائید میکنم.ما هم امیدواریم کاربران خوبمون که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
پوران مرتضی پور
1396/10/26
گلدتک عزیز آیاپد این طی در بازار موجود هست منظورم اینه که پدهای مارکهای دیگه بهش میخوره ویا امکان شارژ پد آنها هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/26
پوران جان......پد این محصول استاندارد هست و شما عزیز میتونی از پدهای مارک دیگه هم برای این کالا استفاده کنی.دوست خوبم احتمال این وجود داره که پدهای این کالا رو هم به صورت جداگانه بر روی سایت قرار بدیم.
خانم بهار
1396/11/14
باسلام گلدتگ عزیر
لطفا سفارش من را با رنگ بنفش بفرستید . الویت من این رنگ است اگر نبود آبی . ولی ممنون میشم بنفش باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/14
سلام مریم عزیز......همونطور که در ویژگیهای این محصول ذکر شده ارسال رنگ بصورت رندوم هست .دوست خوبم امیدوارم کالائی که به دستتون میرسه رنگ دلخواهتون باشه.
جلال بصيري
1396/12/05
سلام
هزینه ارسال چه مبلغی میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/05
سلام دوست خوبم .......همونطور که در بخش ویژگیها ثبت شده این محصول با پیکی غیر از پیک شرکت خدمتتون ارسال میشه و قیمتش با توجه به منطقه ای که تشریف دارین متفاوت هست چون پیک از بیرون براتون گرفته میشه، ضمن اینکه شما عزیز میتونین در صورت تمایل و با هماهنگی پشتیبانی برای دریافت سفارشتون به صورت حضوری تشریف بیارین .
همایون رهبرمرادی
1396/12/15
سلام
من راضیم , نسبت به قیمتش خوبه , ابگیریش خوبه
فقط پیک ار من 15 گرفت در صورتی که نوشته ثابت 10500
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/16
سلام دوست خوبم .......خوشحالیم که با قیمتی که این محصول داره ،کارائی خوبی براتون داشته و از این پیشنهاد راضی هستین .عزیزم همونطور که در شرایط استفاده گلدتگها ذکر شده هزینه ثابت 10500 برای پست سریع چاپار و برای ارسال به شهرستان هست ولی با توجه به توضیحی که در بخش ویژگیها ثبت شده بعلت حجیم بودن کالا ، ارسال در تهران با پیکی غیر از پیک شرکت انجام میشه که بسته به منطقه ای که تشریف دارین متفاوت هست چون پیک از بیرون براتون گرفته میشه،

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید