محصولات پیشنهادی
میکرونیدلینگ دکتر شمسی نژاد
میکرونیدلینگ دکتر شمسی نژاد
میکرونیدلینگ دکتر شمسی نژاد
توضیحات

گلدتگ امروز میکرونیدلینگ دکتر شمسی نژاد ویژه بانوان و آقایان رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که جزء یکی از موثرترین روش های جوانسازی و ترمیم پوست بوده و  باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست ، ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده ،  از بین رفتن جوش و لک می شود

میکرونیدلینگ روشی است جدید که نتایج درخشانی را در درمان ضایعات پوستی و زیبایی بدست آورده است. این روش بطور حیرت انگیزی باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می گردد و در عین حال باعث منظم شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست آسیب دیده می شود. در حال حاضر میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های کلاژن سازی  می باشد که با توجه به هزینه بسیار کم نتایج شگفت انگیزی را در پی داد

دوستان توجه داشته باشید که افرادی که دارای پوستهای تیره و جوش های التهابی می باشند لطفا قبل از خرید کد با پزشک مورد نظر مشاوره نمایند

*** ***
1396/11/11
با سلام و تشکر از آفرینش خوبتون.من قبلا از خدمات این مطب استفاده کردم.کار و اخلاق خانم دکتر عالیست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/14
سلام دوست خوبم ......خوشحالیم که این پیشنهاد رو دوست داشتین .عزیزم امیدوارم این سری از طریق گلدتگ تشریف ببرین و ممنون میشیم که نظرتون رو هم بهمون بگین.
ملیحه رضایی
1397/01/21
با سلام من هم از خدمات این مطب استفاده کردم و راضی هستم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/21
سلام ملیحه جان.....ممنون که نظرت رو برامون نوشتی .عزیزم امیدوارم دوستان دیگه هم دیدگاهشون رو برامون بنویسن.
م مهدوی
1397/02/01
سلام و باتشکر از شما من چهار عدد از این گلدتگ را خریداری کردم اما میخواهم سه کوپن دیگر را انصراف دهم،
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/01
سلام دوست خوبم ......با هماهنگی خودتون 3 تا کد به حساب کاربریتون برگشت داده شد تا خدمات مدنظرتون رو خودتون خریداری کنین چون ما امکان اینکه به جای شما کاربرای عزیزمون خرید انجام بدیم رو نداریم.
مريم حسينى
1397/04/03
با سلام..میخواستم بپرسم اینکه نوشتین هر گلدتگی مجاز به استفاده از 4 گلدتگ است یعنی مجاز به استفاده از 4جلسه هستیم ، درسته؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/04
سلام مریم عزیز...به ازای هر جلسه یک کد باید تهیه کنید.
مريم حسينى
1397/05/12
سلام. من چند روز پیش از خدمات این گلدتگ استفاده کردم. خیلی راضی هستم. برخورد و اخلاق خانم دکتر و همکارانشون عالی بود. کار حرفه ای هم که حرف نداشت. حتما گلدتگ های بعدی رو از همین مرکز تهیه میکنم. ممنون بابت این گلدتگ ?
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/13
سلام مریم عزیز خیلی خوشحالیم که این مجموعه با تخفیفی که در نظر گرفته کار دوستان رو به خوبی انجام داده . چقدر خوب که پیشنهاد این مجموعه این حس خوب رو برای شما بوجود آورد .
ژینو امینی
1397/05/28
سلام من هرچی تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/28
سلام ژینو عزیز پیگیری شد مجموعه پاسخگو هستن.
ژینو امینی
1397/06/06
سلام من ازمیکرونیدلینگ این گلدتک استفاده کردم و بسیار از برخورد و کارحرفه ای خانم دکتر راضی بودم ازشون کمال تشکر رو دارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/06
سلام ژینو عزیز هیچ چیز به اندازه این ما رو خوشحال نمی کنه که ازپیشنهاد گلدتگ تون راضی باشین . به این مجموعه هم تبریک میگیم که تونسته این حس خوب از کارشون رو به شما انتقال بده .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید