محصولات پیشنهادی
فرم دهی صورت در مطب دکتر شکری
فرم دهی صورت در مطب دکتر شکری
فرم دهی صورت در مطب دکتر شکری
فرم دهی صورت در مطب دکتر شکری
فرم دهی صورت در مطب دکتر شکری
توضیحات

گلدتگ امروز فرم دهی صورت در مطب دکتر شکری رو به شما دوستان پیشنهاد میده ، خیلی از خانم ها و آقایان فرم صورت خودشون رو دوست ندارند، یا علاقه دارن تنوعی در آن ایجاد کنند، صورتشون رو چاق یا لاغر کنند، گونشون رو  برجسته کنند یا زاویه صورتشون رو بیشتر کنند. زمانی تنها راه عوض کردن فرم و شکل بخش های مختلف صورت جراحی بود ولی اخیراً در تمام دنیا مردم روش های بی ضررتر زیبایی رو ترجیح میدن، به همین دلیل هم شرکت های تولید کننده وسایل و دستگاه های پزشکی روز به روز در حال اختراع و به بازار دادن دستگاه های جدیدتری هستند که تا جای ممکن بی خطر و بی عارضه باشند و در ضمن اثر خوب و رضایت بخش تری داشته باشند.  زاویه دار کردن یعنی لاغر کردن صورت های چاق و گرد در ناحیه زیر گونه که به اصطلاح به آن "لپ" میگن. وقتی این لپ های چاق با RF  تو بره و لاغرتر بشه گردی صورت تبدیل به فرمی کشیده و زاویه دار می شه.  کار زاویه دار کردن توسط RF مقداری هم گونه ها را بالا می کشه و آون ها رو برجسته تر میکنه که کاملاً حالت طبیعی داره و متفاوت از برجستگی اغراق آمیزی هست که بعد از تزریق ژل یا چربی به وجود میاد.

هدیه فدایی
1396/10/21
لطفا اگر كسي استفاده كرده از اين روش نظرش رو بگه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/21
هدیه جان .....کامنتت رو تائید میکنم.امیدوارم دوستانی که از خدمات این مجموعه استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
فاطمه قاسمی
1396/10/21
باسلام،گلدتک جان لطفا تحقیق کنید و بعد از کسایی که اصلا دکتر نیستن تخفیف بزارین،اول اینکه تابلو مطب ایشون دراصل بنام یه دندانپزشک هست،و این یعنی اصلا پزشک نیستن ایشون،بعدم من از فرم دهنی بینی استفادع کردم اونجا رفتم گفت باید حالا حدا150هزارتومن بدی بعد به آر اف الکی برام انجام داد و 4000هزینه مواد مصرفی رو گرفت که اصلا مصرف نکرده بود،خلاصه اینکه مزخرف بود هم برخوردش هم کارش هم مهمتر از همه اینکه الکی به اسم دکتر و درمطب. یکی دیگه داره کار انجام میده،با تشکر از همه زحمات تیم گلدتک غیر از این یه مورد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/03
سلام فاطمه جان......طبق گفته مجموعه ایشون پیراپزشک هستن و مدرکشون رو از کانادا گرفتن .دوست خوبم شما فرم دهی بینی خریدین ولی کامنتتون رو در قسمت فرم دهی صورت نوشتین .عزیزم در مورد مواد مصرفی هم اگر در ویژگیها درج نشده باشه نباید مبلغی پرداخت میکردین مگر اینکه از ایشون کار اضافه ای خواسته باشین.
هستی
1396/10/21
سلام ميشه شماره ي ثابتشونو بديد اين شماره پاسخ گو نيستند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
سلام هستی جان ......لطفا به شمارشون پیام یا تلگرام بزنید .خودشون با شما تماس میگیرن.
فروز کاتبی
1396/10/23
سلام. چرا تلفن رو پاسخگو نیستند و باید حتما از تلگرام و پیامک استفاده کنیم.مگر مطب نیست؟مطب ها که معمولا پاسخگوی سوالات مردم هستند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
سلام فروزان عزیز.......ایشون وقتی دستشون بنده ،تلفن جواب نمیدن .شماره که بیفته تماس میگیرن .دوست خوبم برای احتیاط گفتیم که پیام بفرستین.
فروز کاتبی
1396/10/24
az ro site ashna shodid? Tak jalase tebghe site ba ghabghab v chane mishd 60, az khodemun packe 4 jalaseiesh mishe 480,


با عرض سلام .بعد از درخواست پیامکی و استعلام هزینه از شماره بالا این این پیامک ارسال شد که کاملا با نرخ یاد شده در بالا مغایرت دارد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
فروزان جان ......ایشون در جاهای مختلف برای کارشون تبلیغ داشتن و بیشترین تخفیف رو به گلدتگ دادن .عزیزم شما معرفی نکردین که در کدوم سایت تبلیغشون رو دیدین.
هستی
1396/10/24
واقعا فقط پيدا كردن مطب زيبايي مطرح نيست بايد كمي بررسي بشه جايي كه دارين پيشنهاد ميدين از شماره ي تماس و نحوه ي وقت دادنشونم حتي ميشه فهميد كه مناسب نيست..ايشون هيچ اطلاعات زيبايي نداشتند و حتي يك توضيح كوتاه هم از نحوه ي كارشون نميتونستن ارائه بدن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
هستی جان ......متاسفیم که از پاسخگوئی مجموعه راضی نبودین .عزیزم اگر سوال خاصی دارین لطف کنین کامنت بزارین تا براتون پیگیری کنیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید