محصولات پیشنهادی
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
چتر Dingx
توضیحات

پیش از این و با شروع فصل زمستان و بارندگی گلدتگ پیشنهاد چتر طرح دار رو به شما دوستان داده بود که با استقبال خوبی مواجه شد و خیلی زود موجودی اون به اتمام رسید ، به همین خاطر گلدتگ امروز چتر Dingx رو پیشنهاد میده که  ویژگی مهم اون طراحی سه تاشو این مدله که باعث اشغال حداقل فضای ممکن میشه و میتونید براحتی اون رو همیشه همراهتون داشته باشید.

ویژگی اصلی این محصول ، طراحی ضد باد اونه که باعث میشه در هنگام وزش باد و طوفان ، دیگه نگران شکسته شدن پره های چتر نباشید ، چرا که این چتر مکانیزمی داره که هنگام وزش باد ، پره ها بطرف بالا برگشته و شکسته نمی شوند و براحتی با دست میتونید دوباره اون ها رو به حالت اولیه برگردونید.

این مدل از چترها خیلی ساده ، کاملا دستی هستن و قیمت بعد از تخفیف اونها فوق العادست و کارایی این چتر ، جنس و دوختش به نسبت قیمت اون قابل قبوله ولی این نکته رو مد نظر داشته باشید که این پیشنهاد با پایین ترین قیمت ممکن داره ارائه میشه و نمی تونید اصلا ازش انتظار کیفیت خیلی بالا و یا کارایی چترهای اتوماتیک رو داشته باشید. لطفا توجه داشته که در رنگبندی سبز ، صورتی ، بنفش ، ابی در یک قسمت از چتر طرح ساده چاپی وجود دارد.

 

مهدی عالمی
1397/01/31
لطف کنید دوباره تمدید کنید سپاسگدارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/01
دوست عزيزم...... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
f parsa
1397/04/04
سلااااام. خیلی خوب میشه اگه تمدید بشه. ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/04
پارسای عزیز می تونین رو دکمه درخواست تمدید بر روی دیل های تموم شده کلیک کنید تا در صورت موجود شدن کالا به شما اطلاع رسانی بشه. این کالا برای این فصل خیلی مناسب نیست ولی در اواخر تابستون حتما تمدید خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید