محصولات پیشنهادی
ست حمام SpinSpa
ست حمام SpinSpa
ست حمام SpinSpa
ست حمام SpinSpa
ست حمام SpinSpa
ست حمام SpinSpa
ست حمام SpinSpa
ست حمام SpinSpa
ست حمام SpinSpa
توضیحات

هربار که ست های ماساژور با چند سری رو پیشنهاد دادیم استقبال خیلی خوبی ازشون شده و بخاطر محدود بودن تعداد خیلی زود تموم شدند، اینبار یک ست خیلی متفاوت با نمونه های قبلی رو به شما دوستان پیشنهاد میدیم که اولین ویژگیش ضدآب بودنش هست چون مخصوص حمام هستش.

توجه داشته باشید که عکس های اسلایدر، عکس اینترنتی هستند و محصول واقعی کیفیت چاپ و ظرافت بدنه کمتری نسبت به عکس داره.

حسام نصیری
1396/10/12
لطفا ست ماساژور قابل استفاده داخل حمام بیارید که از لحاظ کیفیت و قدرت انقدر سطح بالا باشه که امکان گارانتی از طرف تامین کننده و گلدتگ رو داشته باشه و خیال ما هم از بابت خریدش راحت بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/13
حسام عزیز......درخواستتون به تیم فروش انتقال داده میشه.دوست خوبم امیدوارم بتونیم محصول مدنظر شما رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
ایمان دماوندی
1396/11/12
سلام دوستان عزیز

برای اولین بار میخواهم نظر منفی کامل ثبت کنم. چندی پیش خریدنمودم که در ظاهر سالم بود ولی بعد از باز کردن بسته بندی متوجه شدم محور اصلی که پایه قرار گیری سری ها است کاملا خرد شده که با هماهنگی مرجوع کردم. اما لازم دانستم اینجا ذکر کنم که امکان خرد شدن آن قطعه بسیار بالاست و کاملا بلا استفاده می شود. اگر بجای پلاستیک حداقل همان یک قطعه را از فلز می ساخت شاید نظر متفاوت تر داشتم. کسی نظر منفی نداده و شاید راضی باشند. ولی می بایست نظرم را درج میکردم تا اگر فردی مایل است در جریان جزئیات نیز باشد.

با سپاس از عزیزان گلدتگ که راه بازگشت را قرار دادند و امکان مرجوعی وجود دارد.

موفق و پیروز باشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/14
سلام ایمان جان ...... بابت کامنتهای خوبی که همیشه میزارین از شما تشکر میکنیم. دوست خوبم توجه داشته باشین که تولیدکننده این محصول ما نیستیم ولی باز هم ممنون که مثل همیشه ما رو همراهی میکنین و نظرتون رو برامون مینویسین.
پریسا طهماسبی
1396/10/13
سلام و خسته نباشد من حتما این محصول رو میخوام ولی میخوام برای صورتم کارایی هم داشته باشه.میشه بفرمایید سری مخصوص برای صورتم داره یا نه؟ ممنون از گلدتگ همیشه عالی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/13
سلام پریسا جان .....سری های مختلفی که داره رو میتونید برای صورت هم استفاده کنین ولی در صورتیکه پوست حساسی نداشته باشین، چون بهر حال این وسیله برای حمام کردن هست ولی اگر پوستتون عادت به استفاده از شوینده ها و یا وسایلی که خیلی هم لطیف نیستن داره ،میتونی از این محصول استفاده کنی ولی خیلی ازش انتظار لطیف بودن و ظرافت رو که مخصوص صورت هست نمیشه داشت چون بیشتر برای بدن کارائی داره.
شقایق فکری
1396/10/13
ببخشید اینکه نوشتید محصول اصلی با عکس فرق داره کیفیتش چطوره ؟؟
و اینکه طزر مصرف هر کدوم از سری ها مشخصه که مثلا پدیکورش کدومه یا میکرودرمش کدومه؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/13
سلام دوست خوبم ......این محصول دارای کیفیت بسیار بالائی نیست و ما ویژگیها و توضیحات لازم رو در اختیار شما کاربران عزیز قرار دادیم و ممنون میشیم دوستانی که استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن ضمن اینکه نوع کارائی هر کدوم از سریها بر روی پکیج این محصول درج شده.
نرگس T.h
1396/10/13
گلدتگ جان سفارش منو کنسل کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/13
دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
الی جیم
1396/10/23
دوستانی که این محصول رو خریدن لطف کنن بگن کیفیت و کاراییش چطور بوده؟راضی هستید؟و اینکه سری میکرودرم په فرقی با لایه بردار داره؟
مگه برای بدن نیست پس چرا سری پدی کور داره؟یعنی برای پوسته های خشک کف پا استفاده میشه؟
قابلیت استفاده به عنوان بدن شور با شامپو بدن رو داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
دوست خوبم ......تفاوتشون در مدل سریهاشون هست و همونطور که در ویژگیها درج شده امکان استفاده از هرگونه صابون ، شامپو و لوسیون رو داره .عزیزم کامنتتون رو هم تائید میکنم تا کاربرای خوبمون که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید