محصولات پیشنهادی
لیزر دایود مرکز هیرلس
لیزر دایود مرکز هیرلس
لیزر دایود مرکز هیرلس
لیزر دایود مرکز هیرلس
لیزر دایود مرکز هیرلس
لیزر دایود مرکز هیرلس
لیزر دایود مرکز هیرلس
لیزر دایود مرکز هیرلس
توضیحات

نکات و مراقبت های قبل از لیزر با Diode و SHR
از ۳۰ روز قبل برای موهای ناحیه مورد نظر از shave با ژیلت یا قیچی کردن استفاده کنید.به هیچ عنوان از بند، موچین، کرم‌های موبر اپلاسیون یا موم استفاده نشود.
زیرا جهت انتقال به فولیکول مو نیاز به ساقه مو داریم.
۲۴ ساعت قبل از آمدن به مطب Shave اخر را انجام دهید.
جلسات درمانی از ۲ هفته یا ۶ هفته یکبار می‌تواند باشد. (تعداد جلسات در افراد متفاوت است). در نتیجه تعیین وقت دقیق جلسات توسط پزشک معالج مشخص میشود.
به نکات زیر توجه کنید.
در صورت مصرف راکوتان  از مصرف آن ۶ماه گذشته باشد
در صورت مصرف ترتینوین در ناحیه مربوط از ۲_۴  هفته قبل پرهیز کنید.
دوهفته قبل از لیزر از سولار و یا آفتاب گرفتن پرهیز کنید.
بررسی هورمونی در صورت نیاز( وجود آکنه ریزش مو، پریود نامنظم) صورت گیرد.
دستگاه Diode به صورت آرام و بی خطر جهت رفع موهای زائد طراحی شده است.پالسهای نوری یا تمرکز روی فولیکول موهای زائد موجب ایجاد کرده و تخریب آن‌ها بدون سوختگی ویا آسیب به پوست می‌شوند. لیزر حذف موی سریع و کامل  بردن درد است. عوارض جانبی لیزر تنها ممکن است باعث قرمزی و تورم فالیکول رو در ۱ تا ۲ ساعت بعد از درمان باشد.
مناسب برای تمامی تیف رنگی پوست‌های مختلف از تیره تا روشن و انواع ضخامت مو می‌باشد با قابلیت کولینگ قوی هنگام انجام لیزر بعد از انجام لیزر.

قبلا هم لیزر موهای زائد بادستگاه دایود رو به شما پیشنهاد داده بودیم که استقبال خیلی خوبی ازش شد و نظرات مثبتی در مورد نحوه برخورد ، ارائه خدمات و داشتن محیطی تمیز ، مدرن و بهداشتی دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم.

 

az س
1396/12/11
من این مرکز رو رفتم خیلی هم راضی بودم. ولی لیزری که استفاده میکنن اس اچ آر هست و دایود نیست .
بر خلاف چیزی که نوشته شده هر دو لیزر رو ندارن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/12
دوست خوبم ....... از اینکه رضایت دارین ،خوشحالیم .عزیزم به گفته خود مجموعه یک دستگاه مشترک هست که هم شامل اس اچ آر هست و هم دایود که فقط فرکانسهاشون با هم متفاوته و شما هر کدوم رو که انتخاب کنین با همون دستگاه و با فرکانس مخصوص به خودش براتون انجام میدن.
سیمین ربیعی
1397/02/06
من دیروز رفتم
پرسنل بسیار خوش برخورد و مودب
اپراتوری که با دستگاه کار میکنه کاملا حرفه ای
فضا کاملا تمیز
فقط متاسفانه پوست من شدیدا ملتهب شده
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/08
سیمین عزیز........خوشحالیم که از نحوه برخورد و کارشون راضی بودین .عزیزم معمولا برای پوستهای حساس ممکنه این اتفاق پیش بیاد ،لطفا با مجموعه تماس بگیرین و کرم مربوط به التهاب رو تهیه کنین تا هر چه سریعتر جای التهاب از بین بره و خوب شه.
Frb Sss
1397/03/19
سلام از ابان ماهه که به این مرکز میرم برخورد پرسنل خیلی خوبه ولی کارشون افتضاح ... بعد از هرجلسه در مورد رویش مجدد موها سوال می پرسیدیم و علت رو جویا میشدیم میگفتن طول جلسات درمان باید کامل بشه ....
الان که میگیم چرا بعد از گذشت 6 جلسه لیزر مثل روز اول موها رشد کرده میگن دستگاهتونو عوض کنید این دستگاه با بدن شما سازگار نیست
یجورایی بگم هرکس بره این مرکز شده موش ازمایشگاهی که دستگاهشونو ازمایش کنن...
فقط به بدن ضرر میرسونن ما چند نفر بودیم که میرفتیم هیچ کدوممون راضی نبودیم خداشاهده موها رشد کرده بعضی نواحی ام بخاطر شیو ماهانه موها بیشتر شده و ضخیمتر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/19
سلام دوست خوبم ......خوشحالیم که از نحوه برخوردشون راضی بودین اما از اونجائیکه استفاده از لیزر بعد از چند جلسه تاثیرات خودش رو نشون میده ممکنه اگر به صورت آزاد و یا به هر مرکز دیگه ای هم مراجعه میکردین ،این مورد براتون پیش می اومد که دستگاه با بدنتون سازگار نباشه و باید نوع دستگاهتون رو عوض میکردین ولی بازهم ممنون که نظرتون رو برامون نوشتین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید