محصولات پیشنهادی
سفارش باکس گل در گل ریزون
سفارش باکس گل در گل ریزون
سفارش باکس گل در گل ریزون
توضیحات

گلدتگ امروز سفارش باکس گل در گل ریزون رو به شما عزیزان پیشنهاد مید که واقع در دو منطقه مطهری  و تهرانپارس می باشد.

این گل فروشی شامل سه  پکیج متفاوت گل روز رو با امکان انتخاب بین رنگ گل رز ، تعداد و رنگ پکیج مقوایی رو داره تا با تخفیفی ویژه بتونین هدیه ای شیک و زیبا برای دوستان و عزیزانتون تهیه کنید.

برای سفارش گل ها کافیه تا از یک روز قبل سفارشتون رو ثبت و هماهنگ کنید ، ارسال گل تنها با پیک صورت میگیره و کافیه تا آدرس رو با گل فروشی همانگ کنید.

 

 

nariman ghobadi
1396/10/14
خیلی ممنون از این آفر خوب. واقعا عالی بود گلها و باکس. مخصوصا برخورد آقای فروشنده. من حتما مجدد خرید خواهم کرد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/14
دوست خوبم ......خوشحالیم که این پیشنهاد رو دوست داشتین و مورد پسندتون بوده .عزیزم ممنون که نظرت رو بهمون گفتی.
هدیه تاجیک
1396/10/16
خیلی خوب و عالی بود. من امروز این گلد تگ رو برای تولد مادرم سفارش دادم و دقیقا باکس ارسالی مشابه عکس بود و تشکر ویژه میکنم از فروشنده ی محترم که با توجه به شرایط من تمام سعیشون رو کردن تا سفارشم دقیقا سر تایم برسه. لطفا تمدید بشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/17
هدیه جان ......از اینکه سفارشتون رو دوست داشتین و فروشنده تونسته سرتایم به دستتون برسونه و رضایت شما دوست خوبم رو جلب کردن بینهایت خوشحالیم .عزیزم در حال حاضر آپشنهای خرید این محصول بر روی سایت باز هست و در صورت تمایل میتونی سفارشت رو ثبت کنی.
sudabeh sabouhi
1396/10/21
با سلام منم خواستم تجربه خیلی خوبم رو بابت خرید این آفر با شما به اشتراک بزارم آقای صابونچی بسیار خوش برخورد و عالی و منظم و با مسئولیت پذیری بالا سفارش من رو ارسال کردن . سر وقت و با همان کیفیتی گه در عکس ها میدیدیم و حتی بسیار بهتر . منم درخواست تمدید این آفر رو دارم و امیدوارم همیشه ازین مدل آفرها در گلدتگ عزیز داشته باشیم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/21
سلام سودابه جان .......خوشحالیم که دراین پیشنهاد موفق به جلب رضایتتون شدیم و این آفر رو دوست داشتین .عزیزم ممنون که تجربه خودت رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی دوست خوبم ممنون از همراهیت.
... صادقی
1396/11/02
فوق العاده بود. از هر نظر. باکس گل، چقدر هم سایزش بزرگ و زیباییش چشمگیر بود. برخورد عالی آقای فروشنده، برخورد پیک. خوش قولی و اینکه دقیقاً سر تایم مدنظر من ارسال شد (این یعنی احترام به مشتری ممنونم ازشون)... من باز هم سفارش میدم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/02
نادیا جان ......بینهایت خوشحالیم که این نظر خوب رو نسبت به این مجموعه دارین و بهشون تبریک میگیم که تونستن نظر کاربران عزیزمون رو جلب کنن . دوست خوبم ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی .
rahil ebrahimian
1396/11/03
سلام و خسته نباشید . من خیلی مشتاقم این آفر رو خریداری کنم اما سوال من اینه : امکان داره برای یک تاریخ مشخصی این باکس برای من ارسال بشه چون واسه تولد میخوام و الان برای من کارایی نداره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/04
سلام راحیل جان......متاسفانه تاریخ قراردادمون با این مجموعه به اتمام رسیده . عزیزم اگر موفق شدیم باهاشون مجدد همکاری کنیم امیدوارم که تاریخ مدنظر شما دوست خوبم باشه.
ملیکا صابری
1396/11/03
سلام خسته
دیشب دوشنبه یک باکس گل سفارش دادم،بعد از تماس گفتند ظهر پنج شنبه دستتان میرسه،بجای ۲۴ ساعت که گفتیم مشکلی نیست،بعد از تلگرام کردن ادرس و قبض ،ایشون گفتند چوب بامبو ندارند میتونند تو جعبه مقوایی گلها رو بگذراند،یعنی همه برخلاف انچه گفته شده!برخلاف دوستانی که خیلی راضی بودند،
لطفا سفارش رو کنسل
ممنون از گلد تک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/04
سلام ملیکا جان......حق با شما هست .مجموعه در مورد تهیه لوازم به مشکل برخورده .عزیزم مبلغ به حسابتون برگشت داده شد.دوست خوبم امیدوارم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین فرصتی باشه برای جلب رضایتتون .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید