محصولات پیشنهادی
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
ست اصلاح 6 کاره SAYONA
توضیحات

بدون تردید بهترین ریش تراشی که تابحال روی سایت قرار گرفته از برند Sayona بوده، که همیشه با استقبال خیلی خوبی مواجه شده و کامنت های مثبت زیادی داشته و همیشه درخواست های زیادی برای تمدیدش داشتیم . به همین خاطر گلدتگ امروز پرطرفدارترین مدل  این برند رو به شما دوستان پیشنهاد میده که شش سری مختلف داره تا تمام نیاز شما از کوتاه کردن مو ، اصلاح صورت و یا طرح دادن به ریش، زدن موی گوش و بینی و .... رو برآورده کنه و استند رومیزی این ریش تراش باعث میشه تا همه سری ها بصورت مرتب در یکجا قرار بگیرند تا همیشه پکیج کامل اصلاح رو در دسترس داشت باشید.

امتیاز بعدی سایز کمی کوچکتر این مدل و خوش دست بودن اون هستش که البته حالت سفری هم داره. به نسبت سایزش باتری قوی داره که حدود ۴۵ دقیقه کار میکنه و در صورت تموم شدن باتری احتیاج به منتظر بودن برای شارژ مجدد نیست چون میتونید سیم شارژ رو مستقیم وصل کنید و به اصلاح ادامه بدید.

ehsan shabani
1396/10/10
سلام و خسته نباشید.
برای اصلاح صورت سری خود ماشین قابل تنظیم هست؟ منظورم اینه که با تیغه پایه که روی دستگاه سواره میشه برای به صورت ته ریش اصلاح رو انجام داد یا در حد صفر میزنه فقط؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/12
سلام دوست خوبم ......برای این منظور 2 تا سری مختلف داره 1 سری شیور داره که اصلاح تقریبا کامل مثل تیغ انجام میده و 1 سری موزن داره که برای ته ریش میتونین ازش استفاده کنین .
پیام مکابر
1396/10/14
اگر ممکنه تمدیدش کنید چند عدد میخوام از این کالا با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/14
پیام جان ......امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنن.
متین خباززاده
1396/10/15
سلام لطفا تمدید کنید شدید نیاز دارم ممنون از زحماتتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/16
سلام دوست عزيز....... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
امید ناظریه
1396/10/22
با سلام وخسته نباشید
من این دستگاه خریداری کردم والان ۲۴ساعت که به شارژ زدم ولی چراغ شارژ همچنان قرمز هست وتغیر وضعیت به سبز نداده آیا باطری دستگاه خرابه؟از کجا باید متوجه بشم که شارژ تکمیل شده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
سلام امید عزیز.....این محصول چراغش تغییر نمیکنه و اینکه چراغ شارژ زمان پر شدن اعلام کنه که دستگاه پر شده یک ویژگی به حساب میاد و این محصول فاقد این ویژگی هست .
Masoud Jafari
1396/10/26
با سلام،من این دستگاه و خریدم ولی اونجوری که باید اصلاح کنه نبود یعنی یه جوری بود که دیگه داشت صورتم زخم میشد،لطفا رسیدگی نمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/27
سلام مسعود جان ......متاسفیم که این محصول با سطح انتظارات شما برابری نمیکنه .عزیزم این کالا به نسبت قیمتش از کیفیت خوبی برخوردار هست و با سرچ در گلدتگهای گذشته و مطالعه کامنتهای دوستان میبینید که یکی از بهترین ستهای اصلاحی بوده که تا حالا بیشترین کامنت مثبت رو داشته .اما سطح انتظارات با هم متفاوت هست .امیدوارم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین ،فرصتی باشه تا بتونیم نظر شما دوست خوبم رو جلب کنیم.
armin96 armin96
1396/11/23
سلام من این محصول رو کادوبرای همسرم خریدم . و خودم باهاش سر ایشون رو اصلاح کردم . یکم فقط خط اندازش تیز نیست اما دستگاه تراش سرش تیغه اش خوب بود . همسرم هم ازش راضی بود به نسبت قیمت و برندش مناسب کار کرد . دیزاین بسته بندی و پنلی هم که ابزارها روش سوار میشد بد نبود و خوب بود . ممنون گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/23
سلام سمیه جان......از اینکه وقت گذاشتی و تجربه استفاده از این محصول رو با ما و دوستای خوبمون درمیون گذاشتی بینهایت خوشحالیم .عزیزم ممنون که دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا به انتخاب بهتر دوستای خوبمون کمک کنی.
سمیه فرخی
1396/12/24
سلام...ممنون میشم این سفارش منو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/24
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
علی مخفی
1397/01/12
درود بر شما
سفارش این کالا رو خدمت شما دادم . از حساب کم شد ولی گویا تراکنش کامل نبود . باتوجه به اینکه 1 روز به مهلت خرید مونده ایا امکان ارسال این گلدتگ در روزهای بعد وجود داره در غیر اینصورت دستور بفرمایید چکار باید کرد . ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/14
سلام علی جان.....تراکنش شما ناموفق بوده و خریدتون ثبت نشده ،و مبلغ کسر شده از حسابتون در مدت 72 ساعت برگشت داده میشه.عزیزم خرید این محصول بر روی سایت باز هست در صورت تمایل میتونی خریدت رو ثبت کنی و بعد با پشتیبانی تماس بگیری تا همکارانمون هماهنگیهای ارسال رو براتون انجام بدن.
روح الله رهدار
1397/07/12
سلام از دی ماه سال گذشته تا کنون که بیش از ۹ ماه میگذره متاسفانه تیم گلدتگ ماشین اصلاح موجود نکرده لطفا از همه ی دسته بندی ها اقلام رو موجود کنید.باسپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/12
سلام دوست عزیز حتما سعی میشه در آینده ای نزدیک محصول مد نظر شما هم رو سایت قرار بگیره.
وجیهه آرش نیا
1397/08/24
سلام لطفا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/26
سلام دوست عزیزلطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
اروشا یزدان پرستان
1397/08/25
سلام میشه این گلدتگ رو دوباره تمدید کنید. ممنون از شما و سایت خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/26
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید