محصولات پیشنهادی
قرص آهن Iron Bisglycinate
قرص آهن Iron Bisglycinate
قرص آهن Iron Bisglycinate
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد قرص آهن Iron Bisglycinate رو برای کاربران عزیز خصوصا خانم ها داره .آهن اساسی ترین و مهمترین ماده اولیه برای ساخت گلبول قرمز است، که در صورت کمبود طولانی مدت می تواند سبب بروز کم خونی ناشی از فقر آهن در بدن شود. کم خونی ناشی از فقر آهن شایع ترین کم خونی تغذیه ای در جهان (به ویژه ایران) است که به سه دلیل : 

1 - کمبود دریافت آهن در رژیم غذایی 
2- اختلال در جذب آهن بدن 
3-دفع بیش از اندازه آهن از بدن اتفاق می افتد. 
کمبود آهن به هر کدام از دلایل بالا که ایجاد شود، طی 2 مرحله کم خونی را در بدن نشان می دهد : در مرحله اول کمبود آهن، کلیه ذخایر آهن بدن (به ویژه مغز استخوان) برای گلبول سازی تخلیه می شوند، بدون آنکه هیچگونه علائم کم خونی وجود داشته باشد. در مرحله دوم با ادامه کمبود آهن، به دلیل تخلیه کامل ذخایر آهن بدن، علائم کم خونی بروز می کند که عبارتست از :
رنگ پریدگی غشاهای مخاطی بدن (ملتحمه چشم و لب ها) – خستگی زودرس – ناتوانی در انجام حرکات ورزشی – تاکی کاردی (افزایش ضربان قلب) در حالت استراحت (بیش از 100 ضربه در دقیقه) – سرگیجه – تهوع و استفراغ – خواب رفتگی اندام های بدن به ویژه دست ها و پاها – و در موارد شدید کم خونی: تپش قلب همراه با ورم قوزک پا و قاشقی شدن ناخن ها.
کم خونی شدید و طولانی مدت فقر آهن در کودکان سبب کاهش ضریب هوشی (IQ) و در زنان باردار سبب افزایش احتمال سقط جنین و تولد نوزادانی با وزن کمتر از 2.5 کیلوگرم می شود.
قرص Iron Bisglycinate کمپانی HealthAid حاوی آهن با ملح بیس گلیسینات به همراه ویتامین C می باشد. این ملح آهن جدیدترین و در عین حال مؤثرترین فرم آهن است که ویتامین C هم برای جذب بیشتر به آن افزوده شده است. استفاده از این مکمل در جهت پیشگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن در افراد تحت خطر و یا درمان کم خونی در افراد مبتلا بسیار سودمندتر و مؤثرتر نسبت به سایر ترکیبات موجود با ملح دیگر آهن است. فواید این ترکیب عبارتست از :
- Iron Bisglycinate : این ملح آهن بهترین و جدیدترین فرم آهن است که بالاترین قابلیت جذب را در بدن داراست (تقریباً 2 برابر آهن سولفات و آهن فومارات). عوارض معمول گوارشی مانند تهوع، استفراغ و یبوست که در اثر مصرف اکثر مکمل های آهن به ویژه سولفات آهن اتفاق می افتد، در حضور این ترکیب (Iron Bisglycinate) به کمترین میزان خود می رسد. علاوه برآن این محصول آهسته رهش است (بدان معنا که آهن موجود در آن در یک دوره زمانی طولانی تری در انتهای معده و روده باز می شود) که دارا بودن این ویژگی نیز خود در جلوگیری از عوارض گوارشی ایجاد شده توسط آهن بسیار مؤثر می باشد. در تحقیقاتی که بر روی این نوع آهن صورت گرفته است، اثبات شده که این ملح آهن نسبت به سایر ملح ها (سولفات، گلوکونات،فومارات) ایمن تر و سالم تر بوده و کمترین میزان سم زایی را در بدن داراست.
- ویتامین C : آسیب پذیرترین ویتامین محلول در آب که بدن توانایی ذخیره آن را ندارد. این ویتامین ضروری اعمال مهم و حیاتی را برای بدن انجام می دهد، که شامل : تقویت سیستم ایمنی و افزایش قدرت مقاومت بدن در مقابل عوامل بیماری زا، سنتز کلاژن و بهبود کیفیت پوست، مو و ناخن و ... می باشد. حضور ویتامین C در کنار آهن، سبب افزایش جذب آهن 2 تا 3 برابر حالت اولیه می شود، برای همین منظور 120 میلی گرم ویتامین C برای جذب بیشتر و بهتر آهن این محصول به آن افزوده شده است. علاوه بر آن ویتامین C دارای خواص قوی آنتی اکسیدانی است و می تواند از اکسیداسیون آهن در مقابل عوامل اکسیداتیو و رادیکال های آزاد هم جلوگیری کند.

رویا حیدری
1396/10/04
انقضای قرص هارو ننوشتید گویا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/05
رویا جان ..... همونطور که در اسلاید عکسها مشخص شده ، تاریخ انقضای این محصول 2018/12/30 هست.
arezo Goudsrzi
1396/10/04
باسلام وخسته نباشید
من این قرص رو ازداروخانه خریدم 22 تومن
چه جوریه که شما باتخفیف 33 درصدی قیمت تون اینه
درصورتی که باید خیلی کمتر از این مبلغ باید باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/06
سلام دوست خوبم .....مرسی که وقت گذاشتین و نظرتون رو بهمون گفتین . عزیزم ممنون میشیم که اطلاعات دقیقتری بدین که کجا داره این محصول رو از ما پائینتر میفروشه .
nasrin kavei
1396/10/05
با سلام و خسته نباشید به شما گلدتگی های عزیز

این قرص ها تاریخ انقضاشون چه سالی هست؟


باتشکر و خسته نباشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/05
سلام دوست خوبم ....... تاریخ انقضای این محصول 2018/12/30 هست.
حسین عطایی
1396/10/05
سلام و وقت بخیر
جسارتا بطری حاوی قرص ، شیشه ایی هست یا پلاستیکی ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/05
سلام حسین عزیز.....بطری این محصول پلاستیکی هست.
محمود ترابي
1396/10/06
سلام
ايا مجوز و تائيد وزارت بهداشت رو داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/06
سلام محمود عزیز......همونطور که در اسلاید عکسها مشخص شده ،بر روی جعبه تمامی این محصولات برچسبی وجود داره که از طریق کد اون میتونید اصل بودن و صحت و سلامت این محصول رو استعلام کنید .
عليرضا ساعدي
1396/10/10
برچسبی که روی کالا نصب شده قلابی است و زیر قسمتی که باید با ناخن خراش داده شود هیچ کدی نوشته نشده .لطفا ترتیبی دهید که مطمئن شویم اصلی است.چون با سلامت مردم سر و کار دارد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/11
علیرضا جان ......با وارد شدن به آدرس سایتی که بر روی برچسب کالا درج شده ، و در بخش استعلام کد رهگیری ، با وارد کردن شما ره UID درج شده بر روی برچسب میتونید استعلام سلامت کالا رو بگیرید.
الی جیم
1396/10/13
سلام.لطفا تمدید کن این گلدتگ رو..من ازین قرص ها استفاده میکنم خ خوبه..البته به قیمت31000ت میخرم از داروخانه،اما بازم شما با قیمت مناسب تری دارید میدید..دوتا خریدم اما بارم میخوام برای خودم و مادرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/14
سلام دوست خوبم .....خوشحالیم که این محصول آفر خوبی براتون بوده .عزیزم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن .هر چقدر تعداد درخواستها زیادتر باشه تامین کننده بیشتر ترغیب میشه تا اون محصول رو مجدد شارژ کنه .
سالومه بلوچ
1396/10/14
سلام، لطفا قرص ویتامین D از همین مارک رو هم موجود کنید، همچنین قرص ویتامین هیربرست برای مو هم اگر امکانش هست بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/14
سلام سالومه جان ......درخواست شما به تیم فروش انتقال داده میشه . امیدوارم بتونیم به زودی محصولات مدنظر شما عزیز رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید