محصولات پیشنهادی
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
توضیحات

اکثر راننده ها با دنده عقب مشکل دارن چون معمولا در این وضعیت دید کم میشه  و کنترل وسیله سخت تر خواهد شد . شرکت های مختلف برای این مشکل راه حل هایی زیادی پیشنهاد کردن که یکی از این راه حل ها که از بقیه بهتر به نظر می رسه، استفاده از آینه مانیتور دار هست. این آینه ها علاوه بر اینکه مثل آینه های سنتی رفتار می کنن، یک نمایشگر چند اینچی دارن که به یک دوربین در عقب متصل شده و تصویر پشت سر رو هم به راننده ارائه میدن.

گلدتگ امروز پیشنهاد آینه مانیتور دار رو از برند معتبر و پر طرفدار Remax داره که نسبت به دوربین Mini DV Camera که پیش ازین بهتون معرفی کردیم از کیفیت بالاتری برخورداره و اولین امتیاز اون 100% اصلی و اورجینال بودن اونه .

 این آینه به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی مجهز شده .دو دوربین HD داره (معمولا اکثر آینه های مانیتور دار فقط یک دوربین دارن)که به صندوق عقب متصل می شود و تصویر پشت را به راننده ارائه می دهد اما ریمکس خلاقیت به خرج داده و دوربین دومی برای جلو  در نظر گرفته . این دوربین دوم می تونه از محیط روبروی شما فیلمبرداری کرده و تصویر رو در حافظه جانبی براتون ضبط کنه.

این آینه فقط 5 میلیمتر قطر داره و لنز دوربین عقب آون از نوع واید بوده و زاویه دید 140 درجه ای را در اختیارتون می گذاره. دوربین جلو CX-03 نیز زاویه دید 170 درجه ای داره و می تونه ویدیو هایی با کیفیت 1080p ضبط کنه. دوربین عقب این آینه 12 مگاپیکسلی بوده و می تونه ویدیو های با کیفیت Full HD را در اختیار راننده بگذاره. 

این دوربین ها همچنین مجهز به سنسور حرکتی هستن که در صورت مشاهده حرکت های مشکوک در اطراف ماشین، خود به خود روشن شده و اقدام به فیلمبرداری می کنن.

بر روی قاب آینه چندین دکمه لمسی نیز قرار داره که با استفاده از آون ها می تونید کنترل کاملی بر روی فعالیت های CX-03 داشته باشید. این آینه مجهز به درگاه miniUSB و TF Card شده که برای ضبط تصاویر در نظر گرفته شدن. همچنین این آینه به یک میکروفون داخلی مجهز هست که می تونه صدا های داخل کابین را ضبط کرده و در اختیار راننده بگذاره.

برای نصب این محصول احتیاجی به تعوض آینه ماشین ندارید چراکه CX-03 بر روی آینه قدیمی شما نصب می شه. بنابراین نیاز به باز کردن آینه فابریک ماشین نیست.

اما حتما توجه داشته باشید که دوربین عقب احتیاج به نصب و سیم کشی داره که از هزینه اون اطلاعی نداریم.

توجه داشته باشید در پیشنهادهای قبلی همین آینه مانیتور دار Remax CX-03 رو با قیمت کمتری به شما پیشنهاد داده بودیم که در وافع تنها دلیل اختلاف قیمت اون نوسانات ارزی بوده و از لحاط کیفی و ظاهری هیچ تفاوتی با قبل نکرده .

محمد احیایی
1396/10/01
سلام
دوستان عزیزی که این محصول رو خریدند
لطفاً نظرتان رو برای استفاده دیگران
ارسال کنید .
سپاسگزارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/02
سلام محمد جان ......کامنتت رو تائید میکنم تا عزیزانی که این محصول رو تهیه کردن بعد از استفاده نظرشون رو بهمون بگن.
روح الله ملک زاده
1396/10/02
سلام دوستانی که این دوربین به دستشون رسیده کیفیت دوربین با تعاریف 1080p یعنی فول اچدی باید واقعا عالی باشه، آیا همین طور هست؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/02
سلام دوست خوبم ......کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانی که این محصول رو تهیه کردن نظرشون رو برامون بنویسن .البته همونطور که میدونید در روزهای اول تایم این گلدتگ هستیم و ممکنه کمی طول بکشه تا کاربرای عزیزمون سفارششون رو تحویل بگیرن.
سارا اشتری
1396/10/02
سلام
من این آینه دوربین دار رو روی ماشینم دارم و خواستم نظر بدم تا بقیه هم شاید از نظر من استفاده کنن ، زمانیکه نور کافی باشه کیفیت تصویرش عالیه ، زمان پارک کردن وقتیکه دنده ماشین رو روی عقب میگذاریم جداً کمک کننده هست برای اطلاع از فاصله با مانع عقب ماشین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/02
سلام سارا جان......ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا به دوستای خوبمون کمک کنی که با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
محسن م
1396/10/02
سلام؛
با توجه به اینکه اصولا برای اینکه بتوان بوسیله‌ی آینه عقب ماشین را مشاهده نمود مقداری آینه را به سمت راننده می‌چرخانند آیا این کار موجب نمی‌شود که زاویه‌ی فیلم‌برداری دوربین پشت آینه به سمت راست بچرخد؟
0
محسن م
1396/10/02
سلام مجدد؛
چند پرسش دیگر:
1- آیا موقعیت، زمان و سرعت را هم ثبت می‌کند؟
2- آیا اگر حافظه پر شود فیلم‌های اولی را به روش FiFo(First in First Out) حذف می‌نماید؟
3- آیا کلیدی دارد که برخی فیلم‌ها را قفل کند به طوری که با روش اشاره شده در سؤال دوم حذف نگردد؟
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/03
سلام محسن جان....ما اطلاعات تخصصی در رابطه با همه محصولات نداریم و تمام تلاشمون بر این هست که کالاها رو با بهترین قیمت خدمت شما عزیزان ارائه بدیم .دوست خوبم کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربرای خوبمون که از این محصول استفاده کردن بتونن شما عزیز رو راهنمائی کنن.
سمیه فرخی
1396/10/06
سلام .ممنون میشم این سفارش منو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/06
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
مجتبی رحیم پور
1396/10/08
سلام من این محصولو گرفتم،جواب سوال دوستان رو میدم:کیفیت بصورت واقعی فول اچ دی هست-آینه رو به هر طرف دوس داشته باشید میتونید بچرخونید و مشکلی ایجاد نمیکنه چون به همون صورت میتونید زاویه دوربین رو بچرخونید-موقعیت و سرعت رو ثبت نمیکنه ولی زمان و تاریخ ثبت میشه-اگر حافظه پر بشه بصورت خودکار فیلم های قدیمی تر پاک میشود-کلید قفل فیلم مورد نظر برای پاک نشدنش هم داره.
نظر خودم:این آینه کاربردای زیادی داره،مثلا شما میتونید هم زمان تصویر جلو و عقب،یا فقط تصویر جلو،یا فقط تصویر عقب رو ببینید.اگرم دوس نداشتید تمامی تصاویر رو از روی آینه برمیدارید و فقط از آینه ی آن استفاده میکنید.نکته بعدی اینکه تصاویر بصورت خودکار ضبط میشه ولی میتونید خودتون تنظیم کنید که این کار صورت نگیره،توجه داشته باشید در زمان ضبط هر دو دوربین بصورت همزمان تصاویر هم جلو و هم عقب را ضبط میکنه و این خودش یه ویژگی عالیه،هر زمان خواستید با تغییر حالت از ویدئو به عکاسی میتونید عکس بگیرید،فقط نکته مهمی که باید بدونید اینه که دوربین عقب این محصول فقط تصاویر عقب را بر روی مانیتور نشان میدهد وبس. و در زمان پارک خودرو نه الارمی میزنه و نه خط کشی برای اینکه چند سانت یا متر تا مانع عقب دارید روی مانیتور نشون میده اینو گفتم چون دوستان ممکنه ذهنیتشون از داشتن دوربین دنده عقب این باشه که گفتم بدونید اینطور نیست،خوده من چون روی ماشینم سنسور دنده عقب نصب هست نداشتن این مورد مهم نبود و اتفاقا با این نوع دوربین عقب بیشتر راضی ترم.
در کل کالای خاص و شیک و از همه مهمتر کاربردی هست که از خریدش راضی هستم و از تیم گلدتک هم تشکر میکنم سوالی داشتین جوابگو هستم.پایدار باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/09
سلام مجتبی عزیز .....خوشحالیم که این محصول تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه و از خریدش راضی هستی .دوست خوبم ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای عزیزمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.مجتبی جان ممنون از همراهیت.
محمد گودرزی
1396/10/12
درود.کیفیت تصاویر عالیه و من در شب تست کردم.پلاک ماشین مقابل رو میشه خوند.کیفیت فیلم رو از اینجا بفهمید که فیلم دو دقیقه ای ۴۰۸ مگابایت حجم داره و اگه با این کیفیت فیلم رکورد کنید کارت ۳۲ گیگ برای یکساعت جا داره.من هنوز دوربین عقب رو تصب نکردم اما محصول بنظر اصل و باکیفیت بنظر میرسه و ظرف ۳ روز با پست سفارشی با ۱۰ تومن هزینه به اهواز و در منزل ما رسید و خیلی از گلدتگ ممنونم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/12
سلام محمد عزیز .......خوشحالیم که کیفیت این محصول تونسته نظرت رو تامین کنه .دوست خوبم ممنون که دیدگاهت رو با ما و کاربرای عزیزمون درمیون گذاشتی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
محمد گودرزی
1396/10/22
یه مشکل پیش اومده.چون وزن دوربین به آینه اصلی ماشین اضافه شده آینه مدام به پایین میفته و از تنظیم خارج میشه. وسی راه حل بنظرش میرسه؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
محمد عزیز....کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن شما دوست خوبم رو راهنمائی کنن.
محمد اورند
1396/12/05
سلام
من این اینه رو خریداری کردم فقط یک سوال این اینه اصلی ریمکس هست؟
یا طرح اصلی هست؟
ساخت کجا هستش؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/07
سلام محمد جان ......این محصول اصل و ساخت کشور چین هست.
نعمت گري
1396/12/25
سلام
ايا اين اينه خودش باطري داخلي داره كه وقتي ماشين خاموشه بتونه روشن بشه و فيلم بگيره ؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/26
سلام دوست خوبم .......اطلاعات ما در حد مطالبی هست که بر روی پکیج محصول درج شده که اون رو برای شما کاربرای خوبمون در بخش ویژگیها و توضیحات نوشتیم.اگر خودمون محصول رو تست کرده بودیم قطعا نتیجه این تست رو براتون مینوشتیم .عزیزم ممنون میشم ویژگیها و اطلاعات رو مطالعه کنین ولی بازهم کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانیکه از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
رسول عجول اصل
1397/03/03
سلام برای عزیزانی شک در خرید این محصول دارند من داشتم و کیفیت خوبی دارد ودر صورت موجودی خریدارم باسپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/05
سلام رسول جان......چقدر عالی که کیفیت این محصول مورد تائیدت هست . عزیم لطفا دکمه درخواست تمدید رو بزنین تا در صورت شارژ مجدد ایمیلش براتون ارسال شه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید