محصولات پیشنهادی
روفرشی زمستانی وارمردار Foot Warmer
روفرشی زمستانی وارمردار Foot Warmer
روفرشی زمستانی وارمردار Foot Warmer
روفرشی زمستانی وارمردار Foot Warmer
روفرشی زمستانی وارمردار Foot Warmer
روفرشی زمستانی وارمردار Foot Warmer
روفرشی زمستانی وارمردار Foot Warmer
توضیحات

گلدتگ امروز یک پیشنهاد جالب برای شب های سرد زمستون داره .پیشنهاد امروز گلدتگ روفرشی زمستانی وارمردار Foot Warmer هست که یه کم احتیاج به توضیح داره پس ازتون خواهش می کنیم قبل از خرید، صبورانه توضیحات رو بخونید .

روفرشی های جلو بسته پارچه ای که معمولا داخل پشمی و فوق العاده گرمی دارن و یک کفی نازک پلاستیکی زیر اونهارو پوشش میده و اصطلاحا به اونها sleepy گفته میشه جزو روفرشی های پرطرفدار واسه این فصل هست ولی گلدتگ امروز امتیاز ویژه ای نسبت به اونها داره قسمت انتهایی این دمپایی ها در قسمت پاشنه پا دوتا زیپ مخفی هست که اگه بازشون کنید می بینید دوتا ورق گرمایش زا در اونها تعبیه شده که گرمای نسبتا دلپذیری رو به پاهاتون منتقل می کنه .

این کفی های گرما زا توسط دو تا سری به کابل USB انتصال پیدا می کنه و گرما تولید می کنه .

اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید اینه که گرمای تولید شده توسط  این ورق ها خیلی زیاد نیست و نمی تونید ازش انتظار گرمایی که ار تشک برقی و یا...... می گیرید رو داشته باشید و دلیل بالا بودن قیمتش ، جدید بودن این محصوله که می تونیم به جرات بگیم جزو اولین کسانی هستیم که داریم پیشنهادش میدیم و دلیل قیمت اون کارایی این گلدتگ نیست.

دومین نکته اینه که قبل از خرید به این مسئله توجه داشته باشید که این روفرشی ها در صورت قطع بودن اتصال USB گرما رو داخل خودشون نگه نمیدارن بنابر این خیلی جای مانور باهاشون ندارید ولی برای زمان مطالعه ، استراحت و یا تماشای تلویزیون می تونید از استفاده ازین محصول لذت ببرید.

نکته بعدی در مورد سایز اونهاست این محصول در دو سایز کوچک و بزرگ به شما پیشنهاد داده شده زیر کفیی روفرشی ها سایر مندرج 38 و 40 هست در حالیکه در تستی که بچه های فروش ما از سایزها گرفتن متوجه شدیم که سایز 38 اونها درواقع به سایز37- 36 می خوره و سایز 40 اونها به 38 - 37. کما اینکه حتما می دونید این روفرشی ها در اثر استفاده به اصطلاح جاباز می کنن و ممکنه به کیپی روز اول نمونن.

با توجه به تازه بودن این پیشنهاد ، بی صبرانه منتظر نظرات اون دسته از عزیزانی که این گلدتگ رو تحویل می گیرن ، بعد از استفاده هستیم.

آرزو فیض بخش
1396/10/11
با سلام و عرض خسته نباشید
میخواستم خواهش کنم سایز بزرگتر هم از این کار برای آقایون و خانم ها بیارید
من خودم شماره 39صورتی میخواستم که متاسفانه موجود نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/11
سلام آرزو جان .....درخواستتون به تیم فروش انتقال داده میشه .امیدوارم بتونیم از این محصول در سایزها و رنگهای متنوع تری بر روی سایت قرار بدیم تا شما دوست عزیز هم بتونی سفارشت رو ثبت کنی.
کیمیا ترابی
1397/09/10
خواهش میکنم تمدیدش کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/12
کیمیا جان امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین و برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنین.
فاطمه حاجی زاده
1399/07/16
سلام.چه محصولات جالب و کاربردی در گذشته داشتین.ممنون میشم انواع پاپوش روفرشی رو با توجه به فصل سررما موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/07/16
سلام فاطمه جان به زودی شارژ میشه
میترا رضوی
1400/10/29
سلام گلدتگی های عزیز لطفا از پاپوش های ساق بلند توکرکی موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/10/29
سلام میترا عزیز نظرتون منتقل شد
حسام نصیری
1400/10/30
همسرم دچار رماتیسم شده و باید پاهاش همیشه گرم باشه. این محصول فکر میکنم مناسب شرایطش باشه. خواهش میکنم سایزهای کوچکتر از این محصول رو با قیمت مناسب بیارید. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/02
حسام عزیز ما تمام سعی مون رو میکنیم تا سایز مورد نظرتون شارژ بشه تا مورد استفادتون قرار بگیره
زهرا نوری آذر
1400/11/02
چرا صورتی برای فروش نذاشتین فقط عکسش هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/11/02
زهرا جان عکس ها برای قبل هستش و این سری رنگ صورتی شارژ نشده

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید