محصولات پیشنهادی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
دستکش بافت انگشتی
توضیحات

دستکش با وجود کوچیک بودنش ، هم نقش بسزایی در گرم موندن داره و هم تیپتون رو خیلی عوض میکنه. تا الان مدل های زیادی از دستکش رو بهتون پیشنهاد دادیم که همگی هم با استقبال خوبی روبرو شدن . گلدتگ امروز پیشنهاد متفاوتی خواهد بود اول اینکه اضافه بر نیمه بودن مدل دستکش که در اصطلاح بهشون انگشتی میگین و مدل مورد علاقه برای افرادی هست که معتقدن وقتی دستکش دستشون می کنن نمی تونن هیچ کاری انجام بدن ، یک کاور کامل هم داره که توسط دکمه روی دست ثابت میشه و مواقعی که خیلی سردتشون میشه می تونن دکمه کاور رو باز کنن و انگشتانشون رو کامل بپوشونن.

امتیاز بعدی این گلدتگ بوکله بودن بافت اونه .بافت بوکله به بافتی گفته میشه که فوق العاده نرم و لطیفه و شما در واقع تار و پود بافت رو نمی بینید فقط رمانی که دستتون رو به سطح بافت می کشید ، نرم بودن و تا حدودی برجسته بودن بافتش رو حس می کنید.

امکان انتخاب بین 6 رنگ از امتیازهای بعدی اون به حساب میاد . این نکته رو مد نظر داشته باشید که دستکش ها تکسایز FreeSize هستند ولی قابلیت کشسانی بالایی دارن. 

فاطمه کرمی
1396/09/24
سلام این دستکش مناسب بچه هاس یا برای بزرگسالا هم قابل استفادس؟ مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
سلام دوست خوبم ......همونطور که در ویژگیها درج شده این محصول دارای کشسانی بالائی هست و به همه سایزها میخوره.
فریبا گودرزی
1396/09/25
لطفا صورتیش رو تمدید کنین من خیلی وقته دنبال این دستکشام.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
دوست عزيز .......خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
تالین توریان
1396/09/25
سلام،
رنگ های تمام شده شارژ نمیشه؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
سلام دوست خوبم .......همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر شین goldtag_net @
فهیمه حکیمی
1396/09/25
این استراتژی غلط چیه شما دارید ادم باید 100 بار درخواست بده اخرشم شارژش نمیکنید. خب محصولاتی که مهلتش تموم میشه از روی سایت بردارید یا دوباره چیزهای جدید رو سریع بگذارید من دو هفتس وارد سایتتون شدم از صفحه 2 به بعد تمامی محصولاتتون تموم شده ... خب این ضعف شماس اگر نمیتونید محصول بیارید حداقل قبلی هارو حذف کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
فهیمه جان.....ما محصولات رو بر روی سایت میزاریم بمونه تا ببینیم که چندتا درخواست تمدید میگیره که در اولویت تمدیدتون باشه .دوست خوبم ما و تامین کننده ها هم دوست داریم که فروش بیشتری داشته باشیم ولی در نظرداشته باشید که با این قیمتهای استثنائی تمدید کالاها کار ساده ای نیست و درخواست تمدید به معنی این نیست که حتما اون محصول تمدید میشه .به این معنی هست که کدوم کالا در اولویت قرار میگیره تا تلاشمون رو برای تمدید اون محصول انجام بدیم.همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان و امیدواریم که بتونیم که محصول مدنظر شما رو هم بر روی سایت قرار بدیم .
sonia ch
1396/09/25
سلام
میشه لطفا حتما تمدیدش کنید... خییییلی خوشگلن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
سلام دوست عزيز ......خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
پريسا جلالي
1396/09/25
اگر ممكنه رنگ سفيد و صورتي رو تمديد كنيد
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/26
دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
کیمیا قنبری
1396/09/27
سلام خواهش میکنم‌تمدید کنید....بسیار ممنون خواهم شد...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/28
سلام دوست عزیز.......لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید