محصولات پیشنهادی
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
ژاکت مردانه Kaka
توضیحات

گلدتگ امروز ژاکت مردانه Kaka رو به شما دوستان معرفی میکنه که امتیاز اصلیش کیفیت بالا و داشتن بافت ریز و لطیف بودن این مدل هست 

 

طرح بافت روی ژاکت ها بصورت طرحدار هست که کار رو از سادگی کامل درآورده داشتن 4 رنگبندی متفاوت از دیگر امتیازات این مدل محسوب میشه که حق انتخاب بیشتری رو ایجاد میکنه.

همونطور که گفتیم هدف ما حمایت از تامین کننده داخلی و معرفی کالای باکیفیت ایرانی هست ، گلدتگ امروز جزء اون دسته از کالاهای باکیفیت تولید داخل هست که حتی در بعضی از فروشگاه ها به عنوان جنس ترک بفروش میرسه ، ولی ما مفتخریم که امروز یک کالای با کیفیت داخلی دیگه رو به شما دوستان پیشنهاد بدیم که به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کننده ، تونستیم باز هم تخفیف چشمگیری روی این گلدتگ به شما دوستان عزیز بدیم امیدواریم مثل همیشه با حمایت خودتون ما را در این راه یاری کنید.

 

dfsdf

امیراسماعیل بهبودی
1396/09/23
عرض ادب. سلام
این ژاکت رسید،، تو تنمه! اول از تمام عزیزانی که تو مجموعه گلدتگ زحمت می کشن تا محصول خوب ایرانی و قیمت خوب، واقعا خوب ب دست ما برسه سپاسگزارم. ما زمان و وقتی که برای تهیه نیازمون میذاریم به بازار میریم،جنس مورد نظر رو پیدا میکنم ،قاعدتا تلاش میکنیم تا تخفیفی بگیریم حالا با زبون ریختن این تخفیف رو بگیرم یا نه؟! من خیلی خوشحالم که میتونم برای رفع نیازمندیهای روزمره‌ام به جای خودم به گلدتک اعتماد کنم، به راستی که قابل اعتماد بودن سزاوارتونه. براتون سلامتی و شادی آرزو مندم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/23
سلام امیر اسماعیل جان......خوشحالیم که تونستیم اعتمادتون رو جلب کنیم و مایل هستی محصولات مورد نظرت رو ار طریق گلدتگ تهیه کنی .عزیزم ممنون از اینکه مثل یه دوست خوب کنارمون هستی و ما رو همراهی میکنی.
رویا طهماسبی
1396/09/28
با سلام. من رنگ مشکی این ژاکت رو برای هدیه تولد، خریداری کردم و امروز به دستم رسید. جنس خوبی داره و پیشنهادم به دوستان اینه که ازین گلدتگ استفاده کنن.مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/29
سلام رویا جان......چقدر خوب که از جنس و کیفیت این محصول راضی هستی در حدی که اون رو مناسب هدیه میدونی و به کاربرای خوبمون هم پیشنهاد میدی . عزیزم مرسی که نظرت رو بهمون گفتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید