محصولات پیشنهادی
گرمکن دست mini handy warmer
گرمکن دست mini handy warmer
گرمکن دست mini handy warmer
گرمکن دست mini handy warmer
گرمکن دست mini handy warmer
گرمکن دست mini handy warmer
گرمکن دست mini handy warmer
گرمکن دست mini handy warmer
توضیحات

همه ما عادت داریم به محظ اینکه خیلی سردمون میشه دستامون رو ها می کنیم این کار بهمون حس بهتری میده و با گرم شدن دستمون احساس میکنیم همه بدنمون داره گرم میشه.گلدتگ یه راهکار جدید و جذاب برای سرمای دستتون داره.

گلدتگ امروز پیشنهاد گرمکن دست mini handy warmer داره که یک وسیله کوچک و سبکه که همه جا براحتی جا میشه . این گرمکن دست کاملا پلاستیکی هست و تنها یک طرف اون از آلومینیوم ساخته شده که با روشن کردن دکمه ، شروع به گرم شدن میکنه و گرمای مطبوع و به اندازه ای رو به دستاتون منتقل می کنه . این گلدتگ توسط کابل USB شارژ و آماده میشه.

این گرمکن می تونه انتخاب فوق العاده مناسبی برای بچه هایی باشه که دستکش رو دوست ندارن و حتی روزهای سرد زمستون هم از پوشیدنش فرار می کنن، می تونن به راحتی این وسیله رو در جیب کاپشن یا کیف مدرسشون بذارن و دستاشون رو گرم نگه دارن.

این گلدتگ به خاطر داشتن پکیجینگ ، کارایی جالب ، انتخاب رنگ و قیمت فوق العاده بعد از تخفیفش می تونه انتخاب خوبی برای هدیه به دوستانتون باشه.

 

 

مدیا دِهگان
1396/08/27
سلام. چه مدت گرما رو نگه میداره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/27
سلام مدیا جان.....کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربرای عزیزی که این گلدتگ رو تهیه کردن نظرشون رو برامون بنویسن ،البته همونطور که میدونید در روزهای اول تایم این گلدتگ هستیم و کمی طول میکشه تا دوستای خوبمون سفارششون رو تحویل بگیرن.
آناهیتا ...
1396/08/28
سلام آیا شارژی هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/29
سلام دوست عزیز......همونطور ک ویژگیهای این محصول درج شده ،شارژ این دستگاه توسط : USB انجام میشه.
سارا باغانی
1396/08/29
سلام من خریدمش ولی اصلا نمیدونم یو اس بی را باید به کامپیوتر بزنم حتما؟یا میشه ب پاوربانک یا سر برق موبایل ها هم زد؟

و اینکه چند ساعت باید بشارژ باشه تا شارژ شه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/01
سلام سارا جان .....حتما نباید یو اس بی رو به کامپیوتر وصل کنیدمیتونید با پاوربانک و....هم اون رو شارژ کنید.عزیزم زمان شارژ به کیفیت شارژرتون بستگی داره و با یه شارژر 2 آمپری حدودا بین 2 تا 3 ساعت طول میکشه تا شارژ شه.
صادق عليپور
1396/08/30
سلام...اخرش كسي جواب نداد چه مدت گرما نگه مي داره؟و همچنين درجه گرمادهي چقدر هست؟بالاخره هم تموم شد.....لطفا خود گلدتك يه بررسي كنه و جوابدهي رو به كاربران واگذار نكنه....ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/01
سلام صادق عزیز.....برای ما این امکان وجود نداره که در مورد همه کالاها اطلاعات تخصصی داشته باشیم ،ما فقط محصولات رو معرفی میکنیم و تخفیف اون رو برای شما عزیزان میگیرم ،دوست خوبم برای همین هم درشرایط استفاده همه گلدتگها ذکر کردیم که حتما قبل از سفارش کالا ، استعلام قیمت، امکانات و کیفیت بگیرید.
سپیده چمنی
1396/08/30
سلام
لطفا اگر کسی استفاده کرده راجع به زمان شارژ شدن و طول مدت حفظ گرما توضیح بده
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/01
سلام سپیده عزیز......زمان شارژ به کیفیت شارژرتون بستگی داره و با یه شارژر 2 آمپری حدودا بین 2 تا 3 ساعت زمان میبره تا دستگاه شارژ شه .دوست خوبم در مورد مدت زمان حفظ گرما کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربرای عزیزی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برای ما بنویسن.
Saeed Zeyni
1396/09/26
سلام
اگه بشه میخواستم یکی تهیه کنم ولی انگاری موجودی تموم شده.
لطفا اگه کسی میتونه راهنماییم کنه.
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/27
سلام دوست خوبم ......متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده .عزیزم در صورت تمایل میتونی روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی تا در صورت شارژ شدن برات ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
حسین میرزایی
1396/11/17
سلام، من این محصول رو سفارش دادم، وقتی میرسه دستتون اولین چیزی که میخوره تو ذوقتون کوچیکیشه.
و بعدشم اینکه گرمای زیادی نداره، فکر کنم برای بچه های زیر ۵ سال ساخته شده.
و فکر نمیکنم زیاد شارژ نگه داره در حد ۲ ساعت شاید باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/17
سلام حسین جان......ما سایز این محصول رو در بخش ویژگیها درج کردیم، ولی نظر شما دوست عزیزم برای ما محترمه و ممنون که نظرتون رو برامون نوشتین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید