محصولات پیشنهادی
سری جدید ماگ STARBUCKS
سری جدید ماگ STARBUCKS
سری جدید ماگ STARBUCKS
سری جدید ماگ STARBUCKS
سری جدید ماگ STARBUCKS
سری جدید ماگ STARBUCKS
سری جدید ماگ STARBUCKS
سری جدید ماگ STARBUCKS
سری جدید ماگ STARBUCKS
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد سری جدید ماگ STARBUCKS رو برای کاربران عزیز داره که اصلی ترین امتیاز اون داشتن استند یا همون زیرلیوانی بامبو هست که باعث میشه حرارت ماگتون سطحی زیر ماگ رو تخریب یا لک نوشیدنتون کثیفش نکنه.

داشتن قاشق باعث میشه با خرید این گلدتگ یک پکیج کامل برای استفاده در محل کار ، منزل و ...... داشته باشید .

داشتن پکیجینگ می تونه اون رو تبدیل به انتخاب خوبی برای هدیه ای کارامد به دوستان و یا همکارانتون باشه.

تعدد رنگ های لوگو باعث شد تا ارسال رنگ اون رو بصورت رندوم انجام بدیم .

سید حسین عرفان
1396/08/23
با عرض سلام و خسته نباشید، لطفاً از ست های اصلی و استاندارد فنجان و لیوان های کریستال مخصوص اسپرسو، کاپوچینو و ... و همچنین اکنون و بمناسبت فصل سرما، بجای دستگاه "سودا ساز حرفه ای" که دیگه از زمانش گذشته، از "دستگاههای نسپرسو اسپرسو سازهای" خانگی با برندهای معروف (از برند شیائومی هم یک مدل خانگی بسیار شیک و با کیفیت، البته با قیمتی بسیار مناسب، مدتهاست که در بازار موجود گشته...) هم موجود کنید. قطعا با استقبال فراوانی مواجه خواهید گشت!! با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/24
سلام دوست خوبم .......پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهادها رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم تا نظر شما و کاربرای عزیزی که خواهان این محصولات هستن هم تامین شه.
سید حسین عرفان
1396/08/29
سلام مجدد، لطفاً بصورت آزمایشی تعداد محدودی از دستگاه فوق الاشعار (نسپرسو اسپرسوسازهای البته با برند معروف و با کیفیت موجود کنید، متوجه خواهید شد که چقدر بسرعت ناموجود خواهد شد!! آمار مصرف کنندگان قهوه رو به افزایش است!!! ضمنا دستگاه کف ساز شیر مطلوب و با کیفیت هم که جزء ملزومات دستگاه فوق میباشد، موجود کنید. تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/30
سلام دوست خوبم ......
سارا حسینی
1396/09/24
سلام .امروز خریدم بدستم رسید همه چی عالی بود اما این ماگ عکس سه تا گذاشته بودین و من فکر میکردم ست باشه که سه تا با همه .امروز که بدستم رسید متوجه شدم که فقط یکیه.حالا شهرستانم هستم هزینم واسم زیاد میشه دوباره سفارش بدم.
ولی بقیه خریدام عالی بود.کاش اینو هم مینوشتید که یکی هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
سلام سارا جان ......خوشحالیم که از سفارشاتت راضی بودی .عزیزم با توجه به رندوم بودن این کالا 3 تا عکس رو در کنار هم گذاشتیم تا شما عزیزان طرحها رو ببینید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید