محصولات پیشنهادی
اسپری روغن و مایعات استیل
اسپری روغن و مایعات استیل
اسپری روغن و مایعات استیل
اسپری روغن و مایعات استیل
اسپری روغن و مایعات استیل
توضیحات

پیش از این اسپری روغن و مایعات رو داشتیم که به دلیل محدود بودن تعداد اون خیلی زود به اتمام رسید به همین خاطر گلدتگ امروز پیشنهاد اسپری روغن و مایعات استیل رو داره که برای افرادی که رژیم غذایی کم چرب دارند و از سالادها و غذاهای کباب شده و باربیکویی استفاده می کنن میتونه وسیله ای کاربردی و مفید در آشپزخانه باشه تا با میزان حساب شده تر و کمتری روغن استفاده کنند.

بدنه این اسپری استیل و مقاوم در برابر زنگ خوردگی هستش ، درب اون هم بصورت پیچی بسته میشه و فنر و نی اون طوری طراحی شده تا بتونید آخرین قطرات مایع موجود در مخزن رو هم از طریق نی داخل اسپری به بیرون هدایت کنید.

از این اسپری علاوه بر انواع روغن به راحتی میتونین برای آب لیمو ، زعفران ، گلاب ، آبغوره، انواع مایعات طعم دهنده و … هم استفاده کنید .

محمدرضا عادل
1396/08/27
لطفا وقتی محصولی رو قرار میدید
در مورد اون محصول هم یکم توضیحات بزارید که بدونیم کاراییه اون محصول چیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/29
دوست خوبم .....همونطور که در ویژگیها و توضیحات این کالا درج شده ،بعضی از عزیزان دوست دارن در آشپزی به خصوص روغن رو به مقدار خیلی کم و در حد مورد نیاز استفاده کنن،این محصول کمک میکنه به اینکه روغن رو به مقدار کمی در کف ظرف اسپری کنید در حدیکه غذای درحال طبخ به ظرف نچسبه.
مهرنوش بانیانی
1396/09/25
من یک عدد از این اسپری رو خریدم . چیز کاربردی و جالبی نیست. چون مخزنش خیلی کوچیک هست و از اون بدتر باریک بودن لوله اسپری هست که برای پمپ کردن روغن اصلا مناسب نیست. ولی جنس استیل بدنه و ساختش خوبه. در کل به عنوان اسپری روغن اصلا توصیه نمیکنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
مهرنوش عزیز ......بسیار متاسفیم که در این گلدتگ نتونستیم نظرتون رو جلب کنیم .دوست خوبم ابعاد این محصول در ویژگیها درج شده .امیدواریم که در خریدهای بعدی موفق به جلب رضایتتون بشیم.
.. کاظمی
1396/10/02
به نظر من هم برای روغن زیاد مناسب نیست مخصوصا روغن کنجد و زیتون. بیشتر برای مایعات دیگه استفاده بشه بهتره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/03
سهیلا جان......ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو بهمون گفتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید