محصولات پیشنهادی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
سبد حصیری بامبو مدل بیضی
توضیحات

پیش از این سبد حصیری بامبو رو داشتیم که با استقبال خیلی خوبی رو برو شد به همین خاطر گلدتگ امروز سری جدید سبد حصیری بامبو با مدل بیضی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده ، استفاده از یک سبد حصیری برای قراردادن سبزی و نان و ... بر سر میز یا سفره زیبایی و نظم خاصی رو ایجاد میکنه.

سبد حصیری بامبو مستطیل شکل و ساخته شده به وسیله دست می باشد. سطح این سبد برای زیبایی بیشتر و استفاده ی راحت تر از اون با پارچه ای چهارخانه پوشیده شده.

داشتن دسته هایی از جنس سرامیک ظاهر این سبد رو نسب به محصولات مشابه خاص تر میکنه ،رنگ دسته ها هم برای جلوه و همخوانی بیشتر با رنگ بدنه و پارچه ست می باشد،این گلدتگ در 6 رنگ متفاوت ارائه شده تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

عمق این سبد حدود 7 سانتی‌متر است و با توجه به ظرافت و شکنندگی بامبو بهتر است از وسایل و خوراکی هایی با وزن سنگین در اون استفاده نشه. 

امیدواریم اینبار هم تونسته باشیم رضایت شما عزیزان رو جلب کنیم و مثل همیشه منتظر نظرات عزیزانی که گلدتگشون رو تحویل میگیرن هستیم.

Mrs. Emami
1396/08/27
گلدتگ جان من از این سبد دوتا خریدم دوستانم ازم گرفتند خیلی منتظر شارژش بودم الان دوتا دیگه گرفتم. بدلیل اینکه رنگهاش از نزدیک مثل عکسش زنده و شاد هست و قیمت مناسبی هم داره واقعا ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/29
دوست خوبم .....چقدر عالی که این محصول تونسته آفر خوبی براتون باشه ،و از اینکه سفارشت رو دوست داری خوشحالیم ،عزیزم ممنون که ما رو همراهی میکنی.
شروينا قطبی
1396/09/22
سلام به عزیزان زحمتکش و خوش برخورد در گلدتگ. این سبد با رنگ نارنجی دیروز بدستم رسید و واقعا اینقدر خوشکله که چهره میز غذا رو کلا قشنگ میکنه... سپاسگزارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/23
سلام شروینا جان ......چقدر عالی که سفارشت رو دوست داری .عزیزم مرسی که نظرت رو با ما درمیون گذاشتی.
معصومه مهربی
1396/10/08
سلام
سبد رسید به دستم خیلی شیک و بامزست سری قبل مستطیل هم خرید کرده بودم ولی این مدلش برای جای سبزی خیلی عالیه من عاشق رنگاش هستم خیلی زنده و جنس هم مثل همیشه عالی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/09
سلام معصومه جان......از اینکه این گلدتگ رو تا این حد دوستش داشتین و به نظر شما عالی بوده بینهایت خوشحالیم .عزیزم ممنون که بعد از دریافت سفارشت وقت گذاشتی و نظرت رو برامون نوشتی.
الناز اسلام زاده
1397/03/11
سلام روزتون بخیر ..
نوشتید ارسال در تهران با هزینه ثابت ۳۵۰۰ ولی الان من زدم ارسال تهران ۱۰۵۰۰تومن!
اگه به این مبلغ هست ارسالش لطفا سفارش منُ کنسل کنید . تماسم گرفتیم کسی پاسخگو نبود
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/12
سلام الناز جان.......هزینه ارسال با پیک در تهران 3500 تومان و برای ارسال با پست به شهرستان 10000 تومان(پست پیشتاز)و 12.500 تومان (پست چاپار) هست .
سمانه ناظمی
1397/03/19
سلام
قابل شستشو هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/19
سلام سمانه جان......کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانیکه از این محصول استفاده کردن ،تجربشون رو برامون بنویسن.
یلدا عباسی زاده
1397/03/21
من آبیشو خریدم خیلی خوشگله و خوشرنگه ... برا سفره افطاری گذاشتم با سرویس غذا خوریم که آبی بود ست شده بود...سه رنگ قرمز و زرد و سبزش رو هم خریدم لطفا نارنجیش رو هم شارژ کنید خیلی وقته منتظر هستم...ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/22
دوست خوبم ......چقدر عالی که این پیشنهاد مورد پسندت قرار گرفته .عزیزم امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه تا شما کاربر خوبمون هم بتونی سفارشت رو ثبت کنی.
محمد حسن عباسی
1401/02/04
سلام گلدتک جان میشه از این سبدای حصیری یا چوبی شارژ کنید من ب شدت احتیاج دارم خواهشاااا شترژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/04
سلام محمد عزیز پیشهادت به بخش فروش گلدتگ منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید