محصولات پیشنهادی
هدست واقعیت مجازی VR BOX RK
هدست واقعیت مجازی VR BOX RK
هدست واقعیت مجازی VR BOX RK
هدست واقعیت مجازی VR BOX RK
هدست واقعیت مجازی VR BOX RK
هدست واقعیت مجازی VR BOX RK
توضیحات

پیش ازین عینک واقعیت مجازی Remax و WK رو به شما دوستان معرفی کردیم که از هر دو مدل استقبال فوق العاده خوبی شد و کامنت های مثبت زیادی گرفت، گلدتگ امروز سری جدید هدست واقعیت مجازی VR BOX RK رو به شما دوستان معرفی میکنه که درست مثل نمونه قبلی و با همون طراحی وکیفیت ، جنس بدنه و همون کارایه ،فقط اینبار اصلی ترین امتیاز این گلدتگ دسته بازی بلوتوث اون هست که به پکیج اضافه شده وباز هم موفق شدیم تا به تخفیف فوق العاده اون رو در اختیار شما دوستان قرار بدیم .

این عینک علاوه بر ظاهر خوبش روی صورت، استفاده ازش راحته و پدهای نرم دورش باعث میشه تا بدنه خشک عینک، صورت رو اذیت نکنه.

برای دوستانی که آشنایی با این محصول ندارند باید بگیم که کافیه گوشی هوشمندتون سنسور ژیروسکوپ داشته باشه (سنسور هوشمند حرکتی) و بعد از نصب اپلیکیشن مخصوص بتونید بازی های سه بعدی رو با این عینک انجام بدید در اصل این عینک بعد سوم رو برای شما بوجود میاره تا تجربه هیجان انگیز تری از بازی کردن داشته باشید.

 

حامد طیب
1396/08/04
سلام و خسته نباشید . یه سوال داشتم cd فیلم ها و بازی ها هم همراه این پکیج موجوده؟ و اینکه گوشی سامسونگ اس ۸ پلاس هم پشتیبانی میکنه از نظر اندازه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/04
سلام دوست خوبم ......این پکیج cd فیلم و بازی نداره ،عزیزم همونطور که در ویژگیها ذکر شده برای گوشی های موبایل4.7 تا 6 اینچی مناسب هست.
سید زاوش قریشی
1396/08/05
بعد این vr box یا vr shine?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/06
دوست خوبم ......کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانیکه این محصول رو استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن، چون ما در این زمینه اطلاعات تخصصی نداریم که بتونیم شما عزیز رو راهنمائی کنیم .
Ali Alizadeh
1396/08/05
این قیمت با دسته اش هست یا نه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/06
دوست خوبم ....این مبلغ شامل کل پکیج هست .
hossein omidi
1396/08/09
دوستان به دست من رسید کیفیت نسبت به قیمت خوب هست کنترلش که واسه من ایفون کار نمیکنه من گوشی ایفون اس ایی دارم با اینکه صفش چهار اینچ هست ولی خوبه میشه استفاده کرد باهاش کلا باحاله اینجوری هم نیست که حالا فک کنین میتونین دو ساعت باهاش بازی کنین من خودم نهایت بیس مین چون چشم رو خیلی خسته میکنه ولی کلا خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/09
حسین عزیز......چقدر خوب که با قیمت و کیفیتی که داره انتخاب خوبی براتون بوده ،دوست خوبم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
مهیاس علیدوست
1396/08/09
سلام و خسته نباشید
یک دسته داره یا دوتا؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/10
سلام دوست خوبم ......این محصول دارای یک دسته هست .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید