محصولات پیشنهادی
ست ظرف 4 تکه درب دار Aida
ست ظرف 4 تکه درب دار Aida
ست ظرف 4 تکه درب دار Aida
ست ظرف 4 تکه درب دار Aida
ست ظرف 4 تکه درب دار Aida
ست ظرف 4 تکه درب دار Aida
ست ظرف 4 تکه درب دار Aida
توضیحات

گلدتگ امروز ست ظرف 4 تکه درب دار Aida رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای جنس pvc و در رنگبندی مختلفی هستش.

ظروف پلاستیکی درب دار جزو وسایل کاربردی و پر استفاده هر آشپزخونه‌ای بحساب میاد و داشتن سایزهای مختلف به شما این امکان رو میده تا با توجه به مقدار مواد مورد نظر، سایز دلخواهتون رو انتخاب کنید و از ایجاد فضای اضافی در یخچال جلوگیری کنید.

امتیاز بعدی ، قابلیت قرار گرفتن ظروف درون همدیگه هستش که باعث میشه در مواقعی که از اونها استفاده‌ای ندارید ، جای کمی رو اشغال کنند.

درب پلاستیکی شفاف اونها هم باعث میشه تا بدون نیاز به باز کردن درب ظرف مواد داخلش قابل رویت باشن.

توجه داشته باشید که این مدل بصورت پلمپ کاملی نیست و در صورت تکون خوردن زیاد ظرف ، مایعات داخل اون به بیرون ریخته میشند.

مرتضی محمدی
1396/07/17
چون بیشتر خانوم ها دوست دارن رنگ وسایل آشپزخونشون ست باشه،بهتر بود با امکان انتخاب رنگ ارائه میشد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/17
مرتضی جان.....ما هم خوشحال میشیم که برای شما عزیزان امکان انتخاب رنگ بزاریم چون هم رو تعداد فروش تاثیر مثبت داره و از همه مهمتر روی رضایت شما دوستای خوبمون ،اما همونطور که همیشه گفتیم خیلی از تامین کننده ها با انتخاب رنگ موافقت نمیکنن ولی به جای اون تخفیف بیشتری روی اون محصول میدن.
شروينا قطبی
1396/07/22
سلام و خسته نباشید به دوستان خوبم در گلدتگ. اول تشکر فراوان بخاطر ارسال سریع سفارش های من که دقیقا فردای روزی که سفارش دادم همه موارد رو برام آوردن. دوم تشکر فراوان بابت این محصول که نسبت به قیمتش واقعا واقعا به صرفه ست و ظاهرا کیفیت خوبی داره و ممنونم که رنگ زیبای صورتیش رو برای من انتخاب و ارسال کردن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/22
سللام دوست خوبم .....خوشحالیم که رنگ این گلدتگ رو پسندیدی و از کیفیت این پیشنهاد راضی هستی و اون رو آفر خوبی میدونی ،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
حسام نصیری
1396/08/02
لظفا ظروف چینی یا پیرکس 5قفله بیارید که بشه در مایکروویو استفاه کرد مواد داغ ریختن در اون ضرر نداشته باشه و کامل پلمپ بشه و به ظبیعت هم آسیب نزنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/03
دوست خوبم ......پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
امیره طریفی
1396/08/03
سلام ممنون از زحماتتون اگر میشه صورتیشو برای من بفرستید ممنونتون میشم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/03
سلام دوست خوبم .....همونطور که در ویژگیهای این گلدتگ ذکر شده ارسال رنگ به صورت رندوم هست ،عزیزم امیدوارم رنگی که به دستتون میرسه رنگ دلخواهتون باشه .
لادن ذوقی
1396/08/06
سلام و خسته نباشید
من یه سری ازین ظرفها سفارش دادم خیلی راضی هستم اتفاقا رنگ سبزش رو به صورت رندوم اومد که خیلی خوشگل بود. الان که دوباره شارژ کردین دوباره هم سفارش دادم خیلی خوب و کاربردی هست. خیلی راضی هستم. ممنون ازتون. امیدوادم این بار هم یه رنگ زیبای دیگه برام ارسال بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/06
سلام لادن جان.....چقدر عالی که سفارشت رو دوست داری و اون رو کاربردی میدونی ،عزیزم مرسی که نظرت رو برامون ثبت کردی ،امیدوارم رنگی که به دستت میرسه دوست داشته باشی.
مروارید امانی
1396/08/13
سلام و خسته نباشید به تیم موفق و خوش برخورد گل تگ، از خریدم کاملا راضی ام به نسبت قیمت کیفیت خوبی داره و مخصوصا دربهاش محکمه و کامل کیپ میشه. مرسی که هستی گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/13
سلام دوست خوبم .....چقدر عالی که این پیشنهاد تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه، و از اینکه اون رو آفر خوبی میدونی خوشحالیم،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید