محصولات پیشنهادی
ماساژور صندلی ماشین
ماساژور صندلی ماشین
ماساژور صندلی ماشین
ماساژور صندلی ماشین
ماساژور صندلی ماشین
ماساژور صندلی ماشین
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد ماساژور صندلی ماشین رو داره که اصلی ترین امتیازش قابل استفاده بودن برای همه نوع صندلی مثل صندلی منزل ، محل کار و ..... هست. این صندلی می تونه در روزهای کار سخت وطولانی ، رانندگی در سفر یا ترافیک های سنگین شهری و بین شهری ، تماشای فیلم  سریال های مورد علاقتون و ......... بسیار کارامدباشه.

با ایجاد ماساژ در نواحی کمر ، گردن، شانه و ران و نشیمنگاه ، گردش خون رو در این نواحی سریع تر و خستگی رو کامل از بدنتون بیرون می بره.

امتیاز بعدی این گلدتگ اینه که شاید هرجا و در هر مکان امکان نگهداری ، خرید و یا حتی استفاده از صندلی های ماساژ بزرگ ، جاگیر و قیمت بالا رو نداشته باشید این صندلی اضافه بر امتیازهای دیگش به راحتی قابل حمل هست و می تونید ازش بهترین استفاده رو کنید.

به خاطر داشتن پکیجینگ می تونه انتخاب خیلی خوبی هم برای دوستانتون باشه.

توجه داشته باشید که این گلدتگ به نسبت قیمت بعد از تخفیفش کیفیت بالایی داره و ماساژ این دستگاه در حد ویبراتور می باشد و نمی تونید ازش انتظار بالایی داشته باشید٬ مهمترین نکته این موضوع طول عمر موتورهای دستگاه هستش که احتمال داره یک یا چندتا از اونها زود خراب بشند و امکان تعمیرشون هم نباشه.

 

علیرضا باقری
1396/07/10
با سلام من اینو سفارش دادم اما ایکاش مثل قبل مینوشتید مثلا قدرت موتورش خوبه یا نه فقط ویبره میره؟
چون یکی از دوستان یه مدل دیگه داشت که فقط انگار ویبره میره و جنس روکشش هم باعث میشه که آدم عرق کنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/11
سلام علیرضا جان....قدرت این محصول در حد ویبره هست و نمیشه ازش انتظار قدرت بالائی رو داشت.
داوود توسلي
1396/07/13
سلام
2ساعتی هست به دستم رسیده
فقط میتونم بگم با این مبلغ عالیه
از خریدم پشیمون نیستم.
با تشکر از تیم فروشگاه گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/13
سلام داود جان.....چقدر عالی که این پیشنهاد رو دوست داری و از آفر اون راضی هستی،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی .
مسعود دست پاک
1396/07/10
با سلام ، ضمن تشکر از معرفی محصول مذکور ، خواهشمند است در صورت امکان برند و شرکت سازنده محصول را معرفی فرمائید .. ضمنا مزید امتنان خواهد بود در مورد کیفیت محصول و میزان فشار و ماساژ توضیحات لازم دادهد شود . با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/11
سلام مسعود عزیز.....این کالا محصول کشور چین هست ،دوست خوبم همونطور که میدونید برای ما این امکان وجود نداره که در مورد همه کالاها اطلاعات تخصصی داشته باشیم.
حامد بانی شرکاء
1396/07/10
سلام میشه ابعاد و اندازه محصول را بفرمایید؟ بیشتر می خوام بدونم ارتفاع پشتیش چند سانتی متر هستش؟ و برای ماساژ گردن مناسبه یا نه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/11
سلام حامد جان.....ارتفاع پشتی این کالا 71 هست ،دوست عزیزم توجه داشته باشین که ماساژور این محصول در حد ویبره هست و ماساژ حرفه ای نمیده.
علیرضا باقری
1396/07/10
سلام ببخشید این قسمت ویبراتورش رو فکر کنم ندیدم اگه امکانش هست سفارش منو کنسل کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/11
سلام دوست خوبم.....بنا بر درخواست خود شما این سفارش کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
بهنام غیاسی
1396/07/10
با سلام
دوستانی که خریداری کردن لطفا نظرشونو راجع به محصول اعلام کنن.
من مدل های گرون قیمت این محصول رو از کسایی که خریدن استعلام گرفتم گفتن خوب نیست.خواهشن دوستانی که این محصول رو گرفتن نظر بدن.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/11
سلام بهنام عزیز.... کامنتتون رو تائید میکنم ،ما هم خوشحال میشیم دوستای خوبمون که این گلدتگ رو استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن، اما از اون جایی که تو روزهای اول تایمر گلدتگیم یکم طول میکشه ، سفارش شون رو تحویل بگیرن و کامنت هاشون رو ثبت کنن.
حسام نصیری
1396/07/11
چه مارکی هست؟ ساخت کجاست؟ گارانتی داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/11
دوست خوبم ......این گلدتگ برند خاصی نداره ، ساخت کشور چین هست و گارانتی 7 روز گلدتگ رو داره که میتونید تا 7 روز بعد از دریافت کالا اون رو با هماهنگی تیم پشتیبانی تعویض و یا مرجووع کنید.
مریم نوروزی
1396/07/11
سلام میشه بعد از اینکه تحویل گرفتیم اگر از عملکردش راضی نبودیم یعنی در حد انتظاراتمون نبود پس بدیم؟با تشکر از تیم گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/12
سلام مریم عزیز.....شما میتونی (قبل از اتمام 7 روز ) و با هماهنگی تیم پشتیبانی اون رو مرجوع کنی.
وحید طاهایی
1396/07/14
سلام.من بنظرم کاربردیش با این قیمت خوبه ولی ترسم ازینه که جنسش جوری باشه که باعث عرق کردن زیاد بشه.اگه اطلاعاتی دارین لطفا راهنمایی کنین.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/15
سلام وحید جان....کامنتتون رو تائید میکنم ،تا دوستانیکه از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون ثبت کنن.
مجتبی رحیم پور
1396/07/15
سلام،سفارش بدستم رسید،یکی دیگه از کالاهای خوبی بود که خریدم،با توجه به قیمتش بنظرم میارزه،بنظرم تو ماشین بهتر از خونه جواب میده،تنوع ماساژشم خیلی خوب و عالیه،دوستانی هم که میگن عرق میکنه من حدود یک ساعت رانندگی بدون عرق کردنش داشتم مدت طولانی تر رو تست نکردم،پایدار گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/16
سلام مجتبی جان....بینهایت خوشحالیم که تجربه خوبی رو از استفاده کردن این محصول داری، و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو در موردش با ما درمیون گذاشتی تا به انتخاب بهتر دوستای عزیزمون کمک کنی.
MR akbari
1396/07/16
با سلام خدمت دوستان، خیلی مشتاق بودم این سفارش زودتر به دستم برسه تا امتحانش کنم، برای دوستانی که می خواهند بیشتر بدونند، این صندلی قدرت رضایت بخشی داره خیلی قوی نیست اما در نواحی مختلف ویبره داره که قدرت اون ۴ سرعت هست با ۷ ۸ مد مختلف ویبره که میتونه توجه استفاده کننده رو جلب کنه ،با توجه به قیمتش واقعا می ارزه ،جنسش خوبه و سبکه ، و یک دکمه داره که گرما رو فعال میکنه البته خودم این مد رو امتحان نکردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/16
سلام آذین جان......خوشحالیم که احساس خوبی از تجربه این گلدتگ داری و اون رو آفر خوبی میدونی ،و مرسی که با ثبت نظرت به انتخاب بهتر دوستای عزیزمون کمک میکنی.
حامد خادم
1396/08/20
من این صندلی رو تقریبا یک ماهی هست گرفتمش دو تا از موتوراش از کار افتادن کیفیت پایینی داره حالا نمی دونم گارانتی قبول می کنن برای تعمیرش ؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/23
حامد جان......همونطور که در توضیحات این محصول هم به اون اشاره کردیم ، این ارزونترین مدل ماساژور هست و نمیشه از اون انتظار بالائی داشت ،اما پیرو کامنت شما عزیز، تیم پشتیبانی با 10 نفر از کاربران خوبمون که این محصول رو تهیه کرده بودن تماس گرفت ،7 نفر راضی بودن ،به نظر 2 نفراز دوستان به نسبت قیمتش خوب بود و یک نفر هم مثل شما ،یکی از موتورهای ماساژورش سوخته بود ،دوست خوبم میخواستیم بدونید که نظر شما برای ما مهم هست و حتما پیگیری میکنیم ،و معمولا کالاهائی رو که بیش از 3 تا نظر منفی داشته باشن اون محصول به طور کامل از روی سایت برداشته میشه ،اما عزیزم به خاطر رضایت بیشتر دوستان فروش این محصول ادامه داره.
مجتبی رحیم پور
1396/09/26
سلام،فک کنم دفه قبل که از این کالا تعریف کردم چشمش کردم،چون بعد یه ماه متاسفانه یکی از موتور های ماساژورش از کار افتاد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/27
سلام مجتبی جان.....بابت ناراحتی پیش آمده از شما کابر عزیز عذرخواهی میکنیم .دوست خوبم متاسفانه این محصول خدمات پس از فروش نداره. اما تا الان هم این محصول نظر منفی نداشته ولی اگر باز هم کامنت منفی داشته باشه فروشش بر روی سایت متوقف میشه .همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید