محصولات پیشنهادی
فیجت خودکار Think ink pen
فیجت خودکار Think ink pen
فیجت خودکار Think ink pen
فیجت خودکار Think ink pen
فیجت خودکار Think ink pen
فیجت خودکار Think ink pen
توضیحات

حتما برای شما هم پیش اومده که بخواین در حین صحبت یا گوش دادن با در خودکار یا وسیله دیگه ای بازی کنید یا خط هایی رو روی کاغذ بکشین ،به همین خاطر گلدتگ امروز به شما عزیزان پیشنهاد فیجت خودکار Think ink pen رو میده که خودکاری با قابلیت های متفاوت و سرگرم کننده است .

جنس بدنه این خودکار فلزی و به راحتی قابل خم شدنه و در واقع یک ابزار تمرکز هست که علاوه بر امکان نوشتن به هر چه بهتر تمرکز کردنتان بر روی ایده ها و مسائل هم کمک میکنه.

داشتن 4 گوی آهنربایی همراه با 2 گوی بزرگ و یک فنر منعطف هم موجب میشه تا بتونین علاوه بر اینکه اونهارو به خودکار متصل و شکل های متفاوتی رو ایجاد کنید اشکال سرگرم کننده ای هم با گوی ها و فنر ساخته و همونطور که از عکس های اسلایدر قابل مشاهده است در واقع کارکردی شبیه به اسپینر داره.

علاوه بر این یک عدد مغزی خودکار یدک هم درون پکیجینگ وجود داره که به راحتی قابل تعویضه و تمیز و مرتب بودن پکیجینگ این مدل هم باعث شده تا انتخاب خوبی برای هدیه دادن باشه.

 

کیمیا صیقلی
1396/08/15
سلام خسته نباشید من یکی ازین خودکارا ازتون خریداری کردم که متاسفانه خراب هست و مغذی خودکار داخلش نمی ره، الان چه کاری باید انجام بدم؟خودکار رو بیارم دفتر گلدتگ؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/16
سلام کیمیا جان....از طرف پشتیبانی با شما تماس گرفته شد ،پاسخگو نبودین،عزیزم در صورت معیوب بودن کالا میتونی برای تعویض و یا مرجوع کردن در مدت 48 ساعت به صورت حضوری مراجعه کنی.
Sepideh S
1396/10/01
سلام خسته نباشدمن ادکلن سفارش دادم ازگلدتگ های ویژه شب یلدا بودالان توی تراکنشهام هیچی نیست ولی همان موقع پول کم شدوتاییدشدخریدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/02
سلام دوست خوبم ......ممنون میشم جهت پیگیری این موضوع با بخش پشتیبانی تماس بگیرین تا همکارانمون به این مورد رسیدگی کنن.
حسین گنج پور
1396/10/02
سلام
میخواستم بگم قیمت این محصولتون عالیه
با یه سرچ ساده تو اینترنت میشه دید با این قیمت هزینه اون هدیه مجانی(دستبند) روش هم نمیشه . امیدوارم مناسب کادو دادن باشه چون هم قیمت خریدش مناسبه هم یه کادو با کلاس و کاربردیه .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/02
سلام حسین جان .....چقدر عالی که از این آفر راضی هستی. ما هم امیدواریم که هدیه خوبی باشه .عزیزم مرسی که دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا به دوستای خوبمون کمک کنی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
شاهرخ باقری
1396/10/11
سلام،خیلی جالب است.من خریدم و راضی هستم.ممنون از گلد تک.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/12
سلام شاهرخ جان......خوشحالیم که از این پیشنهاد راضی هستی و مرسی از همراهیت.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید