محصولات پیشنهادی
خودکار فانتزی دستبندی
خودکار فانتزی دستبندی
خودکار فانتزی دستبندی
خودکار فانتزی دستبندی
خودکار فانتزی دستبندی
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد نمونه ی جدید و متفاوتی از خودکار فانتزی یعنس خودکار خودکار دستبندی رو برای شما عزیزان داره که با داشتن این خودکار بصورت دستبند روی دستتون همیشه و همه جا میتونین اون رو  همراه خودتون داشته باشید.

بدنه این خودکار سبک و بسیار منعطفه و به راحتی میتونین اون رو خم کنید و سر خودکار رو درون قسمت پشت اون قرار بدین .

خودکار ها رنگبندی جذاب و متنوعی دارن و به دلیل ساده بودن ظاهر خوبی روی دست داره.

نکته آخر اینکه این خودکارها همونطور که از اسمشون هم پیداست بیشتر جنبه فانتزی دارند و برای نوشتن متن طولانی خوش دست نیستند.

سید حسین عرفان
1396/07/03
سلام، با وجودیکه تاکنون از خرید کالاهایی که بخصوص ارسال رنگ بصورت راندم باشه، خیری ندیدم، بدترین رنگ رو ارسال کردید، حتی باوجود انتخاب چند باره و تعداد زیاد از همون کالا، هیچ فرقی نکرده، به همین دلیل (تجارب مکرر بد اینگونه خرید ها) عهد کرده بودم از کالاهای رندومی پیشنهادی تون، هرچند اگر مورد نیاز و یا علاقه ام باشه، هرگز خرید نکنم، ولی شاید برای بار آخر و به دلیل قیمت پایین این خودکار ها، به امید ارسال لااقل رنگهای متنوع، خرید میکنم، چنانچه اتفاقات گذشته (ارسال بدترین رنگها) تکرار شود، همه موارد رو تقدیم یکی از بانکها میکنم که دیگه لازم نباشه به اونا نخ یا طناب ببندند...!!؟ اگر نپذیرفتند، دیگه بریزمشون دور... سپاس بیکران از کالاهای بسیار خوبی که اخیرا زیاد و متنوع پیشنهاد میدهید....!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/04
سلام دوست خوبم.....ممنون که نظرتون رو با ما درمیون گذاشتین ، اما همونطور که خودتون هم اشاره کردین کالاهایی که به صورت رندوم ارائه میشه قیمت پائینتری داره و به علت رندوم بودن این کالا میتونیم از تامین کننده درصد بیشتری تخفیف بگیریم و برای اینکه ما شرمنده شما عزیزان نشیم و موجب نارضایتی شما فراهم نشه به دوستای خوبمون که رنگ براشون مهمه ،کالاهائی که به صورت رندوم هست رو پیشنهد نمیکنیم.
MAHSHID khanmohammadi
1398/09/15
سلام میشه لطفا برای خرید این خودکارا تمدید کنید ب خریدندش خیلی نیاز دارم.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/09/16
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید