محصولات پیشنهادی
تاپ پلنگی H and M
تاپ پلنگی H and M
تاپ پلنگی H and M
تاپ پلنگی H and M
تاپ پلنگی H and M
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد تاپ پلنگی طرح H&M رو برای شما داره اولین امتیاز اون high copy بودنش هست یعنی تمام جزئیات نمونه اصلی رو داره . 

اضافه بر مورد استفاده اون در فصل گرما می تونه انتخاب خوبی برای استفاده در زیر ژاکت یا کت برای فصل سرما باشه.

تک رنگ و مدل هست و سایزبندی اون کامله.

جنس این کار تماما پلی استر هست و حالت کشسانی داره ولی توصیه می کنیم به دوستانی که به جنس پلی استر حساسیت دان این گلدتگ رو خریداری نکنن.

توجه داشته باشید که تامین کننده این گلدتگ این تاپ رو به عنوان برند اصلی H&M به ما معرفی کرده و ما هم دلیلی مبنی بر غیر اصلی بودن این کالا پیدا نکردیم ولی برای حصول اطمینان بیشتر اون رو به عنوان high copy معرفی کردیم.

لطفا حتما قبل از خرید به جدول سایز سر بزنید. 

سایز مانکن medium با قد 170 و وزن 54 کیلو.

 

 

 

kdjgkdjg

اعظم اختردانش
1396/11/30
سلام، من بر اساس سایز مانکن که تقریبا هم سایز منه مدیوم گرفتم ولی یه کم گشاد بود واسم، جنسش کاملا معمولی و یه کم خشکه، به نظرم مطابق با قیمتش هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/02
سلام دوست خوبم ......ممنون از شما عزیز که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی .مرسی که هستین و ما رو همراهی میکنین.
آذر دنیایی
1396/12/02
سلام گلدتک عزیز این مدل تاپ خیلی خوب بود تن خور عالی جنس نخی مرغوب من دوبار از این مدل خرید کردم وخیلی راضی ام تشکر میکنم از این کا زیباتون
طرح های پلنگی مخاطب خاص داره لطفا کارای دیگه پلنگی هم بذارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/02
سلام آذر جان ......خوشحالیم که این محصول مورد پسندت قرار گرفته و از جنس و تنخورش راضی هستی .عزیزم امیدوارم بتونیم محصولات دیگری با این طرح هم بر روی سایت قرار بدیم تا نظر شما و دوستانی که خواهان این مدل طرحها هستند هم تامین شه .دوست خوبم ممنون که نظرت برامون ثبت کردی.
فاطمه قاسمی
1397/03/12
سلام،من این تاپ و برای زیر شومیز پلنگی که از خودتون گرفتم میخام چون یکم سایه میندازه شومیزم، میخام بدونم الان که فقط سایز smallمونده سایز من میشه منظورم اینه خالت کشسانی داره یانه؟اگه جذبم بشه مشکلی ندارم باتوجه به جدول xl سایز منه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/12
سلام فاطمه جان......همونطور که در ویژگیها درج شده این محصول کشسانی داره ولی با توجه به تفاوت سایز small و xlarge اون رو به شما دوست عزیز پیشنهاد نمیکنیم.
آذر دنیایی
1397/07/04
این مدل تاب جنس پلی استر ندارد و100% نخ وکتان هست حساسیت زا نیست وبسیار خوش فرم است جزء خرید هایی بوده که من خیلی ازش راضی بودم وسه بار خرید ام رو تمدید کردم ممنونم از این طرح خیلی خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/04
سلام آذز عزیز خوشحالیم که از این پیشنهاد گلدتگ تا این اندازه راضی بودید،ممنون که ننظرتون رو مینویسید تا به انتخاب بهتر دوستامون کمک کنی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید