محصولات پیشنهادی
لایه بردار my SKN
لایه بردار my SKN
لایه بردار my SKN
لایه بردار my SKN
توضیحات

همونطورکه میدونین باید هراز چند گاهی پوست صورت و بدن خودتون رو لایه برداری کنین تا پوست های مرده از بین رفته و جایگزین اونها پوست های جدید بشن گلدتگ امروز لایه بردار my SKN رو به شما دوستان پیشنهاد میده ، ویژگی اصلی این محصول لایه برداری پوست بدون نیاز به مواد شیمیایی و  انواع کرم ها و .. می باشد 

و فقط با استفاده از آب گرم و این لایه بردار میتونین به آرامی پوستتون رو لایه برداری کنید، فقط کافیه که پس از بخور آب گرم و یا شستن صورتتون و بدنتون با آب گرم و نرم شدن پوستتون ، مای اسکین رو بر روی پوست

کشیده و لایه های مرده و خشک رو جدا کرده .

ویژگی بعدی داشتن دو سایز متفاوت لایه بردار در پکیج هست که موجب شده لایه بردار صورت و بدن تفکیک شده باشد و ایجاد حساسیت نکنه. این نکته رو هم فراموش نکنید . در ضمن توجه داشته داشته باشید بدلیل بهداشتی بودن کالا امکان استرداد ااین گلدتگ وجود ندارد. که از این محصول برای پوست های ملتهب ، آسیب دیده و یا حساس استفاده نشود.

م ب
1396/06/26
کاشجنس این محصول رو هم مینوشتید که بدونیم حساسیت ممکنه بده یا نه و توضیح میدادید عملکردش به چه صورته.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/27
دوست خوبم .....جنس بدنه pvc و تیغه های اون فلزی هست .عزیزم در قسمت توضیحات طریقه استفاده از این گلدتگ ذکر شده ممنون میشم اون رو مطالعه کنی .
اذر یگانه راد
1396/06/29
اگه کسی استفاده کرده لطفا نظرشو بگه
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/29
آذرجان....کامنتتون رو تائید میکنم تا در صورتیکه دوستای عزیزمون از این محصول استفاده کردن، دیدگاهشون رو برای ما ثبت کنن .
م ب
1396/07/29
گلدتگ عزیز، منظورم از جنس، جنس خود فلزش بود. استیل، تیتانیوم، ....
و یه سوال دیگه،من درباره نحوه کارکرد اینطور برداشت کردم که یعنی درواقع یه تیغه که سر این دسته است و با اون لایه برداری میشه، درسته؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/29
سلام دوست خوبم .....کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستای خوبی که این محصول رو استفاده کردن شما رو راهنمائی کنن (ما اطلاعات تخصصی در مورد کارکرد این محصول رو نداریم).
بهاره افشارزاده
1396/08/03
سلام
چرا ازین 50 نفری که خرید کردن هیچکدوم نظری درباره کارآیی این محصول ندادن؟
من در اینترنت سرچ کردم ولی درمورد نحوه کارکرد و نتیجه و اثربخشی اون چیزی ندیدم ........... لطفا اگر کسی استفاده کرده درباره نتیجه این محصول خبر بده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/04
سلام بهاره عزیز......کامنتتون رو تائید میکنم ،ما هم خوشحال میشیم دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
محدثه صداقت نژاد
1397/05/23
لطفا تمديدش كنيد مرسي
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/24
سلام محدثه عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید