محصولات پیشنهادی
آمپول غیر تزریقی کلاژن با منشاء دریایی Coup Declat
آمپول غیر تزریقی کلاژن با منشاء دریایی Coup Declat
آمپول غیر تزریقی کلاژن با منشاء دریایی Coup Declat
آمپول غیر تزریقی کلاژن با منشاء دریایی Coup Declat
توضیحات

پیش از این آمپول غیر تزریقی عصاره لیفتینگ Coup Declat رو به شما عزیزان پیشنهاد داده بودیم که با استقبال خوب شما عزیزان روبرو شد ، به همین خاطر گلدتگ امروز نمونه جدید از آمپول غیر تزریقی Coup Declat رو به شما دوستان معرفی میکنه که دارای کلاژن با منشاء دریایی می باشد و از گیاهان دریایی تشکیل شده.

استفاده از این آمپول به دلیل مواد مغذی استفاده شده در آن طی 12 شب موجب کلاژن سازی پوست و سفت تر شدن اون خواهد شد.

برای استفاده از اون کافیه که آمپول پلاستیکی رو شکسته و نصف آمپول را به آرامی کف دستتون بریزین و با سر انگشت و با ضربات آروم به تمام صورت و گردنتون بمالید تا محصول جذب پوستتون بشه و باقی مونده محلول رو روی قسمت هایی که چروک عمیق تری دارند استفاده کنید‏.، این نکته رو هم فراموش نکنید که طبق توضیحات روی پکیجینگ ترجیحا بهتر است که از این محصول برای زیر چشمتون استفاده نکنید . 

لطفا توجه داشته باشید که تمامی توضیحات داده شده طبق اطلاعاتی است که روی پکیج درج شده یا تامین کننده کالا در اختیار ما گذاشته و ما خودمون این محصول رو تست نکردیم  و منتظر نظرات عزیزانی که گلدتگشون رو تحویل گرفتن هستیم.

توجه داشته باشید که به دلیل بهداشتی بودن کالا ، امکان استرداد این گلدتگ وجود نداره.

الهام زهره وند
1396/06/26
دوستان لطفا درصورت استفاده نظر بدین ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/27
الهام عزیز..... کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستهامون بعد از دریافت و استفاده از این محصول نظرشون رو بهمون بگن ، اما از اون جایی که تو روزهای اول تایمر این گلدتگیم یکم طول میکشه ، سفارش شون رو تحویل بگیرن و کامنت هاشون رو ثبت کنن.
امیررضا هویتی
1396/07/02
تاثیر این محصول بعد از مدت گفته شده دائمی هستش یا بازم موقتی هستش؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/02
امیررضا جان .....از اونجائیکه ما این محصول رو تست نکردیم در مورد نتیجه اون اطلاعات 100% نمیتونیم بدیم ،ولی طی استعلامی که از تامین کننده این محصول گرفته شده برای سنین زیر 45 سال(سالی یک بسته) و برای سنین بالای 45 سالی (سالی 2 بسته ) و اگر به صورت مداوم استفاده بشه تاثیر دائمی داره ضمن اینکه توجه داشته باشین که این محصول کاملا گیاهی هست و بر خلاف محصولات شیمیائی زمان اثر گذاری اون طولانیتره ، شما دوستان خوبم در صورت تمایل میتونین با توجه به این اطلاعات سفارشتون رو ثبت کنین.
مرسده مشیری فرد
1396/08/30
سلام گلد تگی های عزیز
میشه لطفا بوتاکس مو هم بیارید؟
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/30
سلام دوست خوبم .....پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
مریم مهدی فر
1396/10/03
سلام
ببخشید این محصول برای دسته خاصی از بیماران منع مصرف نداره؟
مثلا فشار خون بالا یا ناراحتی های قلبی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/03
سلام دوست خوبم ......ممنون میشم در مورد سوالات تخصصی با پزشک مشاوره کنید.
Shokoufeh Afshari
1396/11/04
سلام
من دو بسته از این محصول گرفتم و به قدری راضی بودم که کلیه محصولات این برند رو ازتون خریدم. من همیشه سعی می کنم بهترین محصولات رو برای پوستم استفاده کنم و مخصولات این برند با قیمت مناسب، واقعا" در حد بهترین ها بود. به تمام دوستان عزیز گلدتگی، مصرف اون رو توصیه می کنم. با مراجعه ای که به اینترنت داشتم، میزان مصزف برای افراد جوان، یک بسته در سال و افراد میان سال، دو بسته ذر سال است که باید به صورت مداوم و پشت هم شب ها قبل از خواب استفاده شود
ضمنا" قیمت های گلدتگ عزیز برای محصولات این برند، از همه جا کمتر است که دوستان با مراجعه به نت می توانند ملاحظه کنند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/05
سلام شکوفه جان ......بینهایت خوشحالیم که این پیشنهاد تونسته نظر شما عزیز رو جلب کنه در حدیکه اون رو به دوستای خوب گلدتگیمون هم پیشنهاد میدین.عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و تجربه استفاده از این محصول رو با ما درمیون گذاشتی .دوست خوبم ممنون از همراهیت.
مریم صالح
1396/11/08
من این محصول رو خریدم بدلیل اینکه گیاهی بود و استفاده کردنش هم فوق العاده راحت بود و ارامش خاصی به پوستم میداد البته بدلیل گیاهی بودن زمان میبره که خودش رو نشون بده ولی من درکل راضی بودم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/08
مریم جان ......از اینکه پیشنهاد این محصول رو دوست داشتی و کارکرد اون رو راحت میدونی حس خوبی داریم .عزیزم ممنون که وقت میزاری و نظرت رو برامون مینویسی تا به کاربرای خوبمون کمک کنی که با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
غزاله خاصه باف
1396/11/09
اين محصول خيلي عالي بود من واقعا راضي بودم ممنون از گلدتگ بابت اين پيشنهاد هاي عالي
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/09
غزاله جان ......بهترین انرژی که به ما میدین این هست که سفارشتون رو دوست داشته باشین و براتون کارائی لازم رو داشته باشه .عزیزم ممنون که نظرت رو بهمون گفتی چون در کنار استقبالی که از گلدتگها میشه نظر شما دوستانمون هست که برای ما در درجه اول اهمیت قرار داره .مرسی که هستین.
نجما فراهانی
1396/12/07
سلام ممنون میشم تمدیدش کنین من قبلا استفاده کردم راضی بودم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/07
سلام نرگس جان .....چقدر خوب که این پیشنهاد تونسته رضایتت رو جلب کنه. عزیزم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
مجید فتح اللهی
1397/09/16
من ازاین محصول استفاده کردم اصلا انتظار نداشتم که نتیجه خوبی ازش بگیرم ولی در کمال ناباوری خیلی خوب نتیجه داد به نظر من باید حداقل دو تا سه بسته ازش استفاده کرد. اونم بدون اینکه وقفه ای در استفاده پیش بیاد تا نتیجه. خوبی بده و چروکهای عمیقتر رو رفع کنه و بایک بسته استفاده بیشتر از 50 درصد چروکها رو رفع میکنه البته به نظرم اگه چروکهای ریزی باشه با یک دوره استفاده خیلی بهتر جواب میده ممنونم از تیم خوب گلدتک. و خواهشی که دارم اینه که تلاش خودتون رو بکنین تا دوباره این محصول رو شارژ. بفرمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/17
از اینکه این محصول در حدی بوده که تونسته رضایتتون رو جلب کنه ،خیلی خوشحالیم .عزیزم لطفا دکمه درخواست تمدید رو بزنین تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید