محصولات پیشنهادی
پاک کننده سرویس بهداشتی Ringx
پاک کننده سرویس بهداشتی Ringx
توضیحات

گلدتگ امروز پاک کننده سرویس بهداشتی رینگ ایکس RingX رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ،محصولی جدید با کارایی بسیار قوی و بدون نیاز به هیچ نوع مواد شیمیایی خاص هست.

این پاک کننده و جرم گیر توالت و سرویس بهداشتی ، ساختاری مشابه سنگ پا داره و از مواد طبیعی و بدون هیچ مواد حساسیت زا ساخته شده و با استفاده از سطح سخت اون میتونید لکه ها و رسوب ها رو هم از بین ببرین.

طراحی رینگ ایکس به شکلی می باشد که با کمک دسته بلند اون می تونید نواحی که دسترسی به اونها سخت هست رو هم تمیز کنید بدون اینکه دست شما کثیف بشه. 

دوستان لطفا توجه داشته باشین که پکیج این محصول پلمپ است و به همین خاطر امکان استرداد اون پس از باز شدن پلمپ محصول وجود نداره.

این نکته رو هم فراموش نکنید که تیم فروش ما این محصول رو تست نکرده و تمامی مطالب براساس اطلاعات روی پکیج کالا درج شده ، به همین خاطر اطلاع دقیقی از مدت زمان کارکرد و نتیجه اون پس از استفاده نداریم و به دوستانی که روی خرید کالاشون حساس هستن توصیه می کنیم این گلدتگ رو خریداری نکنن.

 

Zahra Saeidi
1396/06/22
دوستانی که خرید کردند لطفا نظر بدهند
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/23
زهرا جان....کامنتتون رو تائید میکنم ،تا دوستانی که این محصول به دستشون رسیده نظرشون رو برای ما بنویسن. ، اما از اون جایی که تو روزهای اول تایمر گلدتگیم یکم طول میکشه ، سفارش شون رو تحویل بگیرن و کامنت هاشون رو ثبت کنن.
علیرضا قرآن نویس
1396/06/22
سلام اين محصول براي سرويس هاي خوبه كه نوساز هستن و سيمان تو قسمت هاي ورودي فاضلاب جسبيده و قاعدتا ناخوشاينده تميز كردن و نتيجه نگرفتن اما اين محصول تو اين مورد كه گفتم عالي جواب ميده
موفق باشين
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/23
سلام علیرضا جان....مرسی که نظرت رو برامون مینویسی و از اینکه به انتخاب دوستای دیگمون کمک میکنی خوشحالیم ،ممنون که کنارمون هستی .
حدیث آیدینی
1396/07/18
وووووای تیم گلدتگ عزیز واقعا خسته نباشید چون با پیشنهاد این محصول خستگی رو از تن من در آوردید این محصول واقعا معجزه بود چون خیلی بهش اطمینان نداشتم یدونه ازش گرفتم و الان به دستم رسید و بلافاصله امتحانش کردم انقدر ذوق زده شدم گفتم سریعا نظرم رو اعلام کنم که دوستانی هم که تا الان دو دل بودن جهت تهیه این محصول شک نکنند و خرید کنند تازه تشویق شدم که دوتای دیگه بخرم بازم ممنون بابت این پیشنهاد خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/18
حدیث جان....بینهایت خوشحالیم که کیفیت این محصول درحدی بوده که رضایتت رو جلب کنه و اون رو به دوستای دیگمون هم پیشنهاد بدی،عزیزم مرسی که بعد از استفاده وقت گذاشتی و نظرت رو برامون نوشتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید