محصولات پیشنهادی
تبدیل OTG Type-C برند Remax
تبدیل OTG Type-C برند Remax
تبدیل OTG Type-C برند Remax
تبدیل OTG Type-C برند Remax
توضیحات

 گلدتگ امروز به شما دوستان  تبدیل USB3.0 To Type-C OTG  رو پیشنهاد میده که طرح اصلی است، این تبدیل OTG یک رابط برای اتصال فلش مموری ، هارد دیسک و دیگر لوازم جانبی ذخیره‌سازی به گوشی موبایل، تبلت و وسایلی از این قبیل است که با قابلیت OTG سازگار و دارای پورت Type-C باشند .

با این وسیله به راحتی میتونید به تمام فایل های موجود در فلش مموری دسترسی داشت باشید و یا موس ، کیبرد ، فلش مموری و کابل USB را به گوشی خود متصل نمایید.

 

ابعاد و اندازه‌های آن طوری می باشد که به‌راحتی در کوچک‌ترین جیب‌ها هم قابل قرارگیری هست و نگهداری اون در کیف‌های لپ‌تاپ کمترین فضای ممکن رو اشغال میکنه.

روندی که شرکت‌های سازنده تجهیزات الکترونیکی مثل گوشی‌های موبایل و تبلت و لپ‌تاپ برای کاهش ضخامت محصولاتشان در پیش‌گرفته‌اند، آن‌ها را به استفاده از درگاه‌های USB-C سوق داده و خوبه که بدونید این کانکتور هم مانند کانکتور لایتنینگ قابل‌استفاده از هر دو طرف می باشد.. 

فاطمه م
1396/06/10
???? من همین و خریدم ۲۰ تومن عالی داری میدی قیمت شو... مبارک خریدارها باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/12
فاطمه جان .....خوشحالیم که این گلدتگ رو آفر خوبی میدونی،و مرسی از همراهیت.
علیرضا غفارپور
1396/06/10
من مشابه همین رو بیرون از گلدتگ ۱۵ تومن خریدم
کیفیتش خوبه اما حیف که گرون خریدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/11
علیرضا جان ...ممنون که نظرت رو برامون مینویسی ،تا دوستان دیگه با اطمینان بیشتری بتونن سفارششون رو ثبت کنن.
بهروز گره
1396/06/11
ممنون میشم این گلدتک منو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/11
بهروز جان ....شفارشتون کنسل شد و مبلغ به حساب کاربریتون شارژ شد.
بهروز گره
1396/06/11
بسیار متشکرم.واقعا احسنت و هزار افرین دارین تمام کارکنان گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/11
بهروز جان ...در کنار استقبالی که از گلدتگها میشه، ما خیلی خوشحال میشیم که دوستهامون سفارششون رو دوست داشته باشن ،و از پرسنل گلدتگ و پشتیبانیشون راضی باشن.مرسی که ما رو همرامی میکنید.
ایمان دماوندی
1396/06/11
سلام دوستان عزیز
به نظر میرسد این محصول طرح ریمکس باشد و نه نوع اصلی آن! خوب بود در توضیحات به این نکته اشاره می شد. با این حال با توجه به قیمت باید انتظار داشت. دوستانی که قصد انتخاب دارند باید توجه داشته باشند با کمی سختی جا میخورد که در مداومت استفاده به پایه شارژ صدمه خواهد زد. بنابر این تا مجبور نشدید از آن استفاده ننمائید. در مورد اکثر گوشی ها فرمت FAT32 را می خوانند و در سایر موارد دستور فرمت میدهند که باید مواظب باشید رم و یا سایر موارد را فرمت نکنید. بلکه در سیستم رایانه آن را به فرمت مناسب در بیاورید سپس اطلاعات را بارگذاری نمائید.
در مجموع می توان گفت در حد کار راه انداز خوب است و نه استفاده مداوم.
امیدوارم توضیحات مفید فایده باشد.

ضمن تشکر از تیم خوب گلدتگ

موفق و پیروز باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/12
سلام ایمان جان....تامن کننده ها همیشه عنوان میکنن که کالاهاشون اصلیه مثل همین مورد ، همونطور که میدونین ما همیشه به اصلی یا طرح اصلی بودن محصول اشاره میکنبم ،ممنون از توضیحاتتون ،اگه دوستان دیگه هم به این مورد اشاره کنن که اصل نیست حتما در توضیحات قید میکنیم که طرح اصلیه ،ولی چون ما اطلاعات کاملی از این محصول نداشتیم، به اصلی و یا طرح اصلی بودن اون اشاره نکردیم.
milad panahi
1396/06/14
سلام خیلی عالی و خوب واقعا ازش راصیم مرسی گلدتگ

فقط نفهمیدم فرق بسته کوچیکه با بزرگه چیه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/15
سلام دوست عزیز.....خیلی خوبه که این پیشنهاد رو عالی میدونی و از اون راضی هستی ،ضمن اینکه هر 2 یکی هست و فرقی نداره ، ما رنگبندی اون رو گذاشتیم.
Morteza Hasani
1396/06/19
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم این تبدیل روی اپل هم جواب میده یعنی ios ممنون میشم پاسخگو باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/20
سلام دوست خوبم .....این تبدیل ،فقط به گوشیهایی که سریشون تایپ سی داره میخوره .
حمید کریم نژاد
1396/08/01
سلام گوشی هواوی مدل میت 9 میخوره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/02
سلام حمید عزیز.....همونطور که در ویژگیها و توضیحات این گلدتگ درج شده این محصول سازگار با تمامی دستگاه های دارای پورت Type C هست .
م ب
1396/09/05
سلام. گلدتگ عزیز، کاش اطلاعات مربوط به اجناس رو از ابتدا صحیح بنویسید. من اینو چند وقت پیش خریدم و الان اتفاقی دیدم به توضیحات عبارت طرح اصلی رو اضافه کردید و این اونموقع نوشته نشده بود! من اگه از اول میدونستم اصل نیست اصلا نمیخریدم. الانم دیگه کنار میذارمش چون نمیخوام ریسک صدمات احتمالی که به گوشی یا از بین رفتن اطلاعاتم وارد میشه رو بخاطر چیزی مثل این تبدیل بخرم چون قیمتی هم نداره.
ولی راستش یه جوری شده که دیگه نمیتونم با اطمینان از اینجا خرید کنم. چون به دردسر تست و هماهنگی مرجوع کردنش نمی ارزه. بعلاوه که شاید اصلا کار کنه ولی مثل این محصول بعدا فیک از اب دربیاد. اگه هدیه هم بوده باشه که هیچ ...!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/07
سلام دوست خوبم ......یکی از دلایل محبوبیت گلدتگ این هست که همیشه اطلاعات واقعی راجع به محصولات میده ،پارت اولیه این محصول که برامون اومد اطلاعی از اینکه این کالا طرح اصلی هم داره نداشتیم ،وقتی که متوجه شدیم طبق وظیفه این مورد رو اضافه کردیم ،عزیزم اینکه باعث ناراحتی شما شده عذرخواهی میکنیم اما همین محصول همچنان داره در تمام سایتها به اسم اصلی به فروش میره و ما تنها سایتی هستیم که به طور واضح و روشن به این مورد اشاره کردیم.
رضا رنجبر
1396/09/10
سلام
من این را الان خریدم و فردا هم قرار است برام یه سری چیز ارسال بشه.
امکان‌ش هست این را هم به اون محموله‌ی فردا اضافه کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/11
سلام رضا جان ......تمام سفارشات شما باهم براتون ارسال میشه .
بهاره افشارزاده
1397/02/06
سلام
با توجه به اینکه اکثر گوشی های جدید از تایپ سی استفاده می کنن لطفا یا همین مدل را تمدید کنید یا مدل مشابه مبدل تایپ سی رو در سایتتون قرار بدین
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/06
سلام دوست عزيزم....... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
امیر جهانداری
1401/07/07
سلام لطفاً نمونه های اصلی otg که کمترین آسیب به گوشی ها می‌رسونم و با برندهای معروف مثل شیائومی بیارین. باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/07/09
سلام امیر عزیز پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید