محصولات پیشنهادی
جوراب قوطی فلزی ساق کوتاه
جوراب قوطی فلزی ساق کوتاه
جوراب قوطی فلزی ساق کوتاه
جوراب قوطی فلزی ساق کوتاه
جوراب قوطی فلزی ساق کوتاه
جوراب قوطی فلزی ساق کوتاه
توضیحات

گلدتگ امروز جوراب ساق کوتاه اسپرت رو به شما دوستان پیشنهاد میده که دارای پکیجینگ فلزی در ابعاد کوچک و متفاوت است. این جوراب ها همونطور که از اسمشون مشخصه ساق کوتاه بوده و تک سایز free size هستند .

طراحی این مدل به گونه ای می باشد که uni s.x و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان است و تقریبا تا سایز 44 هم امکان استفاده از این جوراب ها رو دارن، اما توجه داشته باشید که اینکه ساق جوراب کجای پا قرار بگیره بسته به سایز پاتون داره و معمولا این جوراب ها برای آقایون بصورت ساق کوتاه و برای خانم ها بصورت ساق معمولی است.

طرح ساده و دوخت تمیز موجب شده تا برای استفاده روزانه گزینه خوبی باشه و با توجه به داشتن پکیجینگ فلزی برای هدیه به دوستانتون هم میتونه انتخاب مناسبی باشه.

 

سارا محمدی
1396/06/01
سلام خسته نباشيد من اين كالا رو تحويل گرفتم و ميخواستم به كسي بدم ولي متاسفانه قوطي فلزيش كاملا قـُر شده و به نظرم كسي كه داره كالا رو جهت تحويل به مشتري اماده ميكنه، وقتي چنين ايراد آشكاري رو ميبينه ، خودش بايد اونو عوض كنه نه اينكه بفرسته واسه مشتري بعد مشتري مجبور شه دوباره كلي زمان بزاره واسه تعويض يه جوراب!! اين فقط در مورد كالايي كه عيبش مشخص نيست، قابل قبوله ، نه واسه عيب كاملا مشخص!! كه به نظر من توهين به مشتريه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/02
سلام سارا جان ....خیلی متاسفیم ،در طول ارسال کالا، ممکنه این اتفاق بیفته ، میتونید اون رو برگردونید.
صلاح الدين نيسى
1396/06/13
سلام،لطفاً اين سفارش منو كنسل كنيد،سپاسگزارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/13
سلام دوست خوبم .....سفارشتون کنسل شد و به حساب کاربریتون شارژ شد.
روحان امامی
1396/07/08
سلام.خرید این محصول بیشتر بخاطر نوع بسته بندیش بوده...ولی متاسفانه جعبه ها ی ضرب خورده و له شده توهین به مشتری هستش...و خواهش دارم با پیشنهاد مرجوع کردن کالا این اتفاق رو تشدید نکنید...اگر وقت این کار رو داشتیم که خرید نتی انجام نمیدادیم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/11
سلام دوست خوبم .... بابت این مسئله عذرخواهی میکنیم ،برای ما گلدتگیها هیچ چیز مهمتر از این نیست بسته ای که به دست شما میرسه با رضایت کامل شما عزیز باشه ،احتمال ضربه خوردن بسته ها در طول ارسال جزء مواردیه که از دست شرکت خارج هست، اگه محصولی که به دستتون میرسه به هر دلیلی رضایت شما رو جلب نمیکنه ،در حال حاضر راهکار بهتری به غیر از عودت اون نداریم ،عزیزم ممنون میشم اگه پیشنهاد بهتری در این زمینه دارین با ما درمیون بزارین .همچنان در تلاشیم برای جلب رضایت شما عزیزان.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید