محصولات پیشنهادی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
توضیحات

گلدتگ امروزاپیلاسیون دائمی هانیه پزشکی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که مقصود از اپیلاسیون دایم که در سالن های اپیلاسیون به کار میره ، اپیلاسیون با موادی غیر از موم های سنتی یا موم قندی است که اصطلاحا به آن وکس می گوییم و استفاده از وکس به دلیل ترکیبات و بازدهی تا ۷۰ درصد بالاتر در برداشتن مو های ریز ، به مرور اثرات بهتری از موم قندی ساده داره.

البته شاید تعجب کنید اگر بفهمید که رشد موها یی که با موم قندی برداشته شده اند از مو هایی که با اپیلاسیون پیشرفته ( اپیلاسیون دائم ) یا همان وکس برداشته شده اند ، سریعتر است . چرا که وکس ها در خود ترکیباتی برای کاهش سرعت رشد مو دارند و موم های قندی از این ترکیبات خالی هستند

قبلا هم خدمات متفاوتی از این مجموعه رو به شما عزیزان پیشنهاد داده بودیم که هر بار استقبال خیلی خوبی ازش شده و نظرات مثبتی در مورد نحوه برخورد ، ارائه خدمات ، تمیز و بهداشتی بودن محیط دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم از مزایای خوب این سالن اینه که همه روزه فعالیت دارن حتی روز های تعطیل و شما به راحتی میتونین همه روزه از خدماتشون استفاده لازم رو ببرین

ناحیهتعداد گلدتگ اپیلاسیون دائم
کمر 8
شکم 8
هر دو دست 16
هر زیر بغل 4
باسن 4
هر دو پا 16
بیکینی 12
نسرین میرمحمدی
1396/05/18
باسلام من دو روز پیش از خدمات اپیلاسیون و آرایشی این سالن استفاده کردم کارشان عالی بود و برخوردشان هم فوق العاده با مهربانی و حوصله بودند . ممنون از گلدتک و سرکارخانم هانیه پزشکی و پرسنل مؤدبشان .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/19
سلام نسرین عزیز.... | خیلی خوشحالم که از این مجموعه راضی هستی مرسی که وقت میگذاری و کامنتت رو مینویسی ، مطمئن باش با این کار به انتخاب دوستهامن خیلی کمک میکنی .
فاطمه م
1396/05/20
سلام ببخشید من متوجه نمیشم این ها چجوری باید خرید کرد... یعنی اگر من مثلا برای کل بدنم ۷۲ تا گلد تک بخرم .. در کل ۵۰۰۰۰هزار تومن باید واریز کنم بعد بدم اونجا دیگه احتیاجی به پول دادن نیست ؟ درسته ؟ در مورد لیزر هم همینه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/21
سلام فاطمه جان .... " ممنون میشم برای هر ناحیه تعداد کد هایی که لازم هستش رو سفارش بدین . " همون طوری که تو ویژگی ها می بینید هزینه مواد مصرفی جداگونه در محل دریافت میشه . در مورد لیزر هم میتونین تعداد کد های لازم رو سفارش بدین ، که تو این مورد هم ، هزینه مواد مصرفی جداگونه دریاف میشه .
parmi khosroghadimi
1396/05/24
يعنى هر دو پا باهم ١٦تا بايد گرفت؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/25
دوست عزیزم ...با توجه به جدول ذکر شده در توضیحات برای هر 2 پا 16 تا
samaneh roshan zamir
1396/05/27
ميشه بگيد با اين تعداد نت برگي كه گذاشتن قيمتشون چه فرقي با بيرون ميكنه!!!!!!من بهترين سالن براي اپيلاسيون كامل ميرم ٥٠ هزار تومان ميشه الان بخاطر ٤٧٦٠٠ بايد از اين تخفيف به نظرتون استفاده كنم !!!خنده دار نيست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/28
سمانه جان...شما اولین کسی هستین که این نظر رو دارین وممکنه مجموعه مورد نظر شما برای اپیلاسون معمولی این مبلغ رو میگیرن و نه دائم.
هاجر کرمی اق قلعه
1396/06/04
Salam man emruz az in gold tag estefade kardam kheyli razi budam
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/05
سلام دوست خوبم ....خوشحالیم که از این پیشنهاد راضی هستی، و ممنونم که دیدگاهت رو با ما درمیون گذاشتی.
مریم فرهادی
1396/06/05
سلام گلدتگ عزیز من دیروز از این گلدتگ استفاده کردم و باید بگم کارشون خیلییی عالی و تمیز بود و اصلا به خاطر این که تخفیفی هستش تو استفاده از مواد مومش کوتاهی نمیکرد و کارشون رو به بهترین نحو انجام دادن.مومش رو هم همونطور که تو مشخصات زدید دائمی استفاده کرد.من که خیلی راضی بودم از برخورد و کارشون و به بقیه هم پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنن.مرسی گلدتگ جان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/06
سلام مریم جان ....خیلی خوشحالیم که این پیشنهاد درحدی بوده که بتونه نظر شما رو به بهترین نحو تامین کنه ،و از کیفیت خدمات راضی هستی، مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید