محصولات پیشنهادی
ابزار کارتی کوهنوردی PRT
ابزار کارتی کوهنوردی PRT
توضیحات

پیش ازین گلدتگ پیشنهاد چاقوکاارتی و ninja wallet  رو به شما دوستان داده بود که هر دو مدل با استقبال خوبی از سمت شما دوستان مواجه شد و کامنت های مثبت زیادی گرفت . امروز سری جدید این ابزار رو با نام ابزار کارتی کوهنوردی PRT رو به شما پیشنهاد میده که تفاوت اصلی اون داشتن بند پاراکورده که اون رو متفاوت تر کرده.

داشتن بیش از 12 کارایی متفاوت از ویژگی این کالا به حساب میاد که شامل  انواع ابزار برش ، پیچگوشتی ، در بازکن ، خط کش ، میخ گش و ....... میشه که همگی از موارد لازم و مورد نیاز در ماهیگیری ، کمپینگ ، کوهنوردی و ...... شمرده میشن.

اگر قصد دارید به خاطر متفاوت بودن این گلدتگ و قیمت فوق العاده بعد ار تخفیفش اون رو هدیه بدید در نظر داشته باشید که این گلدتگ فاقد پکیجینگ می باشد.

ایلیاد ناوبر
1396/05/02
سلام.. فرق این دوتا چیه؟ چرا یکیش 51% تخفیف اونیکی 57% ؟؟
ظاهرشون یکیه و اندازشونم مثل هم هستن !!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/05
سلام دوست خوبم ... تو این پیشنهاد تعداد سفارش دو عدد به بالا تخفیف بیشتری داره .
علیرضا شاهسوند
1396/05/11
سلام با تشکر ولی واقعا کیفیتش پایینه از گلدتک انتظار نداشتم ضمنا واقعا بجز دربازکن کارایی دیگسش چیه لطفا توضیح دهین با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
سلام دوست عزیز ... " مرسی که نظرتون رو میگین " اما همون طوری که میبینین ،این ابزارهای کارتی _ یکی از محصولات پر فروشه گلدتگه _ که دلیلی که میگیم کیفیتش بالاست ، در مقایسه با کیفیت ساخت آخرین مدل های Ninja Wallet و چاقو کارتی بوده ، که بدون شک ، این پیشنهاد کیفیتش از اون ها بالاتره و یکی ازدلیل های اختلاف قیمتش هم ، همینه . این که شما میگین کیفیته ساخت پایینی داره ، ممنون میشم بهمون بگین ، تا ما هم دقیقا متوجه بشیم چرا ؟ چون کیفیت ساختش کاملا خوبه .... در ضمن هر کدوم از اجزای اون کارایی خودش رو داره که جزو موارد لازم و مورد نیاز در ماهیگیری ، کمپینگ ، کوهنوردی و ...... هستش .
علی حسنی
1396/08/22
چند روز طول میکشه به دستم برسه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/23
علی جان ......نوع پستی که انتخاب کردید سفارشی هست که نهایتا یک هفته کاری زمان میبره تا کالاها به دستتون برسه.
علی حسنی
1396/08/27
سلام اگه کارایی های این کارتو میخواید بدونید به این شرحه خط کش داره پیچ گوشتی در دو سایز . لبه تیز مثل تیغ برای برش لبه اره ای برای بریدن . در نوشایه هم باز میکنه و کارایی های دیگه ای هم داره مثل اون لبه مثلثی که برایه در اوردن میخ از دیواره جنس کارت هم بسیاز خوبه و اصلا نمیشکنه یا خم نمیشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/29
سلام علی جان ......ممنون از شما دوست خوبم که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا به انتخاب بهتر کاربرای خوبمون کمک کنی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید