محصولات پیشنهادی
دستکش بدنسازی
دستکش بدنسازی
دستکش بدنسازی
دستکش بدنسازی
توضیحات

در ورزش بدنسازی ، تمرین با وزنه و دمبل موجب پینه بستن و تاول زدن کف دست میشه و یا در هنگام تمرین ، دست فرد ورزشکار عرق می‌کنه و همین امر موجب بهم ریختن تعادل در حین تمرین با وزنه می‌شه به همین خاطر گلدتگ امروز دستکش بدنسازی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که استفاده از اون علاوه بر تعادل بیشتر از دست های شما هم محافظت میکنه.

این دستکش ها قابل تنظیم هستن که باعث میشه برای بیشتر سایزها قابل استفاده باشه و متناسب با سایز مچ ، براحتی بتونید اونو تنظیم کنید اما برای دست های بزرگ ممکنه کوچیک باشند.

از امتیاز های دیگه این دستکش ها میشه به این اشاره کرد که روی دست شما پوشش کامل نداره و این باعث هوا خوردن و خنک بودن دستتون میشه چون لزومی نداره که موقع تمرین روی دستتون هم پوشش داشته باشه ولی از امتیاز های منفی این دستکش میشه به این اشاره کرد که پد محافظ دستکش _همونطور که در عکس جزئیات ملاحظه می کنید_ تنها کف دست رو پوشش میده و قسمت انتهایی انگشتان رو شامل نمیشه ولی به نسبت قیمت بعد از تخفیفش کیفیت قابل قبولی داره.

 

Eli R
1397/05/07
سلام. لطفا بازم دستکش بدنسازی با کیفیت خوب و قیمت مناسب بیارید. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/08
سلام دوست عزیز...درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدیم .امیدوارم بتونیم محصول مدنظر شما عزیز رو هم بر روی سایت قرار بدیم.
علی نورعلیزاده
1396/04/28
سلام.لطفا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/28
سلام علی جان ...ممنون میشیم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی | شما دوست خوبم میتونی عضو تلگرام گلدتگ بشی و پیشنهادهای جدید رو لحظه به لحظه دنبال کنی goldtag_net @ |
مرضیه سعیدی
1396/04/28
سلام
لطفا کابل شارژ شکلاتی رو برام کنسل کنید
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/28
دوست خوبم سفارشت رو کنسل کردم ، مبلغش تو حساب کاربریت شارژ شد .
خانم دستجردی
1396/04/31
سلام
این محصول رو تمدید نمی کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/31
سلام عزیزم ...." امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ بشه . * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی .
اردوان زینلی
1396/05/14
درود و وقت بخیر. این دستکش از کیفت خوبی بر خوردار نبود. لطفا کیفیت بهتر این محصول با قیمت مناسب رو موجود کنید و همچنین مچبند ورزشی چسبی با کیفیت مناسب هم در گلدتک قرار بدهید. با تشکر از سایت خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
دوست عزیز ... همون طوری که تو توضیحات هم می بینین به نسبت قیمت بعد از تخفیفشه که یه سری از تعریف ها و توضیحات رو داشتیم . امیدواریم که پیشنهاد محصولی که گفتین هم ، یکی از گلدتگ های جدیدمون باشه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید