محصولات پیشنهادی
تیشرت آستین کوتاه مردانه طهران
تیشرت آستین کوتاه مردانه طهران
تیشرت آستین کوتاه مردانه طهران
تیشرت آستین کوتاه مردانه طهران
تیشرت آستین کوتاه مردانه طهران
تیشرت آستین کوتاه مردانه طهران
تیشرت آستین کوتاه مردانه طهران
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد تیشرت آستین کوتاه مردانه طهران رو برای شما دوستان عزیز داره که امتیاز اصلیش خنک و سبک بودن اون هست که انتخاب خوبی برای گذروندن روزهای گرم تابستون می تونه باشه .

چاپ روی تیشرت ، لوگوی معروف طهران هست که طرفدارای خاص خودش رو داره و امکان انتخاب بین 4 رنگ ، از امتیاز دیگر این گلدتگ محسوب میشه.

درسته که این گلدتگ تکسایز هست ولی لطفا قبل از خرید حتما به جدول سایز دقت داشته باشید .

همونطور که همیشه گفتیم کیفیت گلدتگ ها رابطه مستقیمی با قیمت قبل از تخفیفش داره ،این گلدتگ هم نسبت به قیمت بعد از تخفیفش کیفیت قابل قبولی داره ولی توجه داشته باشید که نمی تونید ازش انتظار بالایی داشته باشید.

 

 

tehran

میلاد رهبر
1396/05/02
سلام ،کیفیت فاجعه ،چیز دیگه ای نمیتونم بگم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/03
سلام دوست عزیز .... " همون طوری که میدونین _کالاها با قیمت های قبل تخفیف یا ارزش واقعی شون مقایسه میشن _ به نظر شما دوست عزیز از تیشرتی که ارزش واقعی اون 28 تومانه چه انتظاری میتونین داشته باشین ؟!!!.... حتما این رو درک می کنین که این محصول ها رو نمیشه با نمونه هایی که قیمت های بالاتری دارن مقایسه کرد و " ( ما به این نکته هزاران بار اشاره کردیم که .... " کیفیت محصول رابطه مستقیمی با قیمت قبل تخفیفش داره " .... ( و این نمونه ....> ارزون ترین قیمت قبل تخفیفه یک تیشرته که تا حالا تو گلدتگ معرفی شده ، پس نمیشه انتظار زیادی از کیفیت اون داشت )
sam Mohseni
1396/05/07
با نظر دوستمون 100 درصد موافقم
کیفیت فاجعه
اندازه تیشرت اسمال هست
اندازه یه بچه میشه
از گلدتک بعید بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/07
دوست عزیز " راجب به کیفیت اون که نظرتون کاملا برای ما محترمه ، " اما در مورد اندازه مابارها به دوستهامون گفتیم که ممنون میشم توجه بیشتری رو به جدول سایزها داشته باشن و خواهشی که از شما هم داریم اینه که توجه بیشتری رو به این اطلاعات کالا داشته باشین .
زهرا دادمرزی
1396/05/17
واقعاممنونم ازتیم گلدتگ،این تیشرت دوختش مشکل داشت در قسمت بالاتنه ومرجوع کردم ،پول رو درحساب کاربریم شارژ کردین،متشکرم از زحماتتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/19
زهرا جان " مرسی که نظرتون رو میگین و دوست داریم بدونین که تمامی نظرات برای ما مهم و محترمه ، ممنون میشم برای برگشتش با تیم پشتیبانی هماهنگ باشین ( تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز )

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید