محصولات پیشنهادی
پارافین تراپی در سالن آدلیا
پارافین تراپی در سالن آدلیا
پارافین تراپی در سالن آدلیا
پارافین تراپی در سالن آدلیا
پارافین تراپی در سالن آدلیا
پارافین تراپی در سالن آدلیا
توضیحات

گلدتگ امروز پارافین تراپی بپارافین تراپی در سالن آدلیا رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که با استفاده از دستگاه مخصوص انجام شده و با استفاده از مواد جوان ساز و روشن کننده پوست ، لایه برداری کرده و تاثیر فوق العاده ای داشته و شما تنها با یک جلسه هم می تونید تاثیر اون رو مشاهده کنید.

همچنین پارافین تراپی درد های مزمن مفصلی و عضلانی را در طولانی مدت تسکین میده  و سبب افزایش گردش خون در قسمت های اعمال شده میشه. پارافین تراپی توان حرکتی در افراد مبتلا به آرتروز, بورسیت و سایر درد های مزمن رو افزایش می دهد و باعث نرم شدن پوست های ترک خورده, خشک و خشن شده و برای بهبود اختلالات پوستی نظیر اگزما مفید بوده. در واقع این روش یکی از روش های گرمای عمیق درمانی است.

توجه داشته باشید برای هر دست و هر پا باید یک کد تهیه کنید.

حسام روحانی نیک
1396/06/24
کلا پارافین تراپی دست ۱۵ تومنه بعد اینا ۸تومن برای هر دست پول مواد میگیزن!!!!خیلی خنده داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/25
سلام حسام جان .....ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو ثبت کردی دوست خوبم در این منطقه ای که در حال حاضر تخفیف پارافین تراپی رو گذاشتیم بر طبق استعلام قیمتی که در آن محدوده گرفته شده بهترین وکمترین قیمت ارائه شده هست و ممکن هست در منطقه دیگری قیمت متفاوت باشه.کاربر عزیز همانطور که در سایت هم درج شده هم برای کالا هم برای بخش خدمات قبل از خرید گلدتگ مربوطه میتونید استعلام قیمت بگیرید تا خریدی مطمئن تر داشته باشید و ممنون میشیم در صورت تمایل مجموعه های شناخته شده ای رو که در همان محدوده سراغ دارید و با قیمت پایین این خدمات رو ارائه میدهند معرفی کنید.مرسی از صبر و همکاری شما .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید