محصولات پیشنهادی
کیف تبلت کیبورددار 7 اینچ
کیف تبلت کیبورددار 7 اینچ
کیف تبلت کیبورددار 7 اینچ
کیف تبلت کیبورددار 7 اینچ
کیف تبلت کیبورددار 7 اینچ
کیف تبلت کیبورددار 7 اینچ
کیف تبلت کیبورددار 7 اینچ
کیف تبلت کیبورددار 7 اینچ
توضیحات

یکماه قبل کیف تبلت کیبورددار رو به شما دوستان معرفی کردیم که بخاطر تخفیف خوبش خیلی سریع موجودیش به اتمام رسید و چون درخواست تمدید زیادی براش داشتیم تیم فروشمون موفق شدند تا سری جدید این کیف ها رو به شما عزیزان پیشنهاد بدند.

اینبار در دو نوع پکیجینگ این کالا ر به شما دوستان ارائه کردیم که تفاوتی در کیفیت و سایز ندارند و تنها پکیجینگ اونها متفاوته .

این مدل هم مثل سری گذشته ،مگنتی هست و ظاهر ظریف و باریک و سبک داره و بخاطر داشتن گیره های کشویی برای سایز های مختلفی از تبلت میتونه کاربرد خوبی داشته باشه و امتیاز مهمش جنس چرمی (مصنوعی) کیفه که ظاهر خیلی خوبی بهش داده.

 

مرتضی خمسه
1396/04/19
من تبلت acer دارم . هر اقدامی کردم نتوانستم به کیبورد متصل شوم.حتی برنامه Keyboard External helper Proرا نیز نصب کردم نشد.
لطفن راهنمایی بفرمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/19
سلام مرتضی جان ... کامنت تون رو تایید میکنیم تا دوستهایی خوبی که از این پیشنهاد استفاده میکنن ، نظرشون رو بهمون بگن .
آ جلودار
1396/04/14
سلام گلدتگ عزیز.من تبلتم لنوو ۸ اینچ هست برا این تبلت هم کاربرد داره.چون انتهای توضیحاتتون فرمودید سایزهای مختلف تبلت
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/17
آیدا جان سایز این کیف ( 7 اینچ :14x23x3 cm ) که بخاطر داشتن گیره های کشویی برای سایز های مختلفی از تبلت میتونه کاربرد خوبی داشته باشه .
محمد حسینی
1396/04/15
salam. un ghalam ke tu akse ba in mahsoole?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/21
محمد جان این پیشنهاد این قلم رو داره ، اما کاربردی رو تبلت های جدید نداره .
سامان کرمانی
1396/04/15
دوستاتی که از این کیف تبلت استفاده کردند و تونستند با صفحه کلید اون فارسی تایپ کنند ، لطفا اصلاع بدند چطور میشه صفحه کلید رو فارسی کرد.
من قبلا این محصول رو گرفتم اما به دلیل اینکه صفحه کلیدش فارسی نمیشه بدون استفاده مونده. لطفا اگر کسی تونسته باهاش فارسی تایپ کنه خبر بده. با تشکر.
0
نسرین قاسمی
1396/04/20
سلام
این محصول رو خرید کردم و امروز به دستم رسید ولی متاسفانه اتصال بین تب لت و کیبورد برقرار نشد. لطفا راهنمایی ام بفرمایید.
آیا ممکن است عدم اتصال مربوط به اشکال وسیله باشد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/21
سلام نسرین جان کامنت تون رو تایید میکنم تا دوستهای خوبمون ، بتونن پاسخگو باشن .
سعید بهرامی
1396/04/22
دیروز به دستم رسید جنسش خیلی خوب هست فقط یه مشکل بزرگ داره اونم اینکه فارسی نمیشه چون براش تعریف نشده sigmachip usb keyboard فقط عربی داره اونهم کلاماتش جابه جا است و در کل میشه فقط به عنوان کاور استفاده کرد قلمش هم کاملا غیر کاربردی هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/24
سعید جان " خوشحالم که از کیفیت جنسش راضی هستی ، به نظر تیم فروش ما حتی به عنوان کاور هم ، قیمت خیلی خوبی داره . اما ممنون که که این نکته ها رو در موردش گفتین ، تا دوستان دیگه اگه میخوان سفارش شون رو ثبت کنن بیشتر به دید ، یک کیف و یا کاور _کیبورد انگلیسی یا عربی دار _ حسابش کنن و بدونن مبلغی که پرداخت میکنن بابت ، کیف تبلتی هست که کیبورد انگلیسی و عربی داره .
سعید بهرامی
1396/04/22
البته وسط تایپ عربی میتونید با کیبورد خودت تبلت گ و پ رو وارد کنید برای تنظیم زبان هم باید وارد تنظیمات گوشی تون بشید در قسمت کیبورد sigmachip usb keyboard کلیک کنید زبان عربی رو فعال کنید و بعد در هنگام تایپ برای شیف بین زبانها از کنترل اسپیس استفاده کنید ولی در کل برای تایپ سریع خوب نیست برای گ و پ هم اید تند تند بین کیبورد مجازی تبلت و این کیبورد باید شیفت کنید که وقت زیادی رو تلف میکنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/24
سعید جان مرسی که باز هم ، کامنت تون رو برامون نوشتین و نظرتون رو بهمون گفتین .
سعید بهرامی
1396/04/22
با سلام بالاخره بعد از 4 ساعت حل شد باید نرم افزار External.Keyboard.Helper.Pro. را برای استفاده از این محصول نصب نمایید و در قسمت تنظیمات گوشیتان آنرا انتخاب نمایید تا بتوانید از تایپ فارسی استفاده کنید .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/24
باز هم سلام سعید عزیز ..... همون طوری که میدونین ما این کالاها رو با حداقل امکان میگذاریم . اما مرسی از وقتی که میگذارین ، تا امکانات اون رو کشف کنین و با نوشتن کامنت تون دوستهامون رو راهنمایی کنین .
. رستگار
1396/04/24
با سلام. من یک عدد از این کیف تبلت با پکیجینگ وکیوم خریداری کردم؛ منتها میخوام قبل از این که از پکیج خارجش کنم از تامین کننده کالا و یا دوستانی که این محصول رو خریداری و استفاده کردند سوال کنم که آیا واقعا قابلیت تایپ فارسی رو داره؟! چون روی بسته نوشته with persian keyboards... اگر کیبورد فارسی نداره لطفا راهنمایی کنید که بی جهت از پکیج خارجش نکنم.
باسپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/24
سلام عزیزم ..... اگه به کامنت ها دقت کنین دوستهامون راهنمایی های خوبی داشتن که میتونین برای راهنمایی راه اندازی کیبورد فارسی ازش استفاده کنین ، امیدوارم ذوستهای دیگه مون هم نظرشون رو بهمون بگن .
سعید بهرامی
1396/04/25
با سلام مجدد بعد از ورود به External.Keyboard.Helper.Pro به setting وارد بشید بعد توی منوی chose keyboard layout فارسی رو انتخاب کنید میتونید تو منوی sound on keyboard صدای صفحه کلید رو فعال کنید بعد وارد advanced setting بشید توی منوی other setting در انتهای منو در قسمت debuging برای تعیین کد سوییچ بین دو زبان همزمان shift +alt رو بگیرید یک کد به شما میده بعد توی منوی language switching تیک disabled رو بردارید و تیک shift+alt رو فعال کنید و در قسمت scancode عددی رو که در قسمت قبل به شما داده رو وارد کنید تا امکان سوییچ بین دو زبان برای شما فعال بشه بای زبان سوم هم همین کارها رو میتونید بکنید یک نکته فقط به دلیل نا امن بودن برنامه به توصیه خود نویسنده برنامه بعد از استفاده از اون کیبورد تبلتتون رو به حالت اولش از توی تنظیمات دستگاه برگردونید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/27
سعید جان مرسی که به دوستهای گلدتگ توجه میکنی و کامنتت رو کامل مینویسی .
. رستگار
1396/04/30
با سلام و‌ سپاس فراوان از آقای سعید بهرامی که با راهنمایی‌های ارزشمندشون راهکارِ دقیق استفاده از این وسیله را متذکر شدند. شخصاً بدون راهنمایی‌های ایشان نمی‌تونستم از این کالا به نحوِ بهینه استفاده‌کنم. سپاس...
در موردِ این گلدتگ هم باید بگم که کیفیت خوبی داره؛ منتها محفظه‌ی داخلیش برای تبلت ۷ اینچی لنوو کمی بزرگ است... ولی در کل نسبت به قیمت، وسیله‌ی خوبی است و ارزش خرید دارد. با سپاس از گلدتگ و تشکر مجدد از جناب بهرامی.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/31
سلام عزیزم .... خیلی خوشحالم که از راهنمایی دوستمون تونستین به خوبی استفاده کنین . مرسی که کامنت تون رو مینویسین .
آ جلودار
1396/05/03
گلدتک عزیز سلام و تشکر از بابت این کیف تبلتتون.
تبلت من لنوو ۸ اینچ هست که کاملا به دردم خورد.
درضمن خواستم از آقای بهرامی هم بابت راهنمایی هاشون تشکر کنم.
گلدتک مثل همیشه تک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/04
عزیزم خیلی خوشحالم که سفارش تون رو دوست دارین مرسی که نظرتون رو به ما و دوستهامن میگین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید