محصولات پیشنهادی
کیت براش حرفه ای eletto
کیت براش حرفه ای eletto
کیت براش حرفه ای eletto
کیت براش حرفه ای eletto
کیت براش حرفه ای eletto
کیت براش حرفه ای eletto
توضیحات

پیش ازین گلدتگ نمونه های مختلفی از براش های حرفه ای رو با قیمت و کیفیت های متفاوت به شما پیشنهاد داده بود که همگی با استقبال شما عزیزان روبرو شد و به دلیل درخواست ها و کامنت های شما مبنی بر تمدید این محصول گلدتگ امروز سری جدید کیت براش حرفه ای رو با برند eletto به شما دوستان پیشنهاد میده که باز هم تیم فروش ما موفق شد تا اینبار هم با تخفیف خیلی خوبی در اختیار شما دوستان قرار بده .

 

این محصول در واقع مثل قلم مو کار می کنه ،هر چیزی که جهت پوشش دهی پوست استفاده می کنید رو خیلی نرم تر و با جذب بالاتری انجام میده و در نتیجه میک آپ بهتری هم خواهید داشت . از براش های کوچکتر میشه برای فید کردن و خط انداختن سایه چشم و ابرو و .... استفاده کرد.

این محصول هم با توجه به پکیجینگ،ظاهر خوبش میتونه انتخاب مناسبی برای هدیه باشه .

نازنین خسروی
1396/04/05
سلام ببخشید من خیلی وقت پیش چنتا وسیله سفارش دادم و به من زنگ زدن و من تایید کردم و گفتن برام میفرستن ولی الان بیشتر از دو هفته میگذره که نفرستادن و گفتن شماره ی منو به نمایندگی مشهد میدن که بهم زنگ بزنن و کد رهگیری و بم بدن ولی نه کسی زنگ زده و نه چیزی برای من فرستاده شده و فقط پوله مت خورده شده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/13
سلام نازنین جان .... تو پروفایل شما سفارشی ثبت نشده در صورتی که با آدرس ایمیل دیگه ای سفارش تون رو ثبت کردین ، ممنون میشیم هر چه زودتر بهمون اطلاع بدین .
paniz pourshaban
1396/04/06
mishe dobare tamdid konid
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
دوست خوبم " موجودی اون بستگی به تامین کننده داره ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی . اگه دوست داری از گلدتگ های جدید تو هر لحظه با خبرشی ، پیشنهاد می کنم تلگرام گلدتگ رو دنبال کنی goldtag_net @
فرزانه طالبی
1396/04/09
Lotfan tamdid koniiiiiiiiid loooootfannnnnnnn???????????
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/11
فرزانه جان امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه ، فقط کلیک کردن رو دکمه درخواست تمدید یادتون نره .
سمانه حاتمی
1396/04/10
سلام سفارش من به دستم رسید و دقیقا همون چیزیه که تو عکسه، کیفیتش خوبه و به نسبت قیمتش خوبه، راضی هستم از خریدم ممنون از تیم گلدتگ.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/12
سلام عزیزم ... خیلی خوشحالم که این پیشنهاد رو با کیفیت و قیمتش آفر خوبی میدونی . مرسی که وقت میگذاری و کامنتت رو مینویسی .
چمن ناز امیری
1396/04/17
سلام . تمدیدی کنید لطفا من تا اومدم سفارش بزنم گفت تموم شده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/17
سلام عزیزم ... معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . " اگه دوست داری اولین کسی باشی که سفارشت رو ثبت میکنی ، با کانال تلگرام گلدتگ میتونی از پیشنهاد لحظه به لحظه اون ها با خبربشی goldtag_net @
چمن ناز امیری
1396/04/17
من عضو هستم ولی واقعا زود تموم شد. لطفا تمدید کتنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/17
دوست خووبم " امیدوارم تامین کننده موجودی شو رو داشته باشه و شارژش کنه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید