محصولات پیشنهادی
تفنگ آب پاش Water Gun
تفنگ آب پاش Water Gun
تفنگ آب پاش Water Gun
تفنگ آب پاش Water Gun
تفنگ آب پاش Water Gun
تفنگ آب پاش Water Gun
تفنگ آب پاش Water Gun
توضیحات

گلدتگ امروز تفنگ آب پاش Water Gun  که سرگرمی مهیج و بی خطر برای بچه ها در روزهای گرم تابستونی هست رو پیشنهاد میده . در ساخت این تفنگ برای داشتن وزنی سبک از پلاستیک استفاده شده تا کودک به راحتی بتونند اون رو در دست بگیرند.

 این محصول یک تفنگ آب‌پاش با یک مجراست که به‌صورت پمپی کار می‌کنه ، در انتهای تفنگ امکان نصب بطری به عنوان مخزن وجود داره (مخزن همراه پکیج نمی باشد) که بعد از نصب بطری به راحتی میتونید آب رو به درون لوله‌ها پمپ و اسلحه‌ رو آماده‌ی شلیک آب کنید. رنگبندی تفنگ ها متفاوت و میتونین بین دو مدل دخترانه و پسرانه گلدتگتون رو انتخاب کنید.

بازی با این تفنگ در روزهای گرم و طولانی تابستان نشاط و شادی برای کودکان میاره و اون هارو تا ساعت ها میتونه سرگرم کنه.

 

حسین کهن
1399/01/24
من می خواهم ولی تموم شده
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/01/25
سلام حسین عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
F. jaberi
1396/04/20
سلام ممنون میشم خرید منو کنسل کنین من این مدل رو نمی خواستم اگه میشه مدل مخزن دارشو بیارین و همچنین اسباب بازیهای افزایش خلاقیت و هوش هم بیارین ممنون از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/20
سلام فیروزه جان ... سفارش تون رو کنسل کردم ، مبلغش تو حساب کاربری تون شارژ شد . خیلی خوشحال میشم این پیشنهادها هم ، یکی از گلدتگ های جدیدمون باشه . " این رو میدونین که ، با معرفی گلدتگ به دوستها و آشناهاتون ، میتونین به آشنایی بیشتر مون با تامین کننده ها یا تو لید کننده هایی که کالاها رو بدون واسطه معرفی می کنن خیلی کمک کنین ! ( ما هم مثل شما دوست داریم باکس کالاها و آفرهاشون هر روز بزرگتر بشه تا بتونیم به کمک تون بر خلاف مسیر تورم حرکت کنیم * مرسی که هستین )

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید