محصولات پیشنهادی
مرکز مشاوره آرام
مرکز مشاوره آرام
مرکز مشاوره آرام
مرکز مشاوره آرام
مرکز مشاوره آرام
مرکز مشاوره آرام
مرکز مشاوره آرام
توضیحات

امروزه استفاده از خدمات مشاوره یکی از ضروریات زندگی در جوامع پیشرفته است. گلدتگ امروز پیشنهاد مرکز مشاوره آرام رو داره.

مشاوره گرفتن از یک فرد کارآزموده و وارد به امور مختلف نه تنها مضر نیست بلکه بسیار مفید هم هست. حداقل فایده مشاوره این است که در ضمن صحبت، مراجعه‌کننده فضای واقعی ذهنی خود را که در پیچ و خم مشکلات گم کرده است‌، پیدا می‌کند‌، گذشته را پشت سر گذاشته و به خود از بیرون نگاه می‌کند و بدون ترس و به همراه تشویق توسط مشاور ا افکاری مثبت راه خود را پی میگیرد.

دانستن مهارت های زندگی به شما کمک میکند با موقعیتهای زندگی بخصوص موقعیت های پر خطر به طور صریح و صحیح برخورد کنید و با کسب این حمایت ها، در ایجاد ارتباط با دیگران، بدون توسل به عملی که به خود یا دیگران صدمه وارد کند، سازگارانه تر عمل نمایید.

خود را بهتر بشناسید: برای شناخت بهتر خود و دیگران و ابعاد گوناگون زندگیتان، آزمون های روان شناسی کمک شایانی به شما می کند. برای پاسخ به هر چرایی در زندگی، راه حال های گوناگونی وجود دارد، یکی از بهترین آنها تست های روانشناختی و کمک گرفتن از مشاور است. 

امیدواریم این پیشنهاد گلدتگ هم مورد توجهتون قرار بگیره

 

 

سودابه م
1396/05/03
ما یک ماهه گلدتگ تهیه کردیم و یکبار وقت گرفتیم که تماس گرفتن گفتند مشکلی پیش اومده نیاین تا خودمون خبر بدیم . آخه یک ماه !!!!در ضمن قبلاً تا دو جلسه امکان استفاده بود الان نوشتن تا 1 جلسه . تکلیف ما که 2 جلسه خریدیم چی میشه ؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/10
سودابه جان ما از تیم پشتیبانی خدمات با شما دوست خوبم تماس گرفتیم ، اما پاسخگو نبودین . ممنون میشم هر چه زودتر با ما تماس بگیرین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید