محصولات پیشنهادی
عینک MP3 آفتابی Smart Wear
عینک MP3 آفتابی Smart Wear
عینک MP3 آفتابی Smart Wear
عینک MP3 آفتابی Smart Wear
عینک MP3 آفتابی Smart Wear
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد عینک MP3 آفتابی Smart Wear رو برای شما عزیزان داره که وسیله ای کارامد با عملکردی متفاوته .این عینک آفتابی اضافه بر عینک بودنش قابلیت پخش موزیک ، پاسخگویی و مکامله تلفنی رو با اتصال از طریق بلوتوث داره که جمع شدن این امتیازها کنار هم می تونه پیشنهاد جالبی باشه .

قاب هارد و پکیجینگ این عینک میتونه اون رو تبدیل به انتخاب خوبی برای هدیه کنه . در ضمن توجه داشته باشید این نمونه پیشنهادی فاقد حافظه داخلی هست .

 

رضا دانش پور
1396/03/27
با سلام
امروز بابت خرید یک کالا وبردن در سبد خرید برای بقیه خرید کالا بعد از مرجعه به سبد مشخص شده کالا تمام شده آیا شما جایی ذکر کردید زمان ده دقیقه بیشتر در سبد قبول نیست این عملکرد خارج از مشتری مداری میباشد با اینکه من مشتری دائمی شما هستم واقعا برای گلدتگ متاسفم که برای مشتریش ارزش قائل نیست
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
دوست خوبم زمان رزرو کالاها تو سبد سفارش 15 دقیقه است که واقعا نمی تونیم این مدت زمان رو افزایش بدیم ، چون توهین به دوستانی میشه که منتظرن سفارش شون رو ثبت کنن .
نادر رهنما
1396/04/01
سلام من حدود ۲ ماه هست که با گلدتک آشنا شدم از طریق برادرم و طی این دو ماه چیزی حدود ۳۰ قلم جنس از شما خریداری کرده ام ولی یک انتقاد از گلدتک دارم و آن اینکه این عینک را من حدود ۱۰ روز پیش خریدم که بامن تماس گرفتند و گفتند که تامین کننده نتوانسته به تعهدش عمل کند و سفارش را کنسل کردند امروز دوباره این کالا موجود شد و من سفارش دادم ولی دوباره اعلام شد که باید کنسل شود و برای بار دوم کنسل شد موضوع دوم من یک کارکیت بلوتوث را چهارشنبه گذشته به دلیل خرابی پس فرستادم که ۵ شنبه به دست شما رسیده ولی بعد از یکهفته به من میگویند که کارشناس شما هنوز آن را بررسی نکرده مگر یک کارکیت بلوتوث برای چک کردن سالم و خراب بودن بیش از ۱۰ دقیقه وقت نیاز دارد که بعد از یکهفته هنوز بررسی آن تمام نشده است امیدوارم که به این مسایل رسیدگی فرمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/04
نادر عزیز خیلی خوشحالیم که با گلدتگ آشنا شدین ، همون طور که به دوستهامون هم گفتیم | ممکنه تو تیراژ بالای هر کالایی این اتفاق بیفته | که این مورد تو هر سیستم فروشی هست و مختص شما دوست خوبمون نیست . اما اتفاق خوبی که تو گلدتگ میفته اینه که ، شما میتونین به هر دلیلی کالاتون رو تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز برگردونین . همون طور که میدونین خیلی از فروشگاه ها این سیستم رو ندارن ، که مسئولیت کامل کالاهاشون رو بپذیرن . امیدوارم که تو گلدتگ های جدیدی که دوست دارین ، بتونیم جبران کنیم .
ایمان داودی
1396/04/02
چرا من خرید کردم و جزو همین ۵۶ تا فروشتون بودم گفتید نمیتونیم تامین کنیم و پولو برگردوندید..بعد بازم زدین ۵۶فروش....زشته من اینو حتما مبخوایتم یادمه نفر سیزدهم چهاردهم خریدم.....بار اول نیست این موردتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/04
ایمان عزیز خیلی خوبه که کامنت تون رو مینویسین تا بتونیم جوابگو باشیم . همون طوری که میدونین ممکنه تو هر سیستم فروشی ، یک درصد این اتفاق بیفته که کالایی به اشتباه روی سایت قرار بگیره . بابت این موضوع ازتون عذرخواهی میکنیم ، امیدوارم بتونیم تو گلدتگ های جدیدی که دوست دارین جبران کنیم .
mohsen bonakdar
1396/03/26
سلام گلد تک پرداخت در محل ندارد .واگر دارد شرایط به چه ترتیبی است
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/29
دوست خوبم به گلدتگ خوش اومدی ، به خاطر زیر ساخت سایت ، تمامی سفارش ها به صورت آنلاین ثبت میشه .
نادر رهنما
1396/03/27
سلام اعلام کردید که فاقد حافظه داخلی است آیا حافظه خارجی را پشتیبانی میکند واگر جواب مثبت است تا چند گیگ ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
نادر جان اتصالش با " بلوتوثه و اطلاعاتی که پخش میشه مربوط به خود دستگاهی که باهاش pair میشه یا اتصال پیدا میکنه .
محمدرضا اقاخانی
1396/03/28
سلام
دوست عزیز شما بمحض اینکه کالایی رو برای خرید رزرو میکنید بالای صفحه باکسی باز میشه و متنی داخلش هست مبنی بر اینکه این کالا تا ۱۵ دقیقه برای شما رزرو میباشد
0
فاطمه قاضی
1396/03/28
سلام من امروز به دستم رسید متاسفانه کار نمیکنه. درواقع با گوشی pair نمیشه چون کدی که میده رو نمیشه وارد کرد .اگر آموزشی داره لطفا بگید وگرنه یا باید تعویض کرد یا پس بیارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/29
فاطمه جان همون طور که همیشه گفتیم " اطلاعات تخصصی کالاها رو نداریم ، اگه شما دوست خوبمون فکر میکنین کار کردن با این کالا براتون رضایت بخش نیست ، ممنون میشیم اون رو تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز برگردونین .
مهسا فراهانی
1396/04/27
کاش این کالا رو دوباره شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/27
دوست خوبم " ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و برای " ( با خبر شدن از کالاهای جدید تو هر لحظه ) لینک تلگرام مون رو دنبال کنی goldtag_net @
Mirzaei
1396/05/02
سلام من این عینک و خریدم ولی اصلا دفترچه راهنما نداره و من اصلا نمیتونم باهاش کار کنم لطفا شما از اون تامین کنندتون بخواین یه توضیح جامع تو این قسمت بزاره برای خریدارها شما شاید مثل من بلد نباشید ولی قطعا فروشنده بلده و این مشتری مداری درسته که کالایی و که میفروشید در قبالش احساس مسعولیت کنید نسبت به مشتری . نه اینکه بگید برگردونید . ما مشتری داعمی شماییم اگر همه رو اینطور ناراضی برگردونید به ضرر خودتونه. از همکاریتون ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/02
سلام دوست خوبم ...." ما بارها به دوستان هم گفتیم که کالاها رو تست نکردیم و اطلاعات تخصصی شو نداریم // ... دوست داریم بدونید که در صورتی که تامین کننده این اطلاعات رو داشت ، حتما تو ویژگی های محصول ثبتش میکردیم ، اما تامین کننده ها این اطلاعاتی که روی سایت گذاشتیم رو هم ندارن //..... دوستان کار ما دادن اطلاعات تخصصی نیست _ ما کارمون معرفیه کالاها با بیشترین تخفیف وپایین ترین قیمته _ " لطفا این مورد مورد توجه قرار بدین که ، کار گلدتگ اینه و کارما مربوط به اطلاعات تخصصی راجب کالاها نمیشه . * ( برای همین هم تو شرایط استفاده تمامی گلدتگ ها نوشته شده که قبل از سفارش ، استعلام کارایی و قیمت رو خودتون بگیرین و ببینید اگه براتون جالب بود تخفیفش رو ما میگیرم )
Mirzaei
1396/05/03
لطفا هر کس طرز کار باهاشو بلده به بقیه هم اموزش بده . لطفااا. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/05
بهاره جان کامنت تون رو تایید میکنم تا دوستهایی که استفاده کردن نظرشون رو بهمون بگن .
مجید مبارکی
1396/05/03
سلام ميخواستم بهتون بگم اين شركت با اينهمه سابقه زشته كه نميتونه محصولاتش رو پشتيباني كنه و ارباب رجوع رو سرگردون ميكنين!!!حداقل كالاها رو يكبار تست كنين تا بتونيين جوابگوي مردم باشين.باتشكر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/04
سلام دوست عزیز .... " ما تمام سعی مون رو میکنیم که این اتفاق بیفته اما در حال حاضر بزرگترین هدفمون * معرفی کالاها با تخفیف بالاست * که این رو تو تمام ویژگی های گلدتگ ها نوشتیم و این موردی نیست که بعد از سفارش بهتون بگیم و همون طوری که میدونین تمامی این شرایط استفاده گلدتگ ها یکیه و برای شما " دوستهای خوبمون ثبتش کردیم .... حتما این رو هم میدونین که ، ما تخفیف گروهی هستیم " که قراره تو تایم کوتاهی کالاها رو بفروشیم ، " اما نه تو لید کننده ایم و نه وارد کننده ____ پس فقط برای اون تایم کوتاه کل تخصص مون رو میگذاریم برای این که کالاها رو با بیشترین تخفیف به شما دوستان معرفی کنیم ___ بهترین مثالی که میشه زد ، اینه که " نمونه های " خارجی تخفیف گروهی رو ببینید که معروف ترینشون ( groupon ) هستش .. " ( همین توضیحی که برای گلدتگ ها داریم میدیم ، با توضیحات عکس " حدودا 3 تا 4 برابر دیتای _سایت های اصلی خارجی تخفیف گروهیه _ که دارن محصولشون رو معرفی می کنن ) " اگه سری به این سایت ها بزنین حتما این رو هم می بینید که در اصل بیزینس مال اون هاست و _ ما نمونه شبیه سازی شده _ایرانی _ اون هستیم * و تو این مقایسه حتما به این نتیجه میرسین که ما چه قدر داریم " حرفه ای تر و " کامل تر محصول رو بهتون معرفی می کنیم .
هادی ربیعی
1396/05/07
باسلام من این عینک هفته پیش به دستم رسید کارکردن باهاش خیلی راحته واازطریق بولوتس بین عینک وگوشی رابطه برقرارمی شه وکیفیتی صدای خوبی داره وعینک کاربردی وقشنگی باتشکر اززحمات شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/08
سلام هادی جان .... *** ( خیلی خوشحالم که تونستین به راحتی ازش استفاده کنین ، این خیلی خوبه که از کیفیت صداش و کاربردش راضی هستین ) " مرسی که کامنت تون رو مینویسین . امیدوارم دوستهای خوبی که سفارش شون رو تحویل گرفتن هم کامنت شون رو بنویسن و نظرشون رو بهمون بگن .
محمد شماعی
1396/05/08
با سلام. این عینک دیروز به دست من رسید. میخواستم ببینم آیا واقعا شیشه دودیش استاندارد UV هست یا نه. کسی از دوستان تستش کرده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/09
سلام محمد جان ... " قاعدتا باید داشته باشه " چون دیگه کمتر عینکی ساخته میشه که UV نداشته باشه و اون پلاریزه ، که این ویژگی خاص رو تمام عینک ها نداره .
امین نورانی
1396/05/11
سلام. عینک امروز به دستم رسید از نظر کیفیت و صدا خوبه ولی مشکلی که من دارم واسه صورت من کوچیکه! ! اینا سایز بزرگتر نداره؟ الان من چیکارمیتونم بکنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/11
سلام دوست خوبم ... اندازه تمامی اون ها یکی هستش ، شما میتونین با هماهنگی تیم پشتیبانی اون رو برگردونین ( توو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز )
رضا خلیلی
1396/05/12
سلام امروز به دستم رسید.
کیفیت صداش خوبه. جنس پلاستیکش یه مقداری اذیت می کنه.
حیف که از مموری کارت پیشتیبانی نمیکنه
برای روشن کردن دستگاه دکمه وسطی رو 3 ثانیه نگه دارین روشن میشه و شروع به چشمک زدن می کنه( سبز و قرمز) برای خاموش کردن هم همین دکمه رو سه ثانیه نگه دارین.
برای افزایش و یا کاهش صدا هم اون دوتا دکمه دیگه رو باید نگه دارین
برای رفتن به اهنگ بعد یا قبل هم اون دوتا دکمه یک بار فشار بدین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
سلام رضا جان ... این خیلی خوبه که از سفارش تون راضی هستین و کیفیت صدای این محصول رو دوست دارین ... مرسی که کامنت تون رو کامل مینویسین ، مطمئن باشین که به انتخاب دوستهامون خیلی کمک میکنین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید