محصولات پیشنهادی
عینک واقعیت مجازی Cardboard
عینک واقعیت مجازی Cardboard
عینک واقعیت مجازی Cardboard
عینک واقعیت مجازی Cardboard
عینک واقعیت مجازی Cardboard
توضیحات

عینک های واقعیت مجازی مدتی است که سر وصدای زیادی به پا کرده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده اند. طرز کار این عینک ها به گونه ای است که ( معمولاً ) از یک گوشی موبایل که سنسور حرکتی دارد برای نمایش تصاویر استفاده می شود و با گذاشتن موبایل درون عینک واقعیت مجازی تصاویر به گونه ای پخش می شود که گویی شما در آن فضا هستید و می توانید با تکان دادن سرتان در محیط بگردید و گوشه های تازه ای از تصویر را ببینید.

گلدتگ امروز عینک واقعیت مجازی Cardboard رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که  جنس این عینک از مقواست (عینک اولیه ابداعی گوگل هم مقوایی بود). مقوای به کار رفته در این عینک استحکام خوبی داره و میشه انتظار داشت که پس از چندین بار استفاده هم استحکام خودش را حفظ کنه. این مقوا از جنس گلاسه انتخاب شده است تا پس از استفاده‌های چندین باره کثیف نشود و بتوان به راحتی با دستمالی مرطوب آن را پاک کرد. گوشی های موبایل با سایزهای 4.5 تا 6 اینچ در این عینک واقعیت مجازی جای می گیرند

نکته قابل توجه بعدی ، کیفیت نمایشه که به گوشی موبایل شما وابسته است ولی لنز عینک واقعیت مجازی هم موثر است. یکی از نقاط قوتش لنز های آن است که شفافیت خوبی دارد و کیفیت صفحه نمایش را به خوبی به بیننده منتقل می کند. وزن کم عینک هم در هنگام نمایش موجب می شود تا سر و دستان خسته نشوند. این امر زمانی حائز اهمیت می شود که آن را با مدل های پلاستیکی موجود در بازار ایران مقایسه کنید!

قبلا هم مشابه این عینک واقعیت مجازی رو به شما عزیزان داده بودیم که مورد توجه و استقبال قرار گرفت ،گلدتگ امروز هم همون کارایی رو داره با این تفاوت که از کیفیت بدنه و لنز بالاتری برخورداره.

در کل می توان عینک واقعیت مجازی  را انتخابی مناسب برای تجربه دنیایی دانست که برای بسیاری از ما ناشناخته است و بد نیست آن را تجربه کنیم و با آن آشنا شویم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید