محصولات پیشنهادی
دانگل فرستنده و گیرنده صدا بلوتوثی
دانگل فرستنده و گیرنده صدا بلوتوثی
دانگل فرستنده و گیرنده صدا بلوتوثی
دانگل فرستنده و گیرنده صدا بلوتوثی
دانگل فرستنده و گیرنده صدا بلوتوثی
دانگل فرستنده و گیرنده صدا بلوتوثی
توضیحات

گلدتگ امروز دانگل فرستنده و گیرنده صدا بلوتوثی رو معرفی میکنه، وجود سیم های متعدد در هر جا ماشین ،منزل و... همیشه دست و پا گیره و نظم محیط رو بهم میزنه این دستگاه  فرستنده و گیرنده صدا بلوتوثی رو میتونید از طریق کابل AUX و یا کابل 1 به 2 به ضبط ماشین و یا اسپیکر متصل کنید و از طریق بلوتوث با اون ارتباط برقرار کنید و موزیک ها رو به ضبط ماشین به صورت بی سیم انتقال بدین.بطور کلی این دستگاه دارای دو حالت هست، حالت اول RECEIVE که میتونید صدا رو از دستگاههایی مثل موبایل،تبلت، سینمای خانگی،اسپیکر،دستگاه پخش اتومیبیل و ... وصل کنید. حالت دوم TRANSMIT میتونید صدا رو از دستگاه هایی مثل تلویزیون و کامپیوتر به به اسپیکر و هدست های بلوتوث دار از طریق wireless منتقل کنید.برای استفاده از هرکدام از حالت ها هم کافیه کابل AUX و یا کابل 1 به 2 که درون جعبه قرار داره رو به پورت RECEIVE  و یا TRANSMIT  وصل کنید.در کنار این دو پورت یک ورودی میکرو USB وجود داره که با کابل موجود در پکیجینگ جهت شارژ دستگاه استفاده میشه. دوستان لطفا توجه داشته باشید که همه ی توضیحات طبق مشخصات پکیج کالا بیان شده، مثل همیشه منتظر نظرات دوستانی که محصول رو تحویل میگیرن هستیم.

farhad arash
1396/03/15
با سلام.این محصول آیا گارانتی هم دارد.اگه مشکلی داشته باشه چیکار باید کرد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/20
فرهاد جان گارانتی نداره ، اما شما میتونین با ضمانت گلدتگ طی 48 ساعت کالا تون رو چک کنین و در صورتی که مشکل داشته باشه اون رو برگردونین .
صادق سلیمانی
1396/03/16
کسی باهاش کار کرده ؟ اگه آؤه کیفیت و میزان شارژش و از همه مهمتر در حالت فرستنده از تلویزیون به هدست بلوتوث چطور با هم فیکس میشن ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
صادق جان ما هم خیلی خوشحال میشیم نظر دوستهامون رو بدونیم .
مرجانه شاهرخی
1396/03/18
سلام کابر این دستگاه مثل اسپیکر بلوتوث هست؟ در مورد کیفیت آن ممکنه دوستانی که خریدن توضیح بدن ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/25
دوست خوبم همون طوری که میدونین " اسپیکر بلوتوث فقط یه دستگاه فرستنده است ، اما این * ( دانگل " فرستنده و " گیرنده صدا بلوتوثیه ) که بیشتر برای شنیدن صدای تلویزیون از طریق هدفون استفاده میشه .
نادر رهنما
1396/03/20
این دانگل امروز به دستم رسید وسیله بسیار خوب و کاربردی هست من اونو با تمام وسایلی که قابلیت کنترل داشتند امتحان کردم اول با هدست beats که از همینجا خریده بودم و تلویزیون بعنوان فرستنده امتحان کردم به سادگی وصل شد و کارکرد بعد بعنوان گیرنده به دستگاه پخش استریو داخل منزل از طریق موبایل اهنگها بدون وقفه پخش شد فقط دوساعت برای شارژ اولیه لازم بود ولی برد مفید دستگاه حدود ۶ متر بیشتر نبود با فاصله گرفتن بیش از آن صدا قطع و وصل میشد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
دوست خوبم خیلی خوشحالم که یان پیشنهاد رو سفارش دادی و دوستش داشتی و خیلی خوبه که این شرایط استفاده رو داشته و کاربردی بوده . اما در مورد برد اون ، تستش نکردیم و تمامی اطلاعات ما مربوط میشه به پکیجینگ این کالا . ممنونم که نظرت رو بهمون گفتی امیدوارم دوستهای دیگه مون هم کامنت هاشون رو بنویسن .
الهام صدقی
1396/03/27
سلام لطفا موجود کنید با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
الهام عزیزم " موجودی کالاها بستگی به تامین کننده داره ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری از گلدتگ های جدید تو هر لحظه با خبرشی ، پیشنهاد می کنم تلگرام گلدتگ رو دنبال کنی goldtag_net @
Parsa Aghamahdi
1397/10/19
لطفا موجود کنید مرسییییییی
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/19
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید