محصولات پیشنهادی
ماسک مو LIMPIO Plus
ماسک مو LIMPIO Plus
ماسک مو LIMPIO Plus
ماسک مو LIMPIO Plus
ماسک مو LIMPIO Plus
ماسک مو LIMPIO Plus
ماسک مو LIMPIO Plus
توضیحات

همه موها نیاز به تقویت و مراقبت دارند خصوصا موهایی که سلامت و شادابی و درخشندگی خودشون رو به دلایل مختلف مثل رنگ ، دکلره ، استرس ، اشعه آفتاب و … از دست داده‌اند. یکی از بهترین روش ها برای برگرداندن نرمی و لطافت و درخشندگی و خوش حالتی موها ، استفاده از ماسک های مو است به همین خاطر گلدتگ امروز ماسک موهای LIMPIO Plus رو به شما عزیزان معرفی میکنه، که در 5 نوع متفاوت برای موهای مختلف است تا انتخاب راحتتری داشته باشید. از مزایا و تفاوت خوب این گلدتگ اینه که قبلا این محصول در بازار بصورت تویوپی و در حجم کوچکتر به فروش می رسیده اما این گلدتگ با حجم بیشتر ، پکیجینگ پمپی و طراحی جدید به شما دوستان ارائه میشه.

ماسک های مو LIMPIO Plus با بهره‌گیری از ویتامینها و مواد مغذی ، و با قدرت نفوذ و ترمیم‌کنندگی بالا،به درون موها نفوذ کرده و سبب بهبود تغذیه و تقویت و ترمیم فیبر موها میشه. 

نیکو اربابیان
1396/03/16
ممنونم از دقت و حسن انتخاب و مشتری مداری عالی و بخصوص اختصاص مبلغی هر چند ناچیز از هر خرید برای خیریه. موفق باشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/16
نیکو جان ما خیلی خوشحال میشیم ، در کنار دوست داشتن سفارش هاتون ، از تیم گلدتگ هم راضی باشین * (( این حس اعتماد برای ما خیلی با ارزشه ، امیدواریم به کمک شما دوستهای خوبمون ، بتونیم سهم کوچیکی تو این کار خیر داشته باشیم . مرسی که هستین ))
دنیا مرادی زاد
1396/03/16
سلام گلدتگ عزیز من تا الان چندین بار از گلدتگ خرید کردم اکثرا هم از خریدم راضی بودم. اما الان که میخواستم یک سری لوازم ارایشی و بهداشتی سفارش بدم این سوال واسم پیش اومد که آیا گلدتگ برای فروش این محصولات مجوز داره البته به جز نماد اعتماد الکترونیک منظورمه. ممنون میشم توضیح بدید تا با اطمینان خاطر از این گروه کالاها هم بتونم سفارش بدم چون موارد زیادی هست که توجه من رو جلب کرده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
دنیا جان خیلی خوشحالم که تا الان سفارشات رو دوست داشتی ، این خیلی برامون مهمه ، مرسی که میگی . اما در مورد مجوزی که این کالاهای بهداشتی دارن ، باید بگم که ، تو یک سری از نمونه ها ، تامین کننده یه تعداد مشخص رو وارد میکنه تا بازخورد اون کالا رو ببینه ، در صورتی که ازش استقبال بشه ، اون ها رو به صورت پارت به پارت وارد میکنه ، تا پیگیری های مجوزش انجام بشن و بتونه ثبتش کنه . اما تو این نمونه های بهداشتی یا آرایشی ، ما به تاریخ تولید و .. نهایتا توجه رو داریم و تو موارد خیلی خاص که تایم مشخصی از تاریخ انقضاء اون ها مونده باشه حتما تو اطلاعات کالا ثبت می کنیم .
سیمین سلیمانی
1396/03/18
لطفا بفرمایید تاریخ انقضای مصرف انها کیه مثلا یکسال هست با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/20
سیمین جان ممنون از سوالی که مطرح کردین. دوستهای خوبمون به این نکته توجه داشته باشن که تاریخ انقضاء تمامی محصولا بهداشتی و آرایشی به روزه و تو موردهای خاصی که تایم مشخصی از تاریخ انقضاء اون ها مونده باشه حتما به دوستهای خوبمون اطلاع میدیم و تو ویژگی ها ثبتش می کنیم .
علی اکبر نیکخواه
1396/04/03
سلام مدل damage control امروز بدستم رسید
اصلا راضی نبود
سرشم شکسته بود
چطور میتونم برگشت بزنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/04
محمد عزیز لیست تون رو که نگاه میکنم سفارش تون پست شده عزیزم . خواهشی که همیشه از دوستهامون داریم اینه که به ویژگی های کالا حتما توجه کنن " ارسال به شهرستان بدون امکان تعویض در صورت نشت در بسته "
مهدی بلوچی
1396/04/17
سلام من دوعدد خریداری کردم یکی تقویت کننده ودیگری تثبیت کننده اولی کیفیت خوبی نداشت ودومی که تازه به دستم رسیده درب آن شکسته وقابل استفاده به صورت پمپاژ نمی باشد اگرهم بخواهم آن را عودت دهم برایم هزینه خواهدداشت که مقرون به صرفه نیست لطفا قبل ارسال چک نمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/18
سلام مهدی جان ... همون طوری که میدونین ، در مورد تاثیر این ماسک ، نظرات میتونه متفاوت باشه ، مرسی که بهمون میگین و کامنت تون رو مینویسین . حتما این رو هم ، درک می کنین که تو تعداد بالای هر کالایی احتمال خرابی هست ، که مثل همیشه مسئولیتش رو میپذیریم و هزینه برگشت پست ، تو حساب کاربری تون شارژ میشه ، ممنون میشم برای هماهنگی های لازم با تیم پشتیبانی تماس بگیرین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید