محصولات پیشنهادی
لیوان شربت خوری MEW
لیوان شربت خوری MEW
لیوان شربت خوری MEW
لیوان شربت خوری MEW
لیوان شربت خوری MEW
توضیحات

گلدتگ امروز لیوان شربت خوری M.E.W مدل BRIGHTON رو به شما دوستان پیشنهاد میده که برای سرو انواع نوشیدنی ها میتونید از اون استفاده کنید . این محصول دارای 6 عدد لیوان بلند و بدون دسته است.ارتفاع لیوان ها 13 سانتیمتر و اندازه دهانه لیوان 6سانتیمتر است .این لیوان زیبایی و ظرافت تراش های قابل قبولی داره که البته تراش ها پرسی هستند و همینطور این مدل پکیجینگ تمیزی داره که از اون میتونید در منزل ، محل کار و اداره و یا برای هدیه به دوستانمناسبه.

 

حدیث رستمی
1396/04/14
من دو دست برای کادویی تولد مادر شوهرم خریدم. الان به دستم رسید. نسبت به قیمتش خوبه. ممنون از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/14
سلام حدیث جان .... * خیلی خوشحالم که این لیوان شربت خوری ، انتخاب خوبی برای هدیه ات بوده . خیلی خوبه که از قیتش راضی هستی و اون رو آفر خوبی میدونی .
اسماعیل موکری
1396/09/27
سلام گلدتک عزیز خدا قوت مادر موکری هستم و از این لیوانها سفارش دادم ولی حیف که تماس گرفتید و گفتید برای شیراز ارسال نمی کنید و خیلی متاسف شدم چون خیلی شیک و قیمتش هم مناسب بود ولی من قسمت نداشتم و ایکاش میشد برای شهرستانها هم ارسال کنید ممنونم گلدتک جان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/28
سلام دوست خوبم .....چون درصد احتمال شکستن کالاهای شکستنی در طی ارسال زیاد هست و متاسفانه اداره پست هم مسئولیت قبول نمیکنه ،برای اینکه شرمنده شما کاربرای خوب شهرستانی نشیم و برای شما دوست عزیز هم به صرفه نیست که کالای شکسته دریافت کنید،ارسال به شهرستان نداریم .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید