محصولات پیشنهادی
اپیلاسیون و وکس صورت در سالن مینا
اپیلاسیون و وکس صورت در سالن مینا
اپیلاسیون و وکس صورت در سالن مینا
اپیلاسیون و وکس صورت در سالن مینا
اپیلاسیون و وکس صورت در سالن مینا
توضیحات

گلدتگ امروز  اپیلاسیون دائمی و معمولی در سالن مینا  رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که مقصود از اپیلاسیون دایم که در سالن های اپیلاسیون به کار میره ، اپیلاسیون با موادی غیر از موم های سنتی یا موم قندی است که اصطلاحا به آن وکس می گوییم و  استفاده از وکس به دلیل ترکیبات و بازدهی تا ۷۰ درصد بالاتر در برداشتن مو های ریز ، به مرور اثرات بهتری از موم قندی ساده داره.اپیلاسیون معمولی هم ، انجام اپیلاسیون با موم سنتی یا همان موم قندی است . اپیلاسیون معمولی هم طرفداران خاص خود را دارد و معمولا قیمت آن از قیمت اپیلاسیون با وکس ارزان تره . البته شاید تعجب کنید اگر بفهمید که رشد موها یی که با موم قندی برداشته شده اند از مو هایی که با اپیلاسیون پیشرفته ( اپیلاسیون دائم ) یا همان وکس برداشته شده اند ، سریعتر است . چرا که وکس ها در خود ترکیباتی برای کاهش سرعت رشد مو دارند و موم های قندی از این ترکیبات خالی هستند به همین دلیل این سالن وکس صورت رو هم با تخفیف استثنایی برای شما عزیزان داره که امیدواریم اینبار هم با این پیشنهاد ویژه رضایت شما دوستان رو جلب کنیم.

اپیلاسیون روشی برای حذف موهای زائد بدن میباشد که اگر ‌درست و با دقت انجام شود، مشکل چندانی برای فرد ایجاد نمی‌کند، بعد از چندین جلسه اپیلاسیون سرعت رشد موها و تعداد آنها به قدری کمتر می‌شود.با انجام مکرر این روش میتوان رشد موهای زائد را کمتر نمود و پوستی لطیف وصاف را خواهید داشت.

ناحیهتعداد گلدتگ اپیلاسیون معمولیتعداد گلدتگ اپیلاسیون دائم
کمر 4 8
شکم 4 8
هر دو دست 8 16
هر زیر بغل 2 4
باسن 2 4
هر دو پا 8 16
بیکینی 6 12
داود معینی
1396/04/27
سلام به مجموعه خوب گلدتگ
از اين خدمات همسرم استفاده كرده و نظر ايشون رو مينويسم:
خيلي راضي بودم
محيط خيلي خوب
برخورد عالي خانم مرادي
خدمات حرفه اي و خاص
تشكر ويژه از مجموعه مينا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/27
سلام دوست عزیز .... " خیلی خوشحالم که همسرتون از پیشنهاد این مجموعه راضی بودن " مرسی که وقت میگذارین و کامنت تون رو مینویسین ، چون به انتخاب کاربرای عزیزمون خیلی کمک میکنه .
نسیم مینوعی
1396/05/21
سلام
من از این گلدتگ استفاده کردم
متاسفانه اصلا خوب نبود
بهداشتشون زیر صفر بود
5000 تومان هزینه مواد گرفتند من نمی دونم که آیا پول موم رو من باید جداگانه پرداخت می کردم ؟
به جای موم دائم ار موم معمولی استفاده می کردند
در کل اصلا راضی نبودم ولی برعکس از گلدتگ سالن خانم هانیه پزشکی خیلی راضی بودم
خواهشمندم به این موضوع که از موم معمولی آلوئه ورا به جای موم دائم استفاده می کنند و هزینه موم دائم رو می گیرند رسیدگی کنید این خودش یه نوع کلاهبرداریه ایشون فکر کردند که ما از پشت کوه اومدیم.
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/21
سلام نسیم جان .... " همون طوری که میدونین ما نمی تونیم نظارت کاملی رو روی تمام مجموعه ها داشته باشیم و دوست داریم بدونین که هدف این مجموعه ها از این تخفیف ها معرفی خدماتشون هست و به نوعی تبلیغات اون مجموعه است که در صورتی که شما رضایت داشته باشین میتونین بارها از اون استفاده کنین و در غیر این صورت مراجعه بعدی رو نخواهین داشت .... "اما خیلی ممنونیم که وقت گذاشتین و کامنت تون رو نوشتین ..... ( " بله درسته همون طوری که تو ویژگی ها ثبت شده هزینه مواد مصرفی 2000 تومان هستش ، " ماوتفاوت مبلغی که پرداخت کردین به حساب شما بازگشت داده میشه عزیزم )
حدیث روح الهی
1396/05/25
یه دنیا ممنونم ازتون خانم مینا.
واقعا فکر نمیکردم بتونم کسیو پیدا کنم که در کارش بدون عیب و نقص باشه و از اونجایی که من شخصا خیلی خیلی حساس هستم صد در صد راضی بودم.کار بسیار عالی شما جای تحسین داره.و واقعا از لحاظ بهداشت و تمیزی حرف اول و میزد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/28
حدیث جان ...بینهایت خوشحالیم که از گلدتگت راضی بودی و اون رو آفر خوبی میدونی و مرسی که وقت گذاشتی و نظرتت رو برامون ثبت کردی.
atiye mivechi
1396/05/30
سلام من امروز استفاده کردم خیلی عالی بود و با کمال دقت و با حوصله کار مشتری رو انجام می دادند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/31
سلام دوست خوبم ....خیلی خوشحالیم که از این پیشنهاد راضی بودی و اون رو عالی میدونی ،مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو برای ما ثبت کردی.
زيبا كهزادي
1396/06/27
با سلام
من ديروز از اين گلدتگ استفاده كردم،خيلي خوب بود، هم وسايل يكبار مصرف بود هم كار و برخورد عالي بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/27
سلام زیبا جان ....خوشحالیم که خدمات این مجموعه تونسته نظرت رو تامین کنه و از این پیشنهاد راضی هستی ،مرسی که با ثبت دیدگاهت به انتخاب دوستای دیگمون کمک میکنی.
ستاره کارگری
1396/08/29
با سلام.چرا آدرس با لوکیشن نمیخونه؟!کدومش درسته؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/29
سلام دوست خوبم ......لوکیشن رو ادیت میکنیم ،عزیزم لطفا همیشه آدرس نوشته شده رو مبنا قرار بدید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید