محصولات پیشنهادی
برش زن MELOR SLICER
برش زن MELOR SLICER
برش زن MELOR SLICER
برش زن MELOR SLICER
توضیحات

امروزه برش‌زن‌های متفاوتی وارد بازار شده اند که با استفاده از اون‌ها ،  میتونید برش‌های منظم و یک دستی رو ایجاد کرده و تو زمان و انرژیتون صرفه جویی کنید. تا امروز مدل های زیادی از برش زن های مختلف رو به شما پیشنهاد دادیم ،که همگی با استقبال شما عزیزان روبرو شد گلدتگ امروز برش زن  MELOR SLICER رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای تیغه های استیل و ضد زنگه و به کمک اون میتونید میوه های مختلف مثل هندوانه ، خربزه ، طالبی ، آناناس و یا کیک و ... را به 12 تکه یک شکل و منظم تقسیم کنید.البته توجه داشته باشید که این محصول در سایر سایت ها و فروشگاه ها به نام برش زن هندوانه به فروش می رسه که با توجه به سایزش انتظار میره که برای میوه های نام برنه با سایز کوچک کارایی داشته باشه .

یکی دیگه از ویژگی برش زن ها ، عدم تماس مستقیم دست با مواد در حین برش زدنه که باعث رعایت بهداشت بیشتر میشه و اگه شما هم جزو اون دسته از افرادید که تماس دستتون با پوست میوه ها ایجاد حساسیت میکنه ، این محصول میتونه کمکتون کنه.

. رستگار
1396/03/03
با سلام. لطفاً دوستانی که از این کالا استفاده کرده اند در مود کارایی و کیفیتش اظهارنظر کنند. با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/03
دوست خوبم ما هم خیلی خوشحال میشیم نظر دوستهایی که این سفارش رو داشتن بدونیم .
الهه حیدری
1396/10/19
سلام. من خریدای بسیار خوبی از گلد تگ داشتم و از این برش زن هم خریداری کردم.اما برخلاف انتظارم تیغه ی بسیار کندی داره و خربزه رو له میکنه. به نظر من ارزش خرید کردن رو نداره!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
سلام الهه جان ......ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید